00641383
Mestská časť Bratislava - Podunajské Biskupice
Trojičné nám. 11, Bratislava, 82561, SVK
36315303
MAT-obaly, s.r.o.
Cesta poľnohospodárov 787, Prievidza, 97101, SVK
Vrecká na psie exkrementy a plastové vrecia na odpad
odpadové vrecia, sáčky, LDPE
Tovar, Služba
1. LDPE vrecia
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorázové LDPE vrecia na zber, prepravu alebo dočasné uloženie odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecká na psie exkrementy z pevnej fólie o rozmeroch 200 mm x 300 mm / 15μm, (0,015 mm) závesné so šnúrkami na zavesenie v blokoch minimálne po 50ks / blok = 250 000 ks vreciek. Jednotka: ks/blokov | blok | 5000 | ||
Plastové vrecia na odpad šírka 70 cm x dĺžka 110 cm, hrúbka 0,20 mm, farba: čierna | ks | 15000 |
Názov |
Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný tovar. |
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru (t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami). Uvedené služby musia byť započítané v cene tovaru ponúkaného dodávateľom. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov. |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov. |
Platba: bezhotovostným platobným stykom. |
Faktúra vyhotovené zo strany dodávateľa musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ zaplatí zmluvnú cenu za objednaný a dodaný tovar na základe faktúry vystavenej dodávateľom po dodaní tovaru. |
Splatnosť faktúr je tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb a v súlade s požiadavkami objednávateľa uvedenými v prílohe objednávky. Tovar sa špecifikuje priamo v objednávke alebo v prílohe objednávky. V objednávke bude vždy uvedená oprávnená osoba objednávateľa pre prevzatie tovaru. |
Uvedené množstvá nie sú pre verejného obstarávateľa záväzné a budú sa konkretizovať podľa individuálnych objednávok – v závislosti od potrieb. |
Dodávateľ berie na vedomie skutočnosť, že nie je oprávnený požadovať od objednávateľa odobratie celého predpokladaného množstva tovaru. Neodobratie predpokladaného množstva tovaru objednávateľom v celom rozsahu nezakladá právo dodávateľa uplatniť voči objednávateľovi z tohto titulu náhradu škody a/alebo právo na odstúpenie od tejto rámcovej dohody. |
Objednávateľ bude zasielať objednávky elektronicky na e-mail, ktorý dodávateľ uvedie a Dodávateľ potvrdí príjem objednávky písomne a to zaslaním spätného potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi na rovnakú e-mailovú adresu, z ktorej bola zaslaná objednávka. |
Dodávateľ je povinný oprávnenej osobe objednávateľa vopred telefonicky a to najneskôr 1 pracovný deň pred predpokladaným dňom doručenia predmetu zákazky, oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo zmeny termínu uvedeného dodávateľom po odsúhlasení dodávateľom. |
Lehota dodania, v rámci ktorej je dodávateľ povinný dodať tovar, je do 5 pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky. |
Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru zabaleného v originálnom balení od výrobcu a zabezpečiť proti poškodeniu pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. Dodávateľ je povinný na prepravnom obale uviesť označenie dodávateľa tovaru a dátum balenia. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EÚ a musí vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území SR. Dodávateľ zodpovedá za to, že ním ponúkaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne a environmentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. Je povinný preukázať, že prísady všetkých dodávaných tovarov spĺňajú podmienky biodegradovateľnosti (biologickej odbúrateľnosti) podľa nariadenia EK č. 648/2004 o detergentoch. Objednávateľ požaduje uvedené doklady predložiť v rámci vlastného návrhu plnenia. |
Vyhodnotenie vlastného návrhu plnenia zákazky: Objednávateľ vyhodnotí dodávateľov vlastný návrh plnenia z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky. Splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa. Objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov. |
Ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky v zmysle OF, oznámi dodávateľovi, že neakceptuje jeho vlastný návrh plnenia a odstúpi od zmluvy v zmysle OPEP. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve, roztriedený a zabalený podľa požiadaviek objednávateľa. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením a zabalením objednaného tovaru v počte podľa zmluvy, ako aj označenie balíkov čiarovým kódom EAN a primeraný zisk. |
Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. To isté platí, ak je dodávateľ je zapísaný v registri osôb so zákazom, vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať zapodstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z uzatvorenej kúpnej zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. |
Oznámenie o výsledku vyhodnotenia vlastného návrhu plnenia a splnenia podmienok účasti: ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi, že akceptuje jeho vlastný návrh plnenia predmetu zákazky. Dodávateľ následne predloží objednávateľovi aktualizovanú prílohu č. 1 na základe výsledku elektronickej aukcie predmetu zákazky elektronicky na mail objednávateľa do 2 pracovných dní vo forme naskenovaného originálu, v forme pdf. Dodávateľ je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Miestny úrad Bratislava Podunajské Biskupice, Žiacka 2, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
20 000,00 súbor
12 000,00
10 000,00
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EÚ a musí vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území SR. Dodávateľ zodpovedá za to, že ním ponúkaný tovar spĺňa príslušné kvalitatívne a environmentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. Je povinný preukázať, že prísady všetkých dodávaných tovarov spĺňajú podmienky biodegradovateľnosti (biologickej odbúrateľnosti) podľa nariadenia EK č. 648/2004 o detergentoch. Objednávateľ požaduje uvedené doklady predložiť v rámci vlastného návrhu plnenia. Ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky v zmysle OF, oznámi dodávateľovi, že neakceptuje jeho vlastný návrh plnenia a odstúpi od zmluvy v zmysle OPEP.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.01.2023 08:15
06.02.2023 10:00
06.02.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.01.2023 08:27 - Vstupná ponuka | 11 520,00 | € | Cena s DPH |
30.01.2023 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 520,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: