• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2023 08:41
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2023 12:50

Detail zákazky Z2023471

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2023 08:41
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2023 12:50

Základné údaje

Z2023471

OF-267891

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7456972

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslo otočné

Kancelárske kreslo

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo
Funkcia
Kancelárske kreslo otočné
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárske kreslo otočné, vetrané, plynový tlmič nárazov – plynulé nastavenie výšky sedadla, aretácia operadla, jednoduchá montáž univerzálne, čierna farba, nosnosť 130kg Množstvo 1 ks
Konštrukcia Hmotnosť: 11kg, Rozmer sedacej časti: 50 x 50 x 6 cm, Rozmer operadla: 74 x 44 cm, Počet koliesok 5, Priemer základne: 60 cm, Min. výška stoličky: 111 cm, Max. výška stoličky: 121 cm, Materiál: sieťovina (operadlo) + výplň (sedák), Rám: chrómová oceľ + plast, Kolesá: pogumované, nepoškriabajúce podlahu, Mechanizmus: páka (motýľ), Nastavenie výšky sedadla: 46-57 cm
Mesto dodania predmetu zákazky Košice
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ocenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty plnenia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tajovského 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

10.02.2023 14:43

1,00 kpl

76,23

63,53

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.01.2023 14:46

31.01.2023 08:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2023 08:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 196
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.01.2023 12:08 - Vstupná ponuka 76,20 € Cena s DPH
30.01.2023 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka 76,18 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS