00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
51324440
CENTRALCHEM, s.r.o.
Račianska 66, Bratislava, 83102, SVK
Silikagél pre stĺpcovú chromatografiu
Silikagél pre stĺpcovú chromatografiu
Tovar, Služba
1. Silikagél pre stĺpcovú chromatografiu
|
|
---|---|
Funkcia |
Silikagél pre stĺpcovú chromatografiu bude použitý na prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar nepreexpirovaný, v požadovaných objemoch, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, nepoškodený, v originálnom nerozbalenom balení, ktorý bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bal | 8 | ||
obsah jedného balenia | kg | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
špecifikácia | Silikagél pre stĺpcovú chromatografiu; veľkosť častíc (0,04-0,063 mm; 230 - 400 mesh) |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotková cena je dohodnutá ako cena maximálna a platná počas trvania vzťahu založeného touto rámcovou dohodou. |
2. Predmet rámcovej dohody je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskej únie z Operačného programu: Integrovaná infraštruktúra; Názov projektu: Otvorená vedecká komunita pre moderný interdisciplinárny výskum v medicíne (OPENMED); Kód ITMS2014+: 313011V455; Zmluva o poskytnutí NFP č. 068/2020/0PII/VA. |
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
4. Požaduje sa predložiť VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontraktačnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť rámcovej dohody a bez vloženia vlastného návrhu nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť, musí byť súčasťou kontraktačnej ponuky a obsahovať požadované informácie. |
5. Ponúkaný tovar v kontraktačnej ponuke uchádzač identifikuje názvom, alebo obchodnou značkou, alebo katalógovým číslom, opisom (príp. aj linkou na internetovú stránku daného produktu) alebo v inej forme tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody: |
1. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri plnenrámcovej dohody povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s príp. lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. |
2. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje alebo od rámcovej dohody odstupuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPEPu. |
3. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. |
4. Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: |
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky, |
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), |
c) Výskumná agentúra, |
d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, |
e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, |
f) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, |
g) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, |
h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
III. Objednávky: |
1. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa. Neodobratie množstva tovaru podľa tejto rámcovej dohody sa nebude považovať za porušenie podmienok tejto rámcovej dohody zo strany objednávateľa. |
2. Predmet tejto dohody s upresnením množstva a termínov bude realizovaný formou čiastkových písomných objednávok objednávateľa počas celej doby trvania rámcovej dohody. |
3. Predpoklad periodicity zasielania čiastkových objednávok objednávateľom je 3x počas platnosti rámcovej dohody. |
4. Dodávateľ, ktorému bola zaslaná objednávka na dodávku tovaru v súlade s touto rámcovou dohodou je povinný objednaný tovar dodať riadne a včas a objednávateľ je povinný dodávateľovi zaplatiť za dodaný tovar dohodnutú kúpnu cenu. |
5. Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom bude prebiehať výlučne v slovenskom, prípadne v českom jazyku a prostredníctvom na to určených e-mailových adries, resp. prostredníctvom na to určených osobitných telefonických kontaktov uvedených v priebežných objednávkach. Dodávateľ je povinný určiť e-mailovú adresu pre účely prijímania objednávok zo strany objednávateľa a komunikácie vo veci zabezpečenia tovaru. |
6. Postup pri vystavovaní objednávok k tejto rámcovej dohode: |
a) Objednávateľ je povinný riadne vystavenú objednávku zaslať dodávateľovi elektronickou komunikáciou na e-mailovú adresu, určenú na tento účel, minimálne deň vopred. |
b) Dodávateľ je povinný potvrdiť príjem objednávky objednávateľa na e-mailovú adresu objednávateľa, z ktorej bola objednávka odoslaná najneskôr nasledujúci pracovný deň a postúpiť ju k vybaveniu. |
c) Potvrdením prijatia objednávky sa táto stáva pre dodávateľa záväzná. |
d) Po elektronickom potvrdení prijatia objednávky, je objednávateľ povinný vystaviť a odoslať písomnú objednávku podpísanú oprávnenou osobou objednávateľa prostredníctvom pošty na adresu dodávateľa. |
e) Objednávka musí obsahovať minimálne nasledovné náležitosti: názov, sídlo kupujúceho a predávajúceho, IBAN, bankové spojenie kupujúceho, IČO, DIČ, kontaktné údaje osoby poverenej na vystavenie objednávky na strane kupujúceho (meno, telefón, email); číslo objednávky; druh a požadované množstvo tovaru; jednotková cena bez DPH; celková cena za dodávku tovaru s DPH; dátum a miesto dodania tovaru; kontaktné údaje osoby kupujúceho, poverenej na prevzatie konkrétnej dodávky (meno, telefón, email). |
f) Objednávka musí obsahovať aj identifikáciu projektu: „Otvorená vedecká komunita pre moderný interdisciplinárny výskum v medicíne (OPENMED)“, kód projektu ITMS2014+ 313011V455, číslo zmluvy o NFP: 068/2020/OPII/VA podporeného Európskym fondom regionálneho rozvoja, iné, v rozsahu predmetu zmluvy (napr. číslo rozpočtovej položky). |
IV. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Objednávateľ oznámi začiatok lehoty plnenia predmetu zákazky dodávateľovi po doručení kladného stanoviska z kontroly procesu predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO). Reálne plnenie rámcovej dohody môže nastať až po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody. |
2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia a vynesenie na poschodie uvedené v objednávke v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar do 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa elektronického potvrdenia prijatia objednávky. |
4. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením ceny tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
5. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
IV. Fakturácia: |
1. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa riadneho doručenia faktúry dodávateľom objednávateľovi, a to z dôvodu jej odsúhlasenia poskytovateľom NFP (RO/SO) a dodávateľ sa zaväzuje akceptovať takéto ustanovenie rámcovej dohody. |
2. Dodávateľ je povinný uviesť na ním vystavenej faktúre číslo tejto rámcovej dohody a nasledovné údaje: |
a) názov projektu, ITMS kód projektu, číslo zmluvy o poskytnutí NFP. |
b) - osoby oprávnené konať za strany dohody a ich funkcie; - právne formy strán dohody, resp. zápis v príslušnom registri; názvy bánk, v ktorých majú strany dohody vedené účty (ak tento údaj nebude uvedený v článku I rámcovej dohody); - číslo účtu, resp. IBAN (ak tento údaj nebude uvedený v článku I rámcovej dohody); - IČ DPH (ak je tento údaj relevantný; ak tento údaj nebude uvedený v článku I rámcovej dohody) |
c) jednotkovú cenu bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu za dodávku tovaru s DPH. |
3. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň v nej musí byť uvedený názov projektu, ITMS kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota jej splatnosti a nová 60–dňová lehota splatnosti začne plynúť prevzatím nového, resp. upraveného daňového dokladu. |
V. Odstúpenie od rámcovej dohody: |
1. Rámcová dohoda, spolufinancovaná z NFP EÚ, po uzatvorení s dodávateľom podlieha povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO). Plnenie rámcovej dohody, spolufinancovanej z NFP EÚ, bude možné až po kladnom vyjadrení kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO). |
2. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude zo strany poskytovateľa NFP (RO/SO) kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých z verejného obstarávania tovarov, objednávateľ má právo odstúpiť od tejto rámcovej dohody bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, ak ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy. |
3. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody a udelenie neuspokojivej referencie. |
4. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto rámcová dohoda uzatvorená, alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto rámcovej dohode v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
5. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Moyzesova 11, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
8,00 bal
9 329,68
7 774,73
Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, tj. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.01.2023 11:37
03.02.2023 10:00
03.02.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.01.2023 11:49 - Vstupná ponuka | 9 329,68 | € | Cena s DPH |
02.02.2023 14:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 459,92 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: