31701914
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK
54108390
FEBA - ECO s. r. o., r. s. p.
Hollého 12, Sabinov, 08301, SVK
Zabezpečenie upratovacích služieb prevádzkových priestorov DPMK, a.s.
upratovanie, čistenie, dezinfekcia, umývanie
Služba
1. Upratovanie prevádzkových priestorov - 1. SÚKV - ťažká údržba (ŤÚ)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.chodba, schodište, balkón /č. ŤÚ 101-102 a 237/ | m2 | 36,80 | ||
1. chodba pri WC muži I.P /č ŤÚ 202/ | m2 | 4,75 | ||
1. chodba šatňa muži I.P /č. ŤÚ 206/ | m2 | 10,33 | ||
1. ženy - 2x chodba, strav. kútik, šatňa, I.P /č.ŤÚ 223,227-229/ | m2 | 57,98 | ||
1. stravovací kútik muži I.P /č. ŤÚ 208/ | m2 | 15,86 | ||
1. chodba I.P /č. ŤÚ 201/ | m2 | 69,91 | ||
1. stravovací kútik majstri /č. ŤÚ 114/ | m2 | 11,65 | ||
1. šatňa majstrov /č. ŤÚ 113/ | m2 | 19,34 | ||
1. kancelária majstrov (hala) /č. ŤÚ 109/ | m2 | 10,50 | ||
1. WC dole muži /č. ŤÚ 104-105/ | m2 | 14,44 | ||
1. WC dole ženy /č. ŤÚ 103/ | m2 | 2,60 | ||
1. WC hore muži I.P /č. ŤÚ 203-205/ | m2 | 8,00 | ||
1. umyvárka muži I.P /č. ŤÚ 207/ | m2 | 19,11 | ||
1. šatňa muži I.P /č. ŤÚ 209/ | m2 | 83,78 | ||
1.WC, sprchy, umyvárka ženy I.P /č. ŤÚ 224-226/ | m2 | 28,23 | ||
1. Kontajner | m2 | 12,76 | ||
Spolu | m2 | 418,04 |
2. Upratovanie prevádzkových priestorov - 2. SÚKV - ťažká údržba_hala GO a MO
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. GO kancelária | m2 | 12,25 | ||
2. GO chodba | m2 | 22,50 | ||
2. GO šatňa, WC, umyvárka ženy | m2 | 14,01 | ||
3.3. GO stravovací kútik | m2 | 26,75 | ||
3.4. GO muži - šatňa, WC, umyvárka | m2 | 21,34 | ||
3.4. MO- umyváreň, šatňa, WC, stravovací kútik | m2 | 25,84 | ||
Spolu | m2 | 122,69 |
3. Upratovanie prevádzkových priestorov - 3. SÚKV - okná_ŤÚ, GO a MO
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Okná ŤÚ /č. 202,206-209,225,226,228,229/ | ks | 19 | ||
3. Okná GO | ks | 4 | ||
3. MO - presklený stravovací kútik | ks | 1 | ||
3. kontajner | ks | 2 | ||
3. Okna ŤÚ /č. 114/ | ks | 1 | ||
3. ŤÚ – presklená kancelária majstrov v hale | ks | 1 | ||
3. kancelária vedúceho strediska (č. ŤÚ 107) | ks | 1 | ||
Spolu | ks | 29 |
4. Upratovanie prevádzkových priestorov-podmienky spoločné pre položky 1-3
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyprázdniť odpadové koše - podľa potreby umyť a vymeniť plastové vrecká | denne (počas pracovných dní) |
vyniesť odpadky do kontajnera | denne |
umytie dlážky a vybavenia sociálnych zariadení = umývadlá, zrkadlá, WC misy, dosky, sprchy, rohože, pisoáre vyčistiť a dezinfikovať vhodnými dezinfekčnými prostriedkami. | denne |
umývanie stolov denných miestnostiach a v stravovacích kútikoch | denne |
umývanie a dezinfekcia obkladov, ktoré sú súčasťou sociálnych zariadení, stravovacích kútikov a podobne ... | 1 x týždenne |
utretie prachu z výpočtovej techniky (okrem obrazovky monitora a klávesnice počítača,) telefónov, tlačiarňach, kopírovacích strojov a stoloch v kanceláriách | 2 x týždenne |
umytie a dezinfikovanie kľučiek dverí a ich okolia | 1 x týždenne |
odstrániť pavučiny | 1 x týždenne |
utretie prachu na voľne dostupných vodorovných plochách pracovných stolov, stolíkov, skriniek a odkladacích plôch | 2 x týždenne |
kompletne umyť presklené vchodové a únikové dvere | 1 x za dva týždne |
utretie prachu vlhkou handrou z najvrchnejších plôch nábytku, plastových a drevených stoličiek a kresiel + vysávanie textilného čalúnenia kresiel a stoličiek | 1 x mesačne |
radiátory a rozvody vykurovania utrieť vlhkou handrou | 1 x mesačne |
umytie zvislých stien nábytku | 1 x štvrťročne |
umývanie okien, rámov okien v kancelárskych priestoroch a stravovacích kútikoch /rámy len z vnútornej strany/ | 2 x ročne (jar, jeseň) |
mokré čistenie podláh miestnosti, schodíšť, chodieb a schodov | podľa rozpisu položiek |
Položka 1. | 5 x týždenne |
Položka 2. | 5 x týždenne |
Položka 3. | 2 x ročne (jar, jeseň) |
5. Upratovanie prevádzkových priestorov - 5. SÚATaTV - údržba autobusov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
5.1. laboratórium - skúšobňa olejov | m2 | 15,00 | ||
5.2 kancelária | m2 | 23,00 | ||
5.3 kancelária ĽÚ | m2 | 12,10 | ||
5.3. kancelária ŤÚ | m2 | 7,00 | ||
5.3. kancelária zmena | m2 | 11,00 | ||
5.3. kancelária karosáreň | m2 | 8,00 | ||
5.4.Výpravovňa + naftáreň + WC | m2 | 25,80 | ||
5.4. Denná miestnosť +WC ĽÚ | m2 | 58,40 | ||
5.4. Denná miestnosť +WC ŤU | m2 | 27,44 | ||
5.4. Denná miestnosť + WC zmena | m2 | 51,90 | ||
5.4. Denná miestnosť +WC karosáreň | m2 | 20 | ||
Spolu | m2 | 259,64 |
6. Upratovanie prevádzkových priestorov - 6. SÚATaTV - údržba trolejbusov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
6.1. Schodište + chodba + denná miestnosť | m2 | 257,00 | ||
6.2. výpravovňa TD | m2 | 29,00 | ||
6.3. WC muži zmena | m2 | 18,00 | ||
6.3. šatňa muži + umyvárka + 2 x WC | m2 | 80,40 | ||
Spolu | m2 | 384,40 |
7. Upratovanie prevádzkových priestorov - 7. SÚATaTV sociálna budova (šatne)
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v prevádzkových objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
7.1. Prízemie - vstup | m2 | 48,38 | ||
7.1. WC prízemie | m2 | 10,62 | ||
7.1 .I. Poschodie + schodisko+sprchy +WC | m2 | 283 | ||
7.1 .II. Poschodie + schodisko+sprchy +WC | m2 | 238 | ||
Spolu | m2 | 580 |
8. Upratovanie prevádzkových priestorov - 8. SÚATaTV - okná
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
8.1. okná | ks | 50 | ||
8.2. okná | ks | 21 | ||
Spolu | ks | 71 |
9. Upratovanie prevádzkových priestorov-podmienky spoločné pre položky 5-8
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyprázdniť odpadové koše - podľa potreby umyť a vymeniť plastové vrecká | denne (pracovné dni) |
vyniesť odpadky do kontajnera | denne |
umytie dlážky a vybavenia sociálnych zariadení = umývadlá, zrkadlá, WC misy, dosky, sprchy, rohože, pisoáre vyčistiť a dezinfikovať vhodnými dezinfekčnými prostriedkami. | denne |
umývanie stolov denných miestnostiach a v stravovacích kútikoch | denne |
umývanie a dezinfekcia obkladov, ktoré sú súčasťou sociálnych zariadení, stravovacích kútikov a podobne ... | 1 x týždenne |
utretie prachu z výpočtovej techniky (okrem obrazovky monitora a klávesnice počítača,) telefónov, tlačiarňach, kopírovacích strojov a stoloch v kanceláriách | 1 x týždenne |
umytie a dezinfikovanie kľučiek dverí a ich okolia | 1 x týždenne |
odstrániť pavučiny | 1 x týždenne |
utretie prachu na voľne dostupných vodorovných plochách pracovných stolov, stolíkov, skriniek a odkladacích plôch | 1 x týždenne |
kompletne umyť presklené vchodové dvere | 1 x za dva týždne |
utretie prachu vlhkou handrou z najvrchnejších plôch nábytku, plastových a drevených stoličiek a kresiel + vysávanie textilného čalúnenia kresiel a stoličiek | 1 x mesačne |
radiátory a rozvody vykurovania utrieť vlhkou handrou | 1 x mesačne |
umytie zvislých stien nábytku | 1 x štvrťročne |
umývanie okien, rámov okien v šatniach, chodbách a sociálnych zariadeniach /rámy len z vnútornej strany/ | 1 x ročne |
umývanie okien, rámov okien v kancelárskych priestoroch a stravovacích kútikoch /rámy len z vnútornej strany/ | 2 x ročne (jar, jeseň) |
mokré čistenie podláh miestnosti, schodíšť, chodieb a schodov | podľa rozpisu položiek |
Položka 5.1 | 1 x týždenne |
Položka 5.2 | 2 x týždenne |
Položka 5.3 | 3 x týždenne |
Položka 5.4 | 5 x týždenne |
Položka 6.1 | 1 x týždenne |
Položka 6.2 | 3 x týždenne |
Položka 6.3 | 5 x týždenne |
Položka 7.1 | 5 x týždenne |
Položka 8.1 - okna | 1 x ročne |
Položka 8.2 .- okna | 2 x ročne (jar, jeseň) |
Názov |
1.Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích a čistiacich prác odborne a včas, podľa štandardných technologických postupov, starostlivo, hospodárne v súlade so zmluvou a príslušnými právnymi predpismi a kontrolovať kvalitu vykonávaných služieb. |
2.Poskytovateľ je povinný zabezpečiť na vlastné náklady všetky potrebné stroje, prístroje, zariadenia, čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky, ostatný materiál pre svojich zamestnancov, ktorí budú vykonávať dohodnuté služby na mieste plnenia. Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude používať len bezchybné výrobky, stroje a zariadenia, spĺňajúce požiadavky STN, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, neohrozujú životné prostredie, majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa. |
3.Poskytovateľ bude vykonávať predmet zmluvy v pracovných dňoch v čase od 6,00 do 14,00 hod.. |
4.Poskytovateľ zabezpečí vykonávanie dohodnutých služieb pre objednávateľa prostredníctvom svojho personálu, ktorý bude odborne a zdravotne spôsobilý. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby zamestnanci, ktorí budú vykonávať upratovacie a čistiace služby, boli firemne označení a ich správanie bolo na požadovanej úrovni. Ďalej ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú používať žiadnu techniku objednávateľa. V prípade výpadku svojich zamestnancov z dôvodu PN, OČR, dovolenky a pod., zabezpečí do 6 (šiestich) hodín náhradu. |
5.Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu svojich zamestnancov na pracovisku a knihu nedostatkov. Tieto dokumenty budú uložené na vrátnici. Objednávateľ má právo do knihy nedostatkov zapisovať nedostatky, pripomienky a požiadavky k vykonávanej službe. |
6.Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci vykonávajúci práce pre objednávateľa sa nebudú oboznamovať s obsahom písomností nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa, či akýmkoľvek spôsobom manipulovať s písomnosťami objednávateľa, nebudú otvárať skrine a nábytok, v ktorom sa môžu nachádzať písomnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje obstarávateľa k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. |
7.Poskytovateľ je povinný pri poskytovaní upratovacích služieb používať iba čistiace prostriedky, ktorým bola udelená environmentálna značka EU podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 6/2010 z 25.11.2010 o environmentálnej značke EÚ alebo iná environmentálna značka typu I podľa normy EN ISO 14024. V prípade, ak poskytovateľ poruší uvedenú povinnosť a objednávateľ zistí pri výkone kontroly porušenie tejto povinnosti, uloží objednávateľ poskytovateľovi pokutu vo výške 200,- eur, a to aj opakovane. |
8.Poskytovateľ preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej ochrany a civilnej ochrany a povinnosti zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedia pri výkone prác. |
9.Zamestnanci poskytovateľa vykonávajúci služby v objekte obstarávateľa sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení objednávateľa a zapísať ich do knihy nedostatkov. |
10.Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začiatkom poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov vykonávajúcich službu u objednávateľa vrátane telefonického kontaktu. Rovnako aj v prípade zastupovania, alebo iných zmien v zložení personálu, najneskôr v deň vykonania zmeny. |
11.V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní odo dňa, v ktorom sa dozvedel (prostredníctvom objednávateľa, alebo vlastným dohľadom) o skutočnostiach zakladajúcich túto povinnosť. |
12.Objednávateľ umožní zamestnancom poskytovateľa prezliekanie a uskladnenie technických a čistiacich prostriedkov v priestoroch na to určených bezplatne. |
13.Objednávateľ poskytne na účely výkonu prác bezplatne elektrickú energiu na osvetlenie a pre používané stroje a zariadenia, ako aj teplú a studenú vodu. |
14.Objednávateľ je oprávnený kontrolovať kvalitu poskytovaných služieb. Ak zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie. Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky pri plnení predmetu tejto zmluvy ihneď, najneskôr do 24 hodín od ich reklamácie. Reklamácie budú doručované elektronicky zodpovednému zástupcovi poskytovateľa. Ak dôjde k doručeniu reklamácie po 14,00 hod., lehota na jej odstránenie začne plynúť od 8.00 hod. nasledujúceho dňa. O odstránení nedostatkov bude poskytovateľ objednávateľa informovať. |
15.Ak objednávateľ zistí porušenie povinnosti poskytovateľa uvedenej v bode 7 v dvoch po sebe uskutočnených kontrolách, bude sa toto porušenie považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
16.V prípade, že poskytovateľ neodstráni nedostatky najneskôr do 24 hodín od ich reklamácie, vzniká objednávateľovi voči poskytovateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % z ceny mesačného plnenia predmetu zmluvy za každé jednotlivé zistené porušenie povinnosti. |
17.Opakované nedodržanie kvality alebo služieb, na ktoré bol dodávateľ písomne (emailom) najmenej dvakrát po sebe upozornený, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a pre objednávateľa môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
18.Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré objednávateľ dá k dispozícii poskytovateľovi pre výkon služby. |
19.Poskytovateľ predloží objednávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy zoznam čistiacich prostriedkov podľa bodu 7. v členení: poradové číslo, Názov, Výrobca, Druh enviromentálnej značky. |
20.Zamestnanci poskytovateľa sú povinní odovzdať všetky veci nájdené na mieste výkonu služby poverenému zamestnancovi objednávateľa. |
21.Poskytovateľ v plnej výške zodpovedá za všetky škody, ktoré mu preukázateľne vzniknú v dôsledku neplnenia alebo porušenia povinností poskytovateľa, alebo v dôsledku konania alebo opomenutia zo strany zamestnancov poskytovateľa (poškodenie majetku objednávateľa). |
22. Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky nutné informácie za účelom riadneho vykonávania služby. |
23.Objednávateľ má právo požiadať o výmenu zamestnanca poskytovateľa aj bez udania dôvodu. |
24.Objednávateľ požaduje aby poskytovateľ predložil do 3 dni od uzavretia zmluvy rozpis ceny za predmet zákazky v členení na jednotlivé mesiace, na základe ktorého bude poskytovateľ vystavovať mesačné faktúry za poskytované služby. Cena obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky, ako napr. pracovné stroje, čistiaci materiál, vrecia do odpadkových košov, ochranné pracovné prostriedky. |
25Poskytovateľ vyhotoví a doručí objednávateľovi faktúru za každý mesiac plnenia predmetu zmluvy a to do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Zároveň objednávateľ požaduje aby prílohou faktúry bol ním odsúhlasený Výkaz o vykonaní prác a služieb. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
26.Poskytovateľ predloží objednávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy záväzný zoznam kontaktných osôb, ktorí budú konať v mene poskytovateľa pri plnení zmluvy. |
27.Chránené priestory elektrickou zabezpečovacou signalizáciou v jednotlivých objektoch sa budú upratovať a umývať len za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Okná a žalúzie po dohode zástupcu poskytovateľa so zástupcom objednávateľa.. |
28.Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
29.K zmene ceny predmetu zákazky môže dôjsť v prípade: zmeny sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu; zúženia alebo rozšírenia predmetu zmluvy po dohode obidvoch zmluvných strán. |
30.Vykonávanie mimoriadnych služieb (upratovanie po maľovaní, stavebných prácach, odstraňovanie následkov havárií, prípadne iné súvisiace služby) bude od poskytovateľa požadované písomnou objednávkou. Cena bude dohodnutá v súlade so zákonom o cenách. |
31.Všetci zamestnanci dodávateľa musia byť preukázateľne preškolení z predpisov BOZP objednávateľa ako aj musia mať poučenie v zmysle § 23 ods. 1 písm. a) vyhl. č. 205/2010 Z. z. „Poučená osoba“ . |
32. Objednávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky za poskytované služby. |
33. Ak poskytovateľ nie je platca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
34. Zmluvu môže vypovedať každá zo zmluvných strán bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
35. Objednávateľ požaduje, aby poskytovateľ predložil do 3 dní od uzavretia zmluvy doklad o udelení štatút chránenej dielne alebo chráneného pracoviska vydaného úradom práce – Zákazka je vyhradená pre chránené dielne. V prípade, že túto podmienku uchádzač nespĺňa, bude jeho ponuka vylúčená. |
Bardejovská 6; Hornádska 10, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.03.2023 06:00 — 29.02.2024 23:59
1,00 komplet
21 000,00
21 000,00
1. Poskytovateľ predloží objednávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy zoznam čistiacich prostriedkov podľa bodu 7. v členení: poradové číslo, Názov, Výrobca, Druh enviromentálnej značky. 2. Objednávateľ požaduje aby poskytovateľ predložil do 3 dni od uzavretia zmluvy rozpis ceny za predmet zákazky v členení na jednotlivé mesiace, na základe ktorého bude poskytovateľ vystavovať mesačné faktúry za poskytované služby. Cena obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky, ako napr. pracovné stroje, čistiaci materiál, vrecia do odpadkových košov, ochranné pracovné prostriedky. 3. Poskytovateľ predloží objednávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy záväzný zoznam kontaktných osôb, ktorí budú konať v mene poskytovateľa pri plnení zmluvy. 4. Objednávateľ požaduje, aby poskytovateľ predložil do 3 dní od uzavretia zmluvy doklad o udelení štatút chránenej dielne alebo chráneného pracoviska vydaného úradom práce – Zákazka je vyhradená pre chránené dielne. V prípade, že túto podmienku uchádzač nespĺňa, bude jeho ponuka vylúčená.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.
24.01.2023 08:05
08.02.2023 10:00
08.02.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2023 08:09 - Vstupná ponuka | 21 000,00 | € | Cena bez DPH |
07.02.2023 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: