• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 09:28
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2023 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2023 10:20

Detail zákazky Z2023448

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 09:28
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2023 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2023 10:20

Základné údaje

Z2023448

OF-267826

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7449410

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok-fakultná nemocnica

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

35844825

MR Diagnostic, s.r.o.

Račianska 72, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bodypletyzmograf

spirometria, meranie transférfaktora pľúc, diagnostické prístroje

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bodypletyzmograf
Funkcia
Základné funkcie (statická spirometria, dynamická spirometria – krivka prietok/objem, intrathorakálne objemy, prúdové odpory Raw) - schopnosť merať výdych dlhšie než 15 sekúnd a objem väčší než 8 litrov s presnosťou±3 % alebo ±0,05 litra v rozmedzí prietoku 0-14 l/s. Celkový odpor prúdenia vzduchu pri prietoku 14 l/s musí byť menší než 1,5 cmH2O/l/s (0,15 kPa/l/s).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bodypletyzmograf ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Malý mŕtvy priestor snímača prietoku (max. 35 ml) Ano
Výsuvná stolička z kabíny bodypletyzmografa pre ľahší vstup a výstup invalidných pacientov Ano
Výškovo nastaviteľná stolička v kabíne bodypletyzmografa Ano
Výškovo ovládateľný statív bodypletyzmografa Ano
Elektricky ovládanie výšky statívu bodypletyzmografa zvonku pri uzatvorenej kabíne Ano
Automatické elektromagnetické uzatváranie dverí bodypletyzmografa Ano
Sklenená výplň kabíny bodypletyzmografa (tvrdené nerozbitné sklo) Ano
Možnosť otvorenia dverí bodypletyzmografa zvnútra pacientom Ano
Odolnosť konštrukcie bodypletyzmografa voči fyzikálnym vplyvom i chemickým (dezinfekčným) látkam Ano
Modul pre vyšetrenie pľúcnej difúzie (DLCO) metódou single-breath Ano
Methan ako transportný plyn pre vyšetrenie DLCO Ano
Potreba len jedna fľaša s plynmi pre vyšetrenie DLCO a bodypletyzmografie (fľaša nie je súčasťou dodávky) Ano
On-line vzorkovanie plynu pre vyšetrenie DLCO (bez nutnosti vaku) Ano
Možnosť off-line doplnenia hodnoty Hb, Pa02, COHb a prepočítanie výsledkov DLCO Ano
Automatické sledovanie hodnôt mikroklimatických podmienok (BTPS modul) a ich zaradenie do prepočtu ATPS/BTPS. Ano
Možnosť prenosu dát z nemocničného systému do prístroja a späť pomocou štandardu GDT/BDT vrátane prenosov protokolu vo formáte pdf pomocou štandardu GDT/BDT.¨ Ano
Komunikácia a spoločná databáza pacientov s existujúcim systémom spirometrie (bluecherry) a prístroja NIOX VERO Ano
Plná kontrola ATS/ERS kritérií, ako pri meraní, tak pri vyšetrení Ano
Pre/post analýza opakovaného vyšetrenia Ano
Možnosť zobrazenia individuálnych trendov vybraných parametrov jednotlivého pacienta z rôznych vyšetrení Ano
Možnosť dodatočnej editácie Vtg a odporov Ano
Možnosť editácie protokolov podľa potrieb zákazníka a zákazníkom Ano
Meranie Rint, Rocc Ano
Export databázy pacienta a výsledkov vyšetrených pacientov do užívateľských SW pre ďalšie spracovanie a prezentácie (minimálne Excel, pdf) Ano
Možnosť porovnania meraných hodnôt s náležitými hodnotami. Náležité hodnoty minimálne podľa týchto autorov: GLI2012, ECCS1993, Zapletal (i s update 2003 pre deti od 3 rokov), Crapo 1981, Polgar 1971. Ano
Súčásťou dodávky je i PC s farebnou tlačiarňou a oddeľovacím transformátorom. Ano
Súčásťou dodávky je i prístrojový stôl a kalibračná pumpa (3l). Ano
Bezdrôtová ultrazvuková meracia stanica, ktorá bezdrôtovo a automaticky komunikuje so SW bodypletysmografu pre správne zadanie vstupných údajov pacienta.: 1. Váha - kapacita min. 300kg; citlivosť 50g<150kg>100g, 2. Výška – ultrazvukové meranie, rozsah 60-210cm, odstupňovanie 1mm 3. Automatické bezdrôtové prenášanie nameraných hodnôt do software bodypletyzmografa Ano
Prístroj musí byť nový, nepoužitý a nerepasovaný Ano
Návod na použitie v slovenskom jazyku. Ano
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Inštalačné , prepravné náklady a drobný inštalačný materiál musí byť v cene
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záručná doba: min 24 mesiacov
Termín dodania je maximálne do 8 týždňov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa jej doručenia. Kupujúci môže po dohode s predávajúcim na základe finančných možností skrátiť lehotu splatnosti.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky vrátane vyhlásenia o zhode alebo Certifikát vydaný autorizovanými osobami, resp. notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami.
Nástup servisného technika na záručnú opravu do max 48 hodín od nahlásenia poruchy
Platba bude realizovaná bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia. Objednávateľ neposkytne preddavky za tovar. Splatnosť faktúr bude 60 dní.
Túto zmluvu je možné taktiež ukončiť (I) dohodu zmluvných strán, (II) výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 1 mesiac a začne plynúť deň nasledujúci po dni, kedy bola výpoveď druhej zmluvnej strane doručená.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Protikorupčná klauzula:1. Dodávateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, pranie špinavých peňazí, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov: a)zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení,
c) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2. Dodávateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
3. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov,splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Dodávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane, politickému kandidátovi,
osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Odberateľa alebo Dodávateľa akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
4. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Dodávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky.
5. Dodávateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy. 6. Dodávateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy. 7. Dodávateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že Odberateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel. 9. V prípade, ak Odberateľ písomne upozorní Dodávateľa na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Dodávateľa vyplývajúceho z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule:
a) Odberateľ je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Dodávateľa a po dobu, ktorú Odberateľ vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Dodávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Odberateľa voči Dodávateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy.
b) Dodávateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
10. V prípade, ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly alebo sa ukáže jeho vyhlásenie nepravdivé Odberateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Odberateľa od Zmluvy. 11. Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne Odberateľovi v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Odberateľovi v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly.
Ochrana osobných údajov:Dodávateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu ku Odberateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Odberateľom ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy, a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov
a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Odberateľovi. V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Dodávateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na http://www.vesr.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

20.03.2023 00:00 — 31.03.2023 09:30

1,00 ks

35 638,00

35 638,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.01.2023 09:32

30.01.2023 09:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2023 09:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2023 09:20 - Vstupná ponuka 35 638,00 € Cena bez DPH
27.01.2023 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka 35 637,45 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS