• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2023 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2023 13:50

Detail zákazky Z2023481

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2023 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2023 13:50

Základné údaje

Z2023481

OF-267830

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7457009

Objednávateľ

35776005

Slovenská konsolidačná, a.s.

Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

31348262

Wolters Kluwer SR s. r. o.

Mlynské nivy 48, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronický systém právnych informácií

právne informácie, komentáre k právnym predpisom, informačný systém

  • 79140000-7 - Právne poradenstvo a informačné služby
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48611000-4 - Databázový softvérový balík
  • 48810000-9 - Informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je zabezpečenie online prístupu do komplexného elektronického systému právnych informácií.
Funkcia
Minimálne požiadavky na elektronický systém / Elektronický systém právnych informácií bude obsahovať:
1. Prostredníctvom systému bude zabezpečená pre zamestnancov užívateľsky komfortná práca s právnymi predpismi, dôvodovými správami k nim, súvisiacou judikatúrou, literatúrou a odbornými článkami.
2. Zbierku zákonov a konsolidovaných znení - všetky právne predpisy uverejnené v Z.z. a Zb. min. od roku 1918 a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách; svojimi nástrojmi a možnosťami uľahčuje prehľadnú a rýchlu orientáciu v predpisoch a poskytuje ich vzájomnú previazanosť; súvislosti.
3. Aktuálne znenia právnych predpisov a ich noviel s dostupnosťou 1 max. 2 dni od ich zverejnenia v Zbierke zákonov s pridanou možnosťou prehľadného vyznačenia zmien a porovnávania jednotlivých právnych úprav na časovej osi.
4. Notifikácie užívateľov-oznamovanie nadobudnutia účinnosti významných právnych predpisov, vydanie dôležitých judikátov vo vybraných oblastiach s odkazom a možnosťou priameho prehliadania.
5. Komentáre k zákonom - priebežne aktualizované komentáre k jednotlivým ustanoveniam významných právnych predpisov z rôznych oblastí práva.
6. Rozhodnutia súdov (judikáty) - Databáza rozhodnutí súdov SR, ČR, Európskych súdov s možnosťou inteligentného vyhľadávania min. podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí, času vydania rozhodnutí, druhu súdu, spis. značky, autora a prameňa, vzťahu k príslušnému paragrafovému zneniu.
7. Odborné články (literatúra) – pravidelne aktualizovaná databáza odborných článkov od renomovaných odborníkov z právnej oblasti s prepojením na legislatívu aktívnymi odkazmi; vrátane článkov z časopisov "Justičná revue", "Zo súdnej praxe" alebo "Bulletin slovenskej advokácie" a pod.
8. Vytvorenie vlastného profilu užívateľa s funkciou priradenia najčastejšie používaných právne predpisov, súvisiacej judikatúry, odborných článkov s možnosťou rýchleho prístupu a pridania vlastných poznámok, aktívnych odkazov a pod.
9. Príklady z praxe alebo ekvivalent (napr. obdobné informácie publikované v odborných časopisoch), prípadne prístup na odborný portál s danou problematikou - odpovede odborníkov na najčastejšie otázky z praxe určené širokej verejnosti za účelom riešenia bežných problémov užívateľov z rôznych oblastí; príklady z praxe sú prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi.
10. Vzory zmlúv a právnych podaní - produkt obsahujúci vzory zo všetkých oblastí práva predstavujúci určitý návod na koncipovanie konkrétnej zmluvy, podania alebo žaloby; pri konkrétnom vzore je stručný komentár prepojený aktívnymi odkazmi na Z.z.; vzor zmluvy a podania môže používateľ otvoriť v ľubovoľnom textovom editore, pozmeniť, uložiť a vytlačiť.
11. Dôvodové správy - databáza obsahuje dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Z. z. od r. 1993 po súčasnosť.
12. Online archív právnických časopisov "Zo súdnej praxe" alebo "Justičná revue" - všetky ročníky min. od r. 2001 s možnosťou vyhľadávania prostredníctvom kľúčového slova; s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z ktoréhokoľvek čísla v PDF alebo RTF formáte.
13. Aktuálne vydania právnických časopisov "Zo súdnej praxe" alebo "Justičná revue" - online prístup k najnovším číslam s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z každého čísla v PDF alebo RTF formáte.
14. Monografie – odborné publikácie k špecifickým právnym témam.
15. Predpisy EÚ a judikatúra SDEU - online prístup k aktualizovanej databáze smerníc a nariadení EÚ publikovaných na portáli Eurlex a vyhľadávanie v publikovanej judikatúre SDEU.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
On-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií. Počet paralelných prístupov: 36, pre 100 pomenovaných užívateľov. počet prístupov 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nekvantifikovateľné technické vlastnosti
Aktuálnosť: Denne aktualizovaná databáza; napr. dáta tlačených periodík (napr. Zbierka zákonov SR, ďalej "Z.z.") a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku.
Štruktúrovanosť: Všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií.
Previazanosť: Informácie navzájom prepojené aktívnymi linkami – možnosť pohybu po celej databáze právnych informácií.
Spoľahlivosť: Informácie musia byť garantované.
Prístup on-line: Informácie musia byť kedykoľvek k dispozícii na základe prístupu na internet.
Rýchlosť: Technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu na rýchle vyhľadávanie online informácií.
Užívateľský komfort: Možnosť hľadania informácie na základe rýchleho a variabilne nastaveného vyhľadávača, pričom kritériom vyhľadávania je prakticky akákoľvek časť informácie, pokračovanie:
Užívateľský komfort - pokračovanie: vyhľadané informácie editovateľné vo formáte .doc, .docx alebo .rtf.
Bezplatný predajný a po predajný servis: Všetky nejasnosti týkajúce sa práce so systémom právnych informácií, technické a obsahové problémy rieši a vysvetľuje formou bezplatného tel. alebo emailového poradenstva operátor (hot-line).
Monitoring e-mailom: Možnosť využívať upozornenia na aktuálne prerokovávané zmeny právnych predpisov formou e-mailových správ s aktívnymi odkazmi na príslušný portál.
Nový obsah: Informácia o aktualizácii alebo zaradení nových dokumentov priamo v danom produkte s aktívnymi odkazmi na príslušné dokumenty, tzn. bez nutnosti prácneho vyhľadávania nových informácií.
Funkcia „záložka“ a funkcia „požiadavka“ alebo ekvivalent: Možnosť zriadenia osobného profilu užívateľa podľa vlastného výberu opakovane používaných dokumentov alebo kritérií vyhľadávania dokumentov uložením odkazu na zvolený dokument alebo - pokračovanie:
Funkcia „záložka“ a funkcia „požiadavka“ alebo ekvivalent - pokračovanie: vyplnený vyhľadávací formulár.
Technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu v kombinácii s detailným štruktúrovaním dát: Umožní maximálne rýchle vyhľadávanie požadovaných informácií a zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň a spoľahlivo - pokračovanie
Technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu v kombinácii s detailným štruktúrovaním dát - pokračovanie: naviguje spleťou vzájomne prepojených dát, produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo ekvivalent na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.
2. Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady Dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (poskytnutie prístupových práv, automatické aktualizácie, podpora a pod.).
3. Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie prístupových práv) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou Objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
4. Objednávateľ požaduje bezplatné zaškolenie v rozsahu min. 2 hod. podľa zoznamu účastníkov určeného Objednávateľom. Termín a miesto školenia bude určené po vzájomnej dohode zmluvných strán.
5. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre Objednávateľa užívacie práva ku všetkým produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky, osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvných podmienok.
6. Platobné podmienky objednávateľa: 6.1. Objednávateľ uhradí 50,00 % zmluvnej ceny po splnení bodov 1., 3., 4., a 5. osobitných požiadaviek na plnenie a na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 30 dní, 7.2. Objednávateľ uhradí 50,00 % zmluvnej ceny po 12 mesiacoch po splnení bodov 1., 3., 4., a 5. osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy a na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 30 dní.
7. Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

03.02.2023 00:01 — 03.02.2025 23:59

1,00 súbor položiek zákazky

33 000,00

33 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.01.2023 12:19

31.01.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 612
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2023 12:56 - Vstupná ponuka 33 000,00 € Cena bez DPH
31.01.2023 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka 33 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS