• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2023 15:28
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 15:20

Detail zákazky Z2023559

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.01.2023 15:28
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 15:20

Základné údaje

Z2023559

OF-267822

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7473766

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36537136

H a S Nitra, spol. s r. o.

Široká 21, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčné zariadenie

výpočtová technika, multifunkčné zariadenie

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné zariadenie
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného multifunkčného zariadenia vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), nevystavovaný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, neopotrebovaný, netestovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Multifunkčné zariadenie ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Systémová pamäť 4 GB
1.2. Pevný disk 16 GB (štandardne)
1.3. Rozhranie 10/100/1,000-Base-T Ethernet; USB 2.0; Wi-Fi 802.11 b/g/n (voliteľne)
1.4. Sieťové protokoly TCP/IP (IPv4/IPv6); SMB; LPD; IPP; SNMP
1.5. HTTP(S); AppleTalk; Bonjour áno
1.6. Automatický podávač originálov jednoprechodový až 80 originálov; A6-A4; 50-128 g/m²; podpora Duálneho skenovania
1.7. Vstupná kapacita papiera 600 listov / 1100 listov
1.8. Zásobníky papiera (štandardne) 1x 500 listov; A6-A4; používateľské veľkosti; 60-210 g/m²
1.9. Zásobníky papiera (voliteľne) stolík s 1 zásobníkom 1x 500 listov, A4, 60-90 g/m2
1.10. Ručný podávač 100 listov; A6-A4; používateľské veľkosti; 60-210 g/m²
1.11. Automatická obojstranná tlač A4; 60–210 g/m²
1.12. Režimy dokončovania skupinkovanie, triedenie, zošívanie áno
1.13. Výstupná kapacita (štandardne) max. 250 listov
1.14. Kopírovanie / tlač (mesačne) odporúčané 6500 strán
1.15. Životnosť tonera čierny 13 000 strán, farebné 9 000 strán (pri 5 % pokrytí)
1.16. Životnosť zobrazovacej jednotky čierna 155 000 ( fotovalec ), farebné 55 000 strán ( fotovalec )
1.17. Spotreba energie 220-240 V / 50/60 Hz; maximálny odber do 1,45 kW
1.18. Rozmery zariadenia (š x h x v) 420 x 528 x 572 mm (bez príslušenstva)
1.19. Hmotnosť zariadenia cca 38,4 kg (bez príslušenstva)
1.20. Špecifikácia tlače
1.21. Rozlíšenie tlače 1 800 (ekvivalent) x 600 dpi; 1200 x 1200 dpi
1.22. Tlačové jazyky PCL 6 (XL3.0); PCL 5c; PostScript 3 (CPSI 3016); XPS
1.23. Operačné systémy Windows 7 (32/64); Windows 8/8.1 (32/64); Windows 10 (32/64)
1.24. Windows Server 2008 (32/64); Windows Server 2008 R2 áno
1.25. Windows Server 2012; Windows Server 2012 R2 áno
1.26. Windows Server 2016; Windows Server 2019 áno
1.27. Macintosh OS X 10.10 alebo novší; Unix; Linux; Citrix áno
1.28. Tlačové fonty 80 PCL Latin; 137 PostScript 3 Emulation Latin áno
1.28.
1.30. Špecifikácia tlače (voliteľne)
1.31. Tlačový kontrolér interný Fiery IC-420 áno
1.32. Procesor AMD GX-424CC @ 2.4 GHz áno
1.33. Pamäť/Pevný disk 4 096 / 500 GB
1.34. Tlačové jazyky Adobe PostScript 3 (CPSI 3020); PCL 6; PCL 5c
1.35. Operačné systémy Windows 7 (32/64); Windows 8 (32/64); Windows 10 (32/64); Windows Server 2008 (32/64); Windows Server 2008  R2; Windows Server 2012; Windows Server 2012 R2; Windows Server 2016; Windows Server 2019; Macintosh OS X 10.10 alebo novší; Linux áno
1.36. Špecifikácia skenovania
1.37. Rýchlosť skenovania až 28/28 strán za minútu jednostranne čiernobielo aj farebne, až 56/56 strán za minútu čiernobielo aj farebne obojstranne
1.38. Režimy skenovania skenovanie do e-mailu (sken ku mne), skenovanie na SMB (sken domov), skenovanie na FTP, skenovanie do schránky, skenovanie
1.39. Na USB, skenovanie do WebDAV, skenovanie na URL áno
1.40. Formáty skenovania JPEG; TIFF; PDF; kompaktné PDF; šifrované PDF; XPS; kompaktné XPS; PPTX
1.41. Ciele skenovania 2 100 (jednotlivec + skupina); podpora LDAP áno
1.42. Špecifikácia skenovania
1.43. Proces kopírovania laser áno
1.44. Toner polymerizovaný toner Simitri® HD áno
1.45. Rýchlosť kopírovania a tlače A4 až 33 strán za minútu čiernobielo aj farebne áno
1.46. Rýchlosť obojstrannej tlače A4 až to 33 strán za minútu čiernobielo aj farebne áno
1.47. Prvá kópia/výtlačok 6,0 / 7,2 sek. áno
1.48. Čas zahrievania cca 13 sek. pre čiernobiele; cca 15 sek. pre farebné áno
1.49. Rozlíšenie kopírovania 600 x 600 dpi áno
1.50. Gradácia 256 stupňová áno
1.51. Viacnásobné kopírovanie 1 – 9 999 áno
1.52. Formát originálu A6-A4; používateľské veľkosti áno
1.53. Zväčšenie 25-400% v krokoch po 0,1%; automatický zoom áno
1.54. Špecifikácia Faxu
1.55. Fax Super G3 (voliteľne) áno
1.56. Prenos faxu analogový; i-Fax; farebný i-Fax; IP-Fax áno
1.57. Rozlíšenie faxu až to 600 x 600 dpi áno
1.58. Kompresia MH; MR; MMR; JBIG áno
1.59. Modem až 33,6 Kbps áno
1.60. Ciele faxu 2 100 (jednotlivec + skupina) áno
1.61. Napr. Konica Minolta bizhub C3320i
1.62. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
1.63. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného tovaru, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je tovar určený.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely-pri vade podliehajúcej záruke) počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
7. Dodávateľ predloží dodací list, v ktorom bude uvedené sériové číslo tovaru.
8. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
9. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
11.  Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
13. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14.  Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

08.02.2023 08:00 — 20.02.2023 15:00

1,00 ks

1 326,00

1 105,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.01.2023 15:28

03.02.2023 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2023 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.01.2023 17:48 - Vstupná ponuka 1 326,00 € Cena s DPH
31.01.2023 09:04 - Najvýhodnejšia ponuka 1 323,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS