• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 15:20

Detail zákazky Z2023404

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 15:20

Základné údaje

Z2023404

OF-267794

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7435919

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

35760532

ATC-JR, s.r.o.

Vsetínska cesta 766, Púchov, 02001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda

Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda, kompót, čalamády, cesnaková pasta, kečupy

  • 15332400-8 - Konzervované ovocie
  • 15331460-9 - Konzervovaná zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 15331425-2 - Paradajkový pretlak
  • 15331470-2 - Kukurica cukrová
  • 15331430-0 - Konzervované huby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda
Funkcia
Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda pre kuchyňu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnaková pasta 850g kg 150
Červená repa 3400g strúhaná kg 150
Fazuľové struky 3500g kg 100
Konzervovaná fazuľa 2650 g kg 50
Feferóny guľaté 620g kg 30
Hrášok sterilizovaný slaný 680g kg 500
Kukurica sterilizovaná 2650g kg 60
Chren v sladkokyslom náleve 650g kg 80
Červená paprika - kapia rezy 660g kg 80
Kečup 900g kg 50
Kapusta sterilizovaná kvasená 3500g kg 300
Čalamáda 3400g kg 400
Kôpor v soli 700g kg 50
Lečo 720g kg 100
Olivy čierne/zelené bez kôstky 980g kg 30
Paradajkový pretlak 700g kg 900
Šampiňóny sterilizované 800g kg 80
Uhorky sterilizované 3500g kg 1200
Džem jahoda kg 80
Lekvár slivkový kg 80
Kompót ananásový (rôzny- krájaný na kocky, plátky atď.) kg 200
Kompót broskyňový 680g (lúpaný) kg 250
Kompót marhuľový 3400g kg 150
Kompót slivkový 3400g (lúpaný, bez kôstky) kg 200
Kompót jablkový 3500g kg 50
Kompót višňa bez kôstky 3500g kg 80
Kompót jablko strúhaný 3500g kg 50
Tuniak konzervovaný 2650g kg 50
Brusnice 300g ks 50
Čučoriedky 300g ks 50
Cícer ster. 300g ks 80
Červená repa plátky 0,680 ks 30
Paradajkový pretlak v konzerve 0,900 g ks 80
Paradajky lúpané v konzerve 0,900 g ks 80
Džem malina kg 15
Džem marhula kg 15
Džem čučoriedka kg 15
Nutella kg 20
Chilli papričky 0,815g kg 5
Špargla (biela, zelená) 0,700 kg 10
Pasta pomodoro kg 15
Lahôdková cibuľka 3,500 g kg 20
Alma plnená kapustou 3,500 g kg 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 2x týždenne počas platnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom plnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a jej súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci.
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky v pracovných dňoch od 6:30 hod. do 12:00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň aj v dodacom liste.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektívne lepším zložením.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľne, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail).
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou.
Dodávateľ musí spĺňať spôsobilosti na správne skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy.
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách, Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín v zmysle platných zákonov, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy do 30. 06. 2023 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.01.2023 08:00 — 30.06.2023 18:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

14 232,45

11 860,60

Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH a sadzbu DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.01.2023 14:13

26.01.2023 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2023 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 140
 29
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.01.2023 14:46 - Vstupná ponuka 14 232,45 € Cena s DPH
25.01.2023 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka 12 330,06 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS