• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2023 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2023 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2023 09:55

Detail zákazky Z2023480

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.01.2023 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2023 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2023 09:55

Základné údaje

Z2023480

OF-267877

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7456994

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do tlačiarní – originál

toner, náplne do tlačiarní, fotokopírovacích strojov

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner - originál
Funkcia
Dodávka tonerov - originál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner TN 216Y Ks 2
Toner TN 216M Ks 2
Toner TN 216C Ks 2
Toner TN 216K Ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
26000 strán 67,- € bez DPH/1ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady na miesto plnenia do sídla objednávateľa.
Podmienkou je dodanie tonerov 8 ks, originálnych tonerov.
Požaduje sa predložiť na e-mailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením konkrétnych parametrov predmetu zákazky, jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Toner. náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Verej. obstarávateľ požaduje odobratie použitých toner. náplní na výmenu a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Skutočné požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa skutočných potrieb a finančných možností objednávkami. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek, ktoré môže byť nižšie ako množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy, pri zachovaní jednotkových cien.
Tonery originálne budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do 30 dní
Splatnosť faktúry 30 dní
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Fakulta elektrotechniky a informačných technológií , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

03.02.2023 08:00 — 17.02.2023 14:00

1,00 celok

600,00

600,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.01.2023 09:08

31.01.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 30
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2023 12:09 - Vstupná ponuka 600,00 € Cena bez DPH
30.01.2023 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 599,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS