• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2023 13:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2023 11:20

Detail zákazky Z2023529

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.01.2023 13:55
  •    Predkladanie ponúk
    02.02.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.02.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.02.2023 11:20

Základné údaje

Z2023529

OF-267963

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7468708

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Perá s gravírovaním, resp. potlačou

Kancelárske potreby, guľôčkové perá, perá s potlačou

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovové stylusové (dotykové) pero s gravírovaním
Funkcia
písanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 26250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ pera stylusové
Materiál kov
Povrch tela pogumovaný, vhodný na gravírovanie
Prevedenie vybavený kovovou sponou
Farba tela modrá, zelená, červená, strieborná, zlatá
Potlač resp. gravírovanie pozri spoločný popis v osobitných požiadavkách
Farba náplne modrá
Použitie na písanie a tiež obsluhu tabletu alebo smartfónu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na 8 miest plnenia (krajské mestá v rámci SR)
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu plnenia nasledovne: 6 500 ks do 7 dní od zverejnenia zmluvy v CRZ a 19 750 ks do 14 dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv (CRZ).
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ zašle dodávateľovi presný rozdeľovník s adresami miesta plnenia a údajmi o kontaktných osobách do 3 dní po zverejnení zmluvy v CRZ.
Fakturácia súhrnnou faktúrou na základe akceptačných protokolov, resp. dodacích listov potvrdených kontaktnými osobami objednávateľa.
Logo a text popisu zašle objednávateľ dodávateľovi do 2 dní po zverejnení zmluvy v CRZ.
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnych dodaných typoch pier do 3 dní od zverejnenia zmluvy v CRZ, pričom predloží vzorky pier k odsúhlaseniu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

10.02.2023 12:00 — 17.02.2023 12:00

26 250,00 ks

23 310,00

19 425,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.01.2023 13:55

02.02.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.02.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 532
 120
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2023 14:20 - Vstupná ponuka 23 310,00 € Cena s DPH
01.02.2023 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka 23 233,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS