31947000
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK
36585203
TCX s.r.o.
Tomášikova 1, Košice, 040 01, SVK
Predĺženie podpory pre existujúce licencie Veeam Backup and Replication Enterprise
Veeam , Veeam Backup and Replication
Služba
|
1. Predĺženie podpory pre existujúce licencie Veeam Backup and Replication Enterprise Only
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Funkcionalita: On-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve. |
| 2. Množstvo: 10x socket, 4x instancia |
| 3. Úroveň služby: rovnaká ako doteraz |
| 4. Čísla kontraktov: 02660041 |
| 5. Technické vlastnosti: - Operačný systém použitý na hypervízoroch: Microsoft Windows Server 2019 datacenter (HyperV); |
| - Operačný systém použitia agentov – Microsoft Windows Server, Oracle linux, CENTOS/RHEL; |
| - Typ licencie – elektronická; |
| - Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách; |
| - Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov; |
| - Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery); |
| - Priamo obnova súborov z najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux; |
| - Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB; |
| - Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC; |
| - Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla; |
| - Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov; |
| - Úplná spätná kompatibilita s predchádzajúcimi verziami zálohovacích formátov existujúceho riešenia pre dlhodobé a archívne zálohy; |
| - Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice; |
| - Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing); |
| - Podpora technológie Change Block Tracking. |
| 6. Podpora: - Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu; |
| - Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka; |
| - Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory; |
| - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom (alebo je poskytovaná ako bezodplatná doplnková služba dodávateľom v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu; |
| - Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy, ktoré možno absolvovať bez poplatkov; |
| - Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie; |
| - Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň jednu osobu s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia; |
| - Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). |
| 7. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"); |
| - Objednávateľ prevádzkuje svoju celú IKT infraštruktúru homogénnu a plne virtualizovanú na platforme HyperV a pre jej zálohovanie používa výlučne produkty Veeam. Z uvedeného dôvodu sa variantné riešenie nepripúšťa. |
| 8. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa. |
| 9. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA. |
| 10. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Hlavná 110, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
28.01.2023 09:00 — 29.01.2023 10:00
1,00 zákazka
8 880,00
7 400,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.01.2023 08:14
27.01.2023 08:15
27.01.2023 08:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.01.2023 15:13 - Vstupná ponuka | 7 137,60 | € | Cena s DPH |
| 26.01.2023 18:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 104,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: