• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2023 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2023 09:05

Detail zákazky Z2023468

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2023 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2023 09:05

Základné údaje

Z2023468

OF-267882

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7449428

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené potraviny

Mrazená zelenina, mrazené ryby, nanuky, mrazené pirohy, lístkové cesto

  • 15221000-3 - Mrazené ryby
  • 15229000-9 - Mrazené rybie výrobky
  • 15311100-2 - Hranolčeky
  • 15311200-3 - Mrazené zemiaky nakrájané na kocky, plátky a iné
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15851000-8 - Múčne výrobky
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené potraviny
Funkcia
Dodávka mrazených potravín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filé z tresky plátky lisované kg 20
Filety z aljašskej tresky tmavej kg 20
Losos filety s kožou bez kosti chladený kg 10
Pstruh mrazený pitvaný kg 20
Mrazený zubáč filety kg 20
Pirohy (plnené rôznou náplňou bryndzové, mäsové) kg 30
Knedlíky (tvarohové, ovocné, nugátové, mäsové) kg 30
Lístkové cesto mrazené 400g, 500g kg 10
Špenát mrazený kg 30
Mrazená baby mrkva kg 10
Mrazený hrášok kg 10
Mrazená kukurica kg 10
Mrazená brokolica - ružičky kg 30
Koreňová zelenina mrazená kg 20
Čínska zelenina mrazená kg 30
Mrazená zeleninová zmes hrášok s karotkou kg 30
Polievková mrazená zeleninová zmes kg 30
Zeleninová zmes pod sviečkovú kg 10
Mrazená zmes trio - mrkva, hrach, kukurica kg 30
Mrazená zelenina  -  kúpeľná zmes kg 30
Mochovská mrazená zelenina kg 20
Mrazená zelenina - jarná zmes kg 30
Bretaňská zeleninová zmes kg 30
Mexická zeleninová zmes kg 30
Zelenina mrazená Wok mix kg 30
Nanuk smotanový 75-100ml, rôzne príchute (ovocná, kakaová a pod.) ks 120
Mrazené predsmažené zemiakové hranolky kg 30
Mrazený karfiol kg 20
Šuľance makové mrazené kg 30
Mrazené americké zemiaky kg 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá mrazených potravín upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Kvalita sa požaduje v akostnej triede "A" áno
Všetky produkty spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem
Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby
Mrazené ryby 100 % rybacie mäso bez pridanej vody
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v čase od 06:00 hod. do 11:00 hod. na miesto dodania.
Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. . Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky.
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť jej kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považujú aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar.
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Doba trvania zmluvy je na obdobie od nadobudnutia účinnosti zmluvy do dátumu uvedenom na KZ alebo do vyčerpania celkovej sumy.
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky na prepravu mrazených a hlbokozmrazených potravín takým spôsobom, aby sa zachovala ich zdravotná bezchybnosť
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami a bude zdravotne nezávadný.
Tovar musí byť balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova ul č. 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

31.01.2023 10:00 — 31.07.2023 13:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

2 821,93

2 351,61

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.01.2023 13:20

30.01.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 159
 31
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.01.2023 10:22 - Vstupná ponuka 2 821,92 € Cena s DPH
27.01.2023 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 2 821,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS