• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2023 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2023 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2023 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2023 09:05

Detail zákazky Z2023556

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.01.2023 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    06.02.2023 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    06.02.2023 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.02.2023 09:05

Základné údaje

Z2023556

OF-267993

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7479921

Objednávateľ

35542764

Školská kuchyňa a školská jedáleň

Trebišovská 10, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

44108087

Jozef Moňok JOKRIM

Zdoba 78, Sady nad Torysou, 044 41, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina, banány, citrusové plody, jablká, hrušky, hrozno, slivky, brokolica, cibuľa, kaleráb, kapusta, paradajky, paprika, mrkva, šalát, zeler, zemiaky

  • 03200000-3 - Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 03222100-4 - Tropické ovocie a orechy
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222118-3 - Kivi
  • 03222200-5 - Citrusové plody
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222230-4 - Grepy
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 03222300-6 - Netropické ovocie
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222322-6 - Hrušky
  • 03222340-8 - Hrozno

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zelenina, olvocie
Funkcia
Dodávka zeleniny a ovocia na prípravu jedál do školskej kuchyne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány - žlté, bez škvŕn kg 1600
Broskyne kg 200
Grep biely kg 200
Marhule kg 200
Citróny kg 300
Hrozno modré kg 150
Hrozno biele kg 150
Hrušky kg 200
Jablká gold kg 500
Jablká červené kg 300
Kiwi kg 200
Mandarínky kg 1300
Nektárinky kg 300
Pomaranče kg 750
Slivky kg 200
Čerešne kg 200
Brokolica ks 400
Červená repa kg 350
Cesnak kg 55
Cibuľa kg 1000
cibuľka s vňaťou zv 150
Cibuľa červená kg 250
Hliva ustricová kg 120
Šampiňóny čerstvé kg 170
Kaleráb gigant kg 400
Kaleráb s vňaťou ks 1500
Kapusta hlávková červená kg 500
Kapusta hlávková biela kg 800
Kapusta kyslá kg 850
Kapusta čínska kg 250
Karfiol ks 450
Kel kg 125
Kel ružičkový kg 5
Paradajky kríčkové kg 200
Paradajky cherry ks 300
Petržlen kg 450
Petržlenová vňať kučeravá kg 35
Pasternák kg 50
Petržlenová vňať hladká kg 20
Bazalka 100 g ks 20
Pažítka 100 g ks 40
Kôpor 100 g ks 30
Kôpor 1000 g kg 8
Pór kg 80
Redkvička biela guľatá zv 70
Redkvička biela dlhá ks 70
Redkvička červená zv 250
Uhorky hadovky kg 520
Mrkva kg 800
Paprika zelená kg 160
Paprika žltá kg 50
Paprika kápia kg 60
Paprika mix kg 65
Šalát ľadový ks 300
Šalát hlávkový ks 250
Tekvica maslová kg 40
Tekvica hokaidó kg 150
Tekvica kg 100
Tymián 100 g ks 20
Zeler kg 500
Zemiaky žlté kg 20 000
Zemiaky ružové kg 4 000
Zemiaky nové kg 2 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovocie, zelenina - akosť 1. trieda
Ovocie, zelenina preferujeme produkty z domácej alebo ekologickej produkcie
Ovocie, zelenina čerstvosť, bez poškodenia, zdravé, bez známok plesne a hniloby, bez poškodenia spôsobeného rôznymi škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru s budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko /ďalej len "OPEP"/ a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Osobitné požiadavky dodávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi.
Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 14:00 hod. Objednávateľ má právo objednať presné množstvá /kg, ks/ bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 7:00 hod.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry a množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád, resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovaru, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej dodávateľom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Dodávateľ sa zaručuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú výrobcom stanovenú expiračnú dobu a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy na miesto plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/15, §18, odst. 3. písm. b.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania v súlade s Potravinovým kódexom SR a Zákonom č. 152-1995 Z.Z. o potravinách.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových  alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez toho, aby ho objednávateľ vyzval, priamo  znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
Ak zistená aktuálna trhová cena tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená  podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trholvej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
Verejný obstarávateľ pripúšťa predloženie ekvivalentného tovaru, ktorý však musí spĺňať stanovené min. požiadavky. V prípade, ak uchádzač niektoré položky tovaru nahrádza ekvivalentom, označí farebne špecifikáciu, resp. identifikáciu ekvivalentného tovaru do položkovitého rozpisu jednotkových cien predmetu zmluvy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo posúdiť splnenie minimálnych požiadaviek, ktoré vyplývajú z požiadaviek danej položky a neprijať ponuku, ak ekvivalentné riešenie nespĺňa minimálne požiadavky.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný dodávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru  vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 10 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný podpísaný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný podpísaný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platné osvedčenie RVPS SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa čl. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trebišovská, 10, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

57 629,15

57 629,15

nie sú

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.01.2023 12:46

06.02.2023 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.02.2023 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2023 19:17 - Vstupná ponuka 57 444,44 € Cena s DPH
03.02.2023 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 57 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS