• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2023 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 10:50

Detail zákazky Z2023502

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2023 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 10:50

Základné údaje

Z2023502

OF-265371

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7473740

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

36348279

Ústav radiačnej ochrany, s.r.o.

Staničná 1062/24, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skúšky dlhodobej stability

Skúšky dlhodobej stability

  • 90721600-3 - Služby na ochranu pred žiarením
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skúšky dlhodobej stability
Funkcia
Zabezpečenie skúšok dlhodobej stability zdrojov ionizujúceho žiarenia a monitorovania pracovísk so zdrojmi ionizujúceho žiarenia v súlade s nariadením vlády SR č. 87/2018 Z. z. a vyhláškou MZ SR č. 101/2018 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
röntgenové zariadenia pre skiagrafiu - 10 RTG / 2 merania za zmluvné obdobie  24 mesiacov frekvencia skúšok 1 x ročne
röntgenové zariadenia pre skiaskopiu - 2 RTG / 2 merania za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 1 x ročne
röntgenové zariadenia pre mamografiu - 1 RTG / 4 merania za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 2x ročne
röntgenové zariadenia pre digitálnu substrakčnú angiografiu - 2 RTG / 4 merania za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 2 x ročne
röntgenové zariadenia pre počítačovú tomografiu -  3 RTG / 4 merania za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 2 x ročne
röntgenové zariadenia pre klasickú stomatologickú skiagrafiu - 2 RTG / 2 merania za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 1 x ročne
panoramatické zariadenia pre nepriamu skiaskopiu a nepriamu skiagrafiu - 2 RTG / 2 merania za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 1 x ročne
pojazdné röntgenové zariadenia skiagrafiu a skiaskopiu - 20 RTG / 2 merania za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 1 x ročne
röntgenové zariadenia pre kostnú denzitometriu - 1 RTG / 1 meranie za zmluvné obdobie 24 meiacov frekvencia skúšok 1 x za 3 roky
vyvolávacie automaty - 2 ks / 1 meranie za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 1 x za 2 roky
negatoskopy - 223ks / 1 meranie za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 1 x za 2 roky
diagnostický monitor - 36 ks / 2 merania za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 1 x ročne
skiagrafické kazety a meniče filmov - 10 ks / 1 meranie za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 1 x za 2 roky
ochranné tienenia, bariéry a zariadenia - 80 ks / 1 meranie za zmluvné obdobie 24 mesiacov frekvencia skúšok 1 x za 3 roky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie dokumentácie k vydaniu povolenia podľa potreby
Minimálna frekvencia vykonávania skúšok dlhodobej stability, ktorá je určená na základe Nariadenia vlády SR 340/2006 o ochrane zdravia osôb pred nepriaznivými účinkami ionizujúceho žiarenia pri lekárskom ožiarení. áno
platné povolenie Úradu verejného zdravotníctva SR áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi službu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia
3. Do 2 dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme doložiť - povolenie na vykonávanie skúšok zdrojov ionizujúceho žiarenia podľa § 45 ods. 4 písm. a) zákona č. 355/2007 Z. z., na poskytovanie služieb monitorovania ionizujúceho žiarenia na pracovisku na účely hodnotenia ožiarenia osôb podľa § 45 ods. 4 písm. f) zákona č. 355/2007 Z. z.. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
4. Rozsah povolenia musí pokrývať všetky prístroje uvedené vo  Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu - Technické vlastnosti.
5. Do 2 dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme doložiť: Podrobný aktualizovaný rozpočet.
6. Požaduje sa vystavenie protokolu o vykonaní skúšok dlhodobej stability a protokolu o monitorovaní pracoviska
7. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov, objednávateľ dodávateľovi faktúru vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť dňom jej ďalšieho doručenia.
8. Lehota plnenia zmluvy je 24 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy.
9. Predmet zákazky je financovaný z vlastných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zákazky bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po dodaní predmetu zákazky. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 14 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zákazky dodaný objednávateľovi.
10. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
12. V prípade porušenia predchádzajúceho bodu (11) je objednávateľ ako verejný obstarávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % (slovom : desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnením majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody.
13. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

08.02.2023 08:00 — 07.02.2025 15:00

1,00 celok

37 990,00

37 990,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.01.2023 10:59

03.02.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 204
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2023 11:02 - Vstupná ponuka 37 990,00 € Cena bez DPH
26.01.2023 11:02 - Najvýhodnejšia ponuka 37 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS