• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2023 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2023 10:05

Detail zákazky Z2023431

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2023 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2023 10:05

Základné údaje

Z2023431

OF-267821

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7456970

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mliečne výrobky, živočíšne a rastlinné tuky

mlieko, maslo, jogurt, smotana, zakysanka, syr, tvaroh, droždie, tatárska omáčka, majonézový šalát, tofu

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 15511400-7 - Polotučné mlieko
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551320-4 - Ochutený jogurt
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 15898000-9 - Droždie
  • 15894700-8 - Lahôdky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne výrobky, živočíšne a rastlinné tuky
Funkcia
Mlieko, maslo, mliečne výrobky, vrátane služieb spojených s dodaním a vyložením tovaru v mieste plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bryndza, tuk v hmotnosti min. 48% kg 25
Droždie čerstvé pekárske , 42 g ks 300
Jogurt smotanový biely, min. 10 % tuku, 125 g ks 450
Jogurt smotanový ochutený, min. 8,5 % tuku a min 15% ochucujúcej zložky, bal./125g ks 750
Krém termizovaný smotanovo tvarohový, tuk v hmotn. min. 14% , 90 g ks 750
Majonézový šalát vajíčkový, rybací 140 g ks 150
Majonézový šalát vlašský, 140 g ks 100
Maslo , obsah mliečneho tuku min. 82%, balenie 250g/125g (uviesť cenu za kg)! kg 225
Maslo, margarín so zníž. obsahom tuku 60%, vhodný na natieranie a varenie, bal. 20g ks 750
Maslo, margarín so zníž. obsahom tuku 60%, vhodný na natieranie a varenie, bal. 400g ks 250
Mlieko acidofilné, ochutené, tuk v hmotn. min. 1% 230 ml 150
Mlieko čerstvé, polotučné, homogenizované s obsahom tuku 1,5 %, balenie Tetra Pak liter 750
Mlieko jogurtové, ochutené, 320g ks 150
Mlieko trvanlivé, ochutené polotučné, homogenizované s obsahom tuku 1,5 %, ošetrené UHT 250 ml 100
Mlieko trvanlivé, polotučné, homogenizované s obsahom tuku 1,5 %, ošetrené UHT liter 650
Mlieko trvanlivé, polotučné, homogenizované s obsahom tuku 1,5 %, ošetrené UHT 250 ml 300
Smotana kyslá, tuk v hmotnosti min. 12%, 180 g ks 750
Smotana trvanlivá na varenie, tuk najmenej 12%, 250 ml ks 400
Smotana trvanlivá na varenie, tuk najmenej 15% liter 100
Syr balkánskeho typu, sušina najmenej 50% , tuk v sušine najmenej 45% hmot. kg 5
Syr Hermelín, sušina najmenej 46% , tuk v sušine najmenej 23% hmot. 120 g ks 100
Syr plesňový NIVA, obsah tuku v sušine 50% hmotnosti kg 5
Syr polotvrdý, sušina najmenej 53% , tuk v sušine najmenej 45% hmot. kg 250
Syr tavený, sušina najmenej 34%, tuk v sušine najmenej 45% kg 15
Syr tavený, sušina najmenej 34%, tuk v sušine najmenej 45%, 100 g ks 250
Syr tavený, sušina najmenej 34%, tuk v sušine najmenej 45%,v balení 8 ks, 140 g ks 500
Tatárska omáčka, tuk v hmotnosti min. 40%, 420 ml ks 6
Tatárska omáčka, tuk v hmotnosti min. 40%, 50 ml ks 300
Tofu biele balenie max. 200g (uviesť cenu za kg)! kg 8
Tvaroh hrudkovitý, sušina najmenej 23% kg 25
Zakysanka, plnotučná, tuk v hmotn. min. 3,5% 200 g 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky, spravidla 2 x týždenne). Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa, ak sa písomne (napr. e-mailom) nedohodnú inak.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou, prepravou a vyložením tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na objednávateľa.
Tovar musí spĺňať všetky normy a požiadavky v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, ako aj v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s potravinami.
Obal bude obsahovať údaje v súlade s Výnosom Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č. 1187/2004 - 100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky upravujúca označovanie potravín. Minimálne však bude obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, najneskorší dátum spotreby, obsah jednotlivých zložiek potraviny (obsah tukov, vody a ďalších zložiek), čistú hmotnosť potraviny. Obaly všetkých produktov budú čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné.
Pri plnení rámcovej dohody  je dodávateľ povinný dodržiavať požiadavky a postupy uvedené v Potravinovom kódexe Slovenskej republiky, v osobitných predpisoch SR a EÚ, v hygienických a v technických normách, ktoré sa vzťahujú na tovar, ktorý je  jej predmetom .
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar I. akostnej triedy, v bezchybnom stave, bez viditeľných známok mechanického poškodenia alebo kontaminácie. Doba spotreby dodaného sortimentu potravín ku dňu dodania tovaru nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti.
Dodávateľ garantuje, že tovary, ktoré sú predmetom dodávky majú percentuálne zloženie v rozsahu, ako to vyplýva z technickej špecifikácie príslušného produktu. Kupujúci si vyhradzuje právo požadovať od predávajúceho preukázanie uvedenej skutočnosti na vybrané tovary predložením originálu, alebo úradne overenej analýzy vykonanej akreditovaným laboratóriom, alebo obdobným dokladom, ktorý tieto údaje potvrdzuje.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je verejný obstarávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať.
Pri opakovaných vadných dodávkach,   v prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je objednávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa, nevystaviť ďalšiu objednávku a odstúpiť od dodávok zmysle Čl. XVIII VZP.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy - objednávky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a v požadovanom množstve nevyhnutnom na pokrytie časovej tiesne od iného dodávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, respektíve faktúry a fakturovaný po každej dodávke (prípadne dohodou). Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Faktúra a dodací list musia spĺňať náležitosti daňového dokladu, musí byť uvedené množstvo odberu, merná jednotka, cena za mernú jednotku bez DPH, cena bez DPH/odobraté množstva, výška DPH, cena s DPH/odobraté množstvo.
Doba platnosti rámcovej dohody je na obdobie 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zákazky, t .j. maximálnej zmluvnej ceny vrátane DPH,  podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je definovaný v bode 1. - Technické vlastnosti. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Zmluvné strany sa dohodli, že podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z , bude vyhotovená referencia do 30 dní odo dňa skončenia plnenia podľa zmluvy ,ktorá spĺňa požiadavku funkčného celku..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

3

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

11 212,85

9 727,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.01.2023 14:19

31.01.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 137
 117
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2023 16:19 - Vstupná ponuka 11 212,85 € Cena s DPH
30.01.2023 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka 11 212,82 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS