• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2023 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2023 13:35
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2023 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2023 14:25

Detail zákazky Z2023434

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2023 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.02.2023 13:35
  •    Ukončenie zákazky
    07.02.2023 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.02.2023 14:25

Základné údaje

Z2023434

OF-267800

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7485113

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

36174319

NOMIland s.r.o.

Magnezitárska 11, Košice, 04013, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Detské pružinové hojdačky a kolotoče.

hojdačka, kolotoč

  • 37535210-2 - Ihriskové hojdačky
  • 37535230-8 - Ihriskové kolotoče

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Detské pružinové hojdačky a kolotoče.
Funkcia
Hojdačky, kolotoče, presná špecifikácia je uvedená v prílohe .
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 dní od automatického vygenerovania zmluvy na EKS doručiť vyplnenú prílohu s cenou za jednotlivé položky , celkovú cenu vrátane DPH  a špecifikáciu dodávaného tovaru ( nie je potrebná fotografia tovaru). V prílohe je názorná fotografia tovaru, ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie " ekvivalentných produktov" s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.
Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s dopravou na miesto plnenia v pracovnom čase od 8.00 h do 15.00 h.
V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Dodávateľ  najmenej 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním predmetu zmluvy oznámi objednávateľovi svoju pripravenosť plniť predmet zákazky.
V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s celou dodávkou, montážou ,výkopové a murárske práce  do objektov  Materských  škôl.   Cena je stanovená vrátane dopravy, záručného servisu.
Právo na zaplatenie ceny dodávateľovi vzniká riadnym dodaním tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, do miesta dodania dohodnutom v zmluve. Platba sa uskutoční po prevzatí a dodaní tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je preberací a odovzdávací protokol potvrdený objednávateľom.
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa vystavenia faktúry. Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu.
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu predmetu zmluvy podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov a v zmysle tejto zmluvy po stránke jeho úplnosti, prevádzkovej spôsobilosti a spoľahlivosti v záručnej dobe v dĺžke 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne odstrániť vady zistené na predmete plnenia do 3 dní od ich nahlásenia dodávateľovi. V prípade, že vada nebude odstránená v čase podľa predchádzajúceho odseku, dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradný tovar.
Záručné povinnosti dodávateľa sa nevzťahujú na poškodenie neodborným zásahom zo strany objednávateľa a na vady a poruchy spôsobené úmyselným poškodením alebo zásahom treťou osobou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa. Jednotlivý prvok nesmie presiahnuť sumu 1 699,-€ s DPH.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

MŠ na území mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

13.02.2023 13:36 — 17.03.2023 13:36

1,00 celý predmet zákazky

18 000,00

15 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2023 13:41

07.02.2023 13:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.02.2023 13:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 106
 22
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.01.2023 08:46 - Vstupná ponuka 18 000,00 € Cena s DPH
07.02.2023 13:28 - Najvýhodnejšia ponuka 17 499,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS