• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2023 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2023 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2023 09:10

Detail zákazky Z2023413

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.01.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2023 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2023 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2023 09:10

Základné údaje

Z2023413

OF-267681

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7441972

Objednávateľ

31947000

Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky

Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK

Dodávateľ

36585203

TCX s.r.o.

Tomášikova 1, Košice, 040 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory pre existujúce licencie Veeam Backup and Replication Enterprise

Veeam , Veeam Backup and Replication

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory pre existujúce licencie Veeam Backup and Replication Enterprise Only
Funkcia
1. Funkcionalita: On-line zálohovací softvér určený na komplexné zálohovanie virtuálnych a fyzických serverov vrátane zálohovania na aplikačnej vrstve.
2. Množstvo: 10x socket, 4x instancia
3. Úroveň služby: rovnaká ako doteraz
4. Čísla kontraktov: 02660041
5. Technické vlastnosti: - Operačný systém použitý na hypervízoroch: Microsoft Windows Server 2019 datacenter (HyperV);
- Operačný systém použitia agentov – Microsoft Windows Server, Oracle linux, CENTOS/RHEL;
- Typ licencie – elektronická;
- Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách;
- Úplná obnova virtuálneho počítača alebo iba jeho vybratých virtuálnych diskov;
- Obnova virtuálneho počítača priamo aj zo súboru zálohy (instant VM recovery);
- Priamo obnova súborov z najčastejších súborových systémov pre Windows, Linux;
- Natívna podpora operácii nad objektmi typu Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint a Oracle DB;
- Možnosť rozšírenia k priamej integrácii zálohovania s úložiskami aspoň u týchto výrobcov: HewlettPackard, Enterprise, IBM, Lenovo, Dell EMC;
- Syntetické plné zálohy s komplexným šifrovaním a ochranou voči strate hesla;
- Integrovaná deduplikácia, kompresia a eliminácia stránkovacích súborov;
- Úplná spätná kompatibilita s predchádzajúcimi verziami zálohovacích formátov existujúceho riešenia pre dlhodobé a archívne zálohy;
- Natívna podpora zálohovania priamo na virtuálne a fyzické páskové knižnice;
- Spúšťanie virtuálnych počítačov priamo zo zálohy v izolovanom prostredí (sandboxing);
- Podpora technológie Change Block Tracking.
6. Podpora: - Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;
- Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka;
- Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory;
- Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom (alebo je poskytovaná ako bezodplatná doplnková služba dodávateľom v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu;
- Požadujú sa výrobcom poskytované on-line kurzy, ktoré možno absolvovať bez poplatkov;
- Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie;
- Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň jednu osobu s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia;
- Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).
7. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");
- Objednávateľ prevádzkuje svoju celú IKT infraštruktúru homogénnu a plne virtualizovanú na platforme HyperV a pre jej zálohovanie používa výlučne produkty Veeam. Z uvedeného dôvodu sa variantné riešenie nepripúšťa.
8. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. Tieto budú poskytnuté dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa.
9. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
10. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 110, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

28.01.2023 09:00 — 29.01.2023 10:00

1,00 zákazka

8 880,00

7 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.01.2023 08:14

27.01.2023 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.01.2023 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 395
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2023 15:13 - Vstupná ponuka 7 137,60 € Cena s DPH
26.01.2023 18:10 - Najvýhodnejšia ponuka 7 104,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS