• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2023 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 09:56
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 10:45

Detail zákazky Z2023422

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2023 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    03.02.2023 09:56
  •    Ukončenie zákazky
    03.02.2023 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.02.2023 10:45

Základné údaje

Z2023422

OF-267796

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7473736

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

50293893

Škola.sk, s. r. o.

Odborárska 21, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozvoj motoriky, pohybovej zručnosti detí.

rôzne prvky

  • 37524100-8 - Vzdelávacie hry
  • 37524000-7 - Hry
  • 37524400-1 - Hry zamerané na spoluprácu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prvky do materských škôl.
Funkcia
Skupinové aktivity,  rozvoj motoriky a manuálnej zručnosti dieťaťa .
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 dní od automatického vygenerovania zmluvy na EKS doručiť vyplnenú prílohu s cenou za jednotlivé položky , celkovú cenu vrátane DPH  a špecifikáciu dodávaného tovaru ( nie je potrebná fotografia tovaru). V prílohe je názorná fotografia tovaru, ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie " ekvivalentných produktov" s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.
Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s dopravou na miesto plnenia v pracovnom čase od 8.00 h do 15.00 h.
V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Dodávateľ  najmenej 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním predmetu zmluvy oznámi objednávateľovi svoju pripravenosť plniť predmet zákazky.
V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s celou dodávkou tovaru do objektov  Materských  škôl podľa tabuľky, cena je stanovená vrátane dopravy, záručného servisu, návodu na obsluhu.
Právo na zaplatenie ceny dodávateľovi vzniká riadnym dodaním tovaru, ktorý je predmetom zmluvy, do miesta dodania dohodnutom v zmluve. Platba sa uskutoční po prevzatí a dodaní tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je preberací a odovzdávací protokol potvrdený objednávateľom.
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa vystavenia faktúry. Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu.
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu predmetu zmluvy podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov a v zmysle tejto zmluvy po stránke jeho úplnosti, prevádzkovej spôsobilosti a spoľahlivosti v záručnej dobe v dĺžke 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne odstrániť vady zistené na predmete plnenia do 3 dní od ich nahlásenia dodávateľovi. V prípade, že vada nebude odstránená v čase podľa predchádzajúceho odseku, dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradný tovar.
Záručné povinnosti dodávateľa sa nevzťahujú na poškodenie neodborným zásahom zo strany objednávateľa a na vady a poruchy spôsobené úmyselným poškodením alebo zásahom treťou osobou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

MŠ na území mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

08.02.2023 09:57 — 03.03.2023 09:59

1,00 celý predmet zákazky

35 378,00

29 482,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2023 10:04

03.02.2023 09:56

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.02.2023 10:11

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 98
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2023 09:36 - Vstupná ponuka 35 376,00 € Cena s DPH
02.02.2023 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 35 364,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS