• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2023 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2023 10:09
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2023 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2023 13:10

Detail zákazky Z2023569

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2023 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2023 10:09
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2023 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2023 13:10

Základné údaje

Z2023569

OF-268007

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7479897

Objednávateľ

00603520

Mestská časť Bratislava - Karlova Ves

Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK

Dodávateľ

53103092

Mário Drahoš

Titváň 39/14, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické prostriedky a príslušenstvo

čistiace prostriedky, hygienické potreby, príslušenstvo k čistiacim a hygienickým prostriedkom

  • 33741000-6 - Výrobky na starostlivosť o ruky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické prostriedky
Funkcia
Čistiace prostriedky a hygienické potreby určené pre interné potreby verejného obstarávateľa a jeho prevádzkové jednotky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
tekutý prací prostriedok 5 l l 425
krém na ruky ks 320
dezinfekčný prostriedok na všetky povrchy chlórový balenie 5l l 700
dezinfekčný prostriedok na všetky povrchy chlórový balenie 1l l 360
chlórový čistič s rozprašovačom balenie 0,5l l 100
dezinfekčný prostriedok na kúpeľne bez chlóru malé balenie cca 0,7 l l 200
dezinfekčný prostriedok univerzálny bez chlóru 1 l l 640
dezinfekčný prostriedok kuchyňa bez chlóru bal cca 0,7 l l 160
krieda na mravce ks 40
tekuté mydlo balenie 5l l 1000
tekuté mydlo balenie 2l l 300
tekuté mydlo balenie 1l l 20
čistič odpadov granule 0,5 kg kg 50
prostriedok na čistenie okien balenie 0,5 l l 125
osviežovač vzduchu balenie 0,3 l l 69
prostriedok na kuchyne mastnota balenie 0,5 l l 35
prostriedok na čistenie podláh - dlažba, linoleum 1l l 440
prostriedok na čistenie podláh - dlažba, linoleum 5l l 400
šampón na ručné čistenie kobercov balenie 0,5 l l 10
PUR prostriedok na ručné umývanie riadu 1,2 l l 950
prášok na riad 500 g kg 225
Soľ do umývačky riadu 1 kg kg 15
Tablety do umývačky riadu 100 ks v balení ks 5
Sóda kryštalická 1 kg ks 20
prípravok na rúry s mechanickým rozprašovačom 500ml ks 30
prípravok na hrdzu a vodný kameň (čistí WC misy, umývadlá, obkladačky, batérie) 5 l balenie l 50
prípravok na hrdzu a vodný kameň (čistí WC misy, umývadlá, obkladačky, batérie) 500ml l 435
prípravok proti plesni s mechanickým rozprašovačom 500ml l 30
WC čistiaci prostriedok 0,75 l l 465
WC blok – záves do WC misy s náplňou, rôzne vône 40g ks 400
krémový čistiaci prostriedok na riady a povrchy 0,5 l l 275
čistiaci prostriedok na nerez balenie 0,5 l l 40
prostriedok na nábytok 0,3 l l 30
Toaletný papier dvojvrstvový economy, 68m ks 1400
Toaletný papier trojvrstvový, biely, bez parfumov, dĺžka návinu min 120 m ks 20000
Toaletný papier jumbo 28 cm priemer, dvojvrstvový, 250 metrov minimálny návin ks 300
toaletný papier jumbo 19 cm priemer, dvojvrstvový,  150 metrov minimálny návin ks 1200
Papierové vreckovky 10x10ks, 3-vrstvové bal. 200
Papierové vreckovky v krabičke bal./200 ks bal. 1700
papierová utierka v rolke midi dvojvrstvová 50 m ks 450
Detské vlhčené obrúsky bez alkoholu, s vyváženým PH, vhodné na denné používanie pre deti aj pre dospelých; 72 ks/bal. bal. 300
rukavice gumenné pár ks 260
rukavice vinylové S, M, L ks 11000
rukavice nitrilové S, M ks 6000
rukavice nitrilové L ks 3000
sáčky mikrotenové 50x30 cm - balenie po 50 ks ks 9000
vrece 30 l - balenie 50 ks ks 8500
vrece 60 l - balenie 25 ks ks 6500
vrece 120 l - balenie 25 ks ks 7500
návleky - 100 ks v balení ks 19000
hubky tvarované ks 1600
hubky na riad 8x5x5x2,8 cm - balenie po 10 ks ks 1400
hubka na riad veľká 11x7x2,4 cm ks 120
utierka špongiová - 3 ks v balení ks 240
WC kefa ks 35
WC set ks 70
lopatka s metličkou ks 35
zmeták drevený ks 35
Drôtenka z nerezovej ocele 3 ks v balení bal. 390
Drôtenka plastová - 3 ks vbalení ks 120
Servítky biele, 33x33 cm; 100 ks /bal. bal. 480
Handra waflová na podlahu tkaná biela – 60x50 cm ks 50
handra "švédska" 40x40 ks 900
mop plochý náhrada - 40 cm ks 120
Vrecká do vysávača - Kärcher filtračné vrecká T12/1; 5 ks/bal. ks 150
ZZ utierky/utierky skladané, 1 vrstvové, dobre savé, rozmer 25x23 cm, farba biela, 200ks v balení bal 2800
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar žiadame naceniť na litre, kusy, kilogramy. v popise uvádzame obsah balenia. V jednotke uvádzame v akom skupenstve má byť tovar dodaný. Uchádzač nacení pri litroch a kilogramoch tovar na jednotku nie na kusy resp. balenia. Množstvá uvádzame na kilá resp. litre, nie na počet balení. Je potrebné prerátať obsah balenia na celé litre, resp. kilogramy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - samostatné prevádzkové jednotky (15) v lokalite Bratislava IV.
Požaduje sa predložiť zoznam tovaru s jednotkovými cenami pre jednotlivé položky do 7 dní od uzavretia zmluvy, v prípade ekvivalentu uviesť v zozname konkrétny názov.
V prípade, kde je v opisnom formulári uvedený presný názov výrobku trváme na tomto tovare a nemôže byť nahradený ekvivalentom. Tento tovar je bežne dostupný na trhu a nejedná sa teda o diskrimináciu ani nie je obmedzená hospodárska súťaž.
Splatnosť faktúry je v zmysle OPET 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Dodávka tovaru bude realizovaná v lehote do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky mailom alebo cez objednávkový systém dodávateľa.
Objednávky budú sumarizované za organizačné zložky verejného obstarávateľa, rozvoz bude zabezpečovaný jednotlivo na každé pracovisko.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru a kópiu objednávky. Dodací list požadujeme vystaviť na každú prevádzku samostatne s uvedením jednotlivých položiek, jednotkových cien a celkových cien zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby bol tovar nový, nepoužívaný.
Dopravu tovaru na miesto plnenia žiadame oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
Dodávateľ si nemôže nárokovať odber všetkých druhov a kusov tovaru uvedených v zmluve. Neodobratie všetkých druhov a počtov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani nárok na odstúpenie od zmluvy z tohto dôvodu.
Iné druhy tovarov alebo počty kusov nad rozsah uvedený v zmluve je možné objednať len na základe vzájomnej písomnej dohody medzi dodávateľom a objednávateľom na základe akceptácie ponuky do výšky plnenia tejto zmluvy.
Rámcová dohoda bude platná počas nasledujúcich 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr. Finančný limit na rok je 41 450,- Eur s DPH.
V prípade, že si objednávateľ želá objednať iný tovar, ako je uvedený v rámcovej dohode, je povinný si ho dať vopred naceniť a následne bude pridaný dodávateľom do cenníka.
V prípade, že dodávateľ nemá požadovaný tovar na sklade, je o tomto povinný upovedomiť objednávateľa. Ak chce dodávateľ nahradiť tovar iným tovarom, je povinný to vopred objednávateľovi oznámiť a dodať tovar až po schválení náhradného tovaru objednávateľom. V prípade viacnásobného porušenia tejto podmienky je objednávateľ oprávnený rámcovú dohodu ukončiť.
Názov Upresnenie
Periodicita zasielania čiastkových objednávok na plnenie objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody: každé dva mesiace

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota ZZ utierky/utierky skladané, 1 vrstvové, dobre savé, rozmer 25x23 cm, farba biela, 200ks v balení bal 2800
Navrhnutá hodnota ZZ utierky/utierky skladané, 1 vrstvové, dobre savé, rozmer 25x23 cm, farba biela alebo zelená, 200ks v balení bal 2800

Žiadame obstarávateľa aby technické požiadavky nastavil tak aby sa mohlo zapojiť čo najviac uchádzačov. Neumožnenie ponúknuť rôzne farebné prevedenie je podľa nášho názoru učelové a umelo znižuje počet uchádzačov, ktorí sa môžu do hospodárskej súťaže zapojiť.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota vrece 60 l - balenie 25 ks ks 6500
Navrhnutá hodnota vrece 60 l - balenie 25 ks alebo 10 ks ks 6500

keďže obstarávateľ plánuje brať množstvo vriec v kusoch, nie je potrebné určovať veľkosť rolky. Rôzne množstvo na jednej rolke umožní viac uchádzačom sa zapojiť do hospodárskej súťaže. Taktiež to zlepší jeden z princípov verejného obstarávania a to hospodárnosť.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota vrece 30 l - balenie 50 ks ks 8500
Navrhnutá hodnota vrece 30 l - balenie 50 ks alebo 20 ks ks 8500

keďže obstarávateľ plánuje brať množstvo vriec v kusoch, nie je potrebné určovať veľkosť rolky. Rôzne množstvo na jednej rolke umožní viac uchádzačom sa zapojiť do hospodárskej súťaže. Taktiež to zlepší jeden z princípov verejného obstarávania a to hospodárnosť.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota PUR prostriedok na ručné umývanie riadu 1,2 l l 950
Navrhnutá hodnota PUR prostriedok na ručné umývanie riadu 1,2 l alebo 0,75 l l 950

Obstarávateľ by nemal umelo znižovať počet potencialnych uchádzačov, kvôli veľkosti balenia produktu ktorý požaduje.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 bal

38 925,00

38 925,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Žiadame aby úspešný uchádzač predložil cenník s jednotkovými cenami do 7 dní od ukončenia súťaže.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.01.2023 09:19

06.02.2023 10:09

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2023 10:24

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 534
 210
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2023 06:27 - Vstupná ponuka 38 916,00 € Cena s DPH
04.02.2023 18:58 - Najvýhodnejšia ponuka 38 915,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS