• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2023 16:24
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2023 10:55

Detail zákazky Z2023427

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2023 16:24
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2023 10:55

Základné údaje

Z2023427

OF-267662

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7449402

Objednávateľ

00327417

Obec Lúčka

Lúčka 77, Lúčka okr. Sabinov, 08271, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je združená dodávka zemného plynu a zabezpečenie distribúcie, prepravných služieb a súvisiacich systémových služieb do odberných miest (objednávateľa) počas celého zmluvného obdobia, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný odber/spotreba zemného plynu pre 1. odberné miesto, POD: SKSPPDIS000910802216 - za zmluvné obdobie od 01.03.2023 do 29.02.2024 kWh 80000
Predpokladaný odber/spotreba zemného plynu, pre 2. odberné miesto, POD: SKSPPDIS000910804081 - za zmluvné obdobie od  01.03.2023 do 29.02.2024 kWh 50000
Celkové predpokladané množstvo za všetky OM spolu - za 12 mesiacov kWh 130000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tarifa pre 1. odberné miesto POD: SKSPPDIS000910802216 M5
Tarifa pre 2. odberné miesto POD: SKSPPDIS000910804081 M4
Zmluvné obdobie od 01.03.2023 00.00 hod. do 29.02.2024 24.00 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dodávať zemný plyn do odberných miest (OM) odberateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete.
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberných miest podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve.
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať plyn formou opakovaných dodávok plynu do OM odberateľa v rozsahu predpokladaného odberu plynu dohodnutého v zmluve a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Obchodné podmienky z tejto zmluvy, obchodné podmienky elektronického trhoviska (OPET) a osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou zálohovou platbou pre jednotlivé odberné miesta odberateľa na základe splátkového kalendára.
Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu ukončenia zmluvy.
Splatnosť vyúčtovacej faktúry: 30 dní odo dňa vystavenia dodávateľom.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, a to kontaktnej osobe objednávateľa, ktorého obsahom bude rozčlenenie víťaznej ponuky s uvedením jednotkovej ceny na jednotlivé činnosti (cena za služby distribúcie, prepravy, skladovania, obchodníka) vrátane spotrebnej dane a DPH.
V zmysle osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku plynu vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb, služieb za prepravu vrátane spotrebnej dane a DPH a to s prihliadnutím na špecifikáciu, alebo zmluvnú špecifikáciu plnenia, t. j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu plynu, dĺžku trvania zmluvného obdobia a zvolenú pásmovú tarifu pre konkrétny druh plnenia.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (URSO).
Distribučné poplatky pre roky 2023 a 2024 určí dodávateľ z aktuálnych cien vo výške určenej URSO pre rok 2023.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesta voči zúčtovateľovi odchýlok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednaného plynu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať odberateľovi zemný plyn bez prerušenia v termíne podľa tejto zmluvy. Distribúcia plynu do odberných miest objednávateľa môže byť prerušená alebo obmedzená len v nevyhnutnom rozsahu a na nevyhnutnú dobu v prípadoch stanovených v Energetických predpisoch, najmä § 31 ods. 1 písm. e) a v § 49 ods. 2 Zákona o energetike.
V prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie plynu je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie plynu bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zabezpečenie súčinnosti s doterajším dodávateľom po ukončení a začatí novej dodávky.
Dodávateľ predloží odberateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy platné povolenie na podnikanie v energetike s rozsahom podnikania v dodávaní zemného plynu podľa rozhodnutia URSO v znení zákona č. 276/2001 Z.z. o regulácií v sieťových odvetviach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene niektorých zákonov.
Dodávateľ predloží odberateľovi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy čestné vyhlásenie, že má (bude mať) uzatvorenú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej siete o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na rok 2023 a 2024 vo vymedzenom území (regióne), kde má sídlo odberateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa (objednávateľa) uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obec Lúčka, Obecný úrad Lúčka 77, 082 71 Lipany, Lúčka, Sabinov, Prešovský, Slovenská republika

01.03.2023 00:00 — 29.02.2024 23:59

130 000,00 kWh

17 634,67

14 695,56

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2023 16:24

30.01.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 72
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.01.2023 07:35 - Vstupná ponuka 17 520,00 € Cena s DPH
30.01.2023 07:35 - Najvýhodnejšia ponuka 17 520,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS