• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 15:20

Detail zákazky Z2023406

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 15:20

Základné údaje

Z2023406

OF-267790

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7435933

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

30352096

Ing. Lazhar Hassouna - Halimex

Bratislavská 1, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiaky

Zemiaky

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemiaky
Funkcia
Dodávka konzumných zemiakov na ďalšie spracovanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zemiaky konzumné neskoré kg 7000
Zemiaky konzumné skoré (nové) kg 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
zemiaky konzumné skoré/neskoré: v akostnej triede "A"
zemiaky konzumné skoré/neskoré: pevné, stredne veľké, čisté, nepoškodené, zdravé, nezelené, nenamrznuté, nenaklíčené, bez cudzej vône a chuti, bez príznakov hniloby a iných chorôb, bez nadmernej povrchovej vlhkosti
Všeobecné požiadavky na zemiaky: zemiaky varného typu
- so žltou alebo bielou dužinou, červenošupkasté
- zemiaky musia byť celé, bez chýbajúcich častí. Musia byť bez známok poškodenia, ktoré by narušovali ich celistvosť.
- vzhľad zemiakov musí zodpovedať deklarovanej odrode
- zemiaky musia byť zdravé, bez zjavne vykazujúcich chýb na povrchu alebo dužine
- zemiaky musia byť čisté bez viditeľného znečistenia cudzími látkami na povrchu, okrem kúskov prilepenej zeminy
- zemiaky musia byť pevné podľa odrody
- zemiaky pri dodaní objednávateľovi nesmú byť naklíčené
- zemiaky musia byť bez nadmernej povrchovej vlhkosti
- zemiaky nesmú byť cudzieho pachu a chuti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH a celková cena bez DPH a s DPH.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického alebo e-mailového nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,30 hod. do 12,00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu formou okamžitej výmeny, maximálne do 24 hod.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa, pričom množstvá odobratého tovaru si určí objednávateľ. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Doba platnosti zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy do 30.06.2023 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.01.2023 08:00 — 30.06.2023 18:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

7 645,00

6 950,00

Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH a sadzbu DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.01.2023 14:24

26.01.2023 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2023 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2023 12:30 - Vstupná ponuka 7 644,89 € Cena s DPH
26.01.2023 12:44 - Najvýhodnejšia ponuka 7 579,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS