• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2023 10:55

Detail zákazky Z2023446

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2023 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2023 10:55

Základné údaje

Z2023446

OF-267820

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7449408

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IT technika

PC, monitor, webkamera, príslušenstvo

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 33195100-4 - Monitory
  • 30237300-2 - Spotrebný materiál k počítačom
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IT technika
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Počítač kancelársky s príslušenstvom ks 2
2.  LCD monitor 27" ks 3
3. WebKamera 1080p USB ks 1
4. Redukcia HDMI na VGA ks 25
5.  HDD 3,5" ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. očítač: Intel Core i5 10500 Comet Lake 3,1 GHz, 6 jadier Intel UHD Graphics 630 SSD 256 GB 8 GB (DDR4) 1 slot voľný, Bez mechaniky USB 3.2, 4x VGA D-SUB, HDMI, DisplayPort RJ-45 (LAN) Combo Audio Jack,,W10pro, klávesnica + myš vyžaduje sa
2. Dell E2720HS 27" Full HD/8ms/1000:1/VGA/HDMI/repro/IPS panel/cerny 210-AURH alebo ekvivalent vyžaduje sa
3. 1920x1080i, 30fps, 1,5m kábel, USB vyžaduje sa
4. Redukcia – vstup HDMI, výstup VGA, prenosová rýchlosť až 10.2Gb/s, rozlíšenie Full HD 1920×1080, 18 cm kábel vyžaduje sa
5. Seagate BarraCuda HDD 1 TB alebo ekvivalent  (Pevný disk 3.5", SATA III, maximálna rýchlosť prenosu 156 MB/s, cache 64 MB, 7200 ot./min) vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa.
Súčasťou dodania tovaru je vykládka na mieste plnenia v sídle objednávateľa.
Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje písomne garantovať, že tovar ním dodaný je nový, pozostávajúci výlučne z nových komponentov (nie používaných, nie repasovaných komponentov).
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanými materiálmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť faktúru, kde bude položkovito uvedená jednotková cena, cena bez DPH, cena s DPH. Splatnosť faktúry je 30 dní. Preddavok na cenu sa neposkytuje.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch mimo sviatkov pondelok až štvrtok v čase 8.00 - 13.00 hod, piatky 8.00 - 11.00 hod.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 3 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, dodávateľ je povinný vymeniť chybný tovar do 3 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom. V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v tomto opisnom formulári, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť záručný servis do 48 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi, a pozáručný servis do 72 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi.
Dodávateľ garantuje, že objednávateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky súvisiace s používaním softvéru nainštalovaného dodávateľom v počítačoch.
Dodávateľ môže dodať aj tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zakázky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zakázky s DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
V prípade porušenia akýchkoľvek povinností dodávateľom, možnosť objednávateľa účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vzniknutých finančných nákladov, ktoré by objednávateľovi v prípade splnenia povinnosti dodávateľom nevznikli
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2023 11:00 — 14.02.2023 12:00

1,00 sada

1 450,00

1 450,00

Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanými materiálmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.01.2023 09:01

30.01.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 708
 29
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.01.2023 11:12 - Vstupná ponuka 1 450,00 € Cena bez DPH
30.01.2023 03:19 - Najvýhodnejšia ponuka 1 280,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS