• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 15:45

Detail zákazky Z2023403

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 15:45

Základné údaje

Z2023403

OF-267793

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7435915

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

50165402

Tropico.sk, s.r.o.

Dolný Harmanec 40, Dolný Harmanec, 97603, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny a koreniny

trvanlivé potraviny, koreniny, chuťové prísady, sušienky, čokoláda

  • 15872200-3 - Korenie
  • 15842000-2 - Čokoláda a cukrovinky
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 15891500-5 - Bujóny
  • 15891410-7 - Polievkové zmesi
  • 15331430-0 - Konzervované huby
  • 15871250-1 - Horčica
  • 15871260-4 - Omáčky
  • 15899000-6 - Kypriaci prášok
  • 15871210-9 - Sójová omáčka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny a koreniny
Funkcia
Trvanlivé potraviny a koreniny alebo ich ekvivalenty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Orechy mleté 250g ks 50
Hrozienka sušené 100g ks 20
Hríby sušené - dubáky 20g ks 30
Čaj lesná zmes, 50g/0,5kg bal 500
Granko 450g ks 35
Mak modrý 250g ks 80
Toping (rôzne druhy) l 5
Paprika mletá sladká červená 100g ks 300
Korenie čierne mleté 20g ks 300
Korenie čierne celé 20g g 250
Bujón (rôzne druhy) 1kg ks 150
Korenie nové celé 15g ks 150
Korenie biele mleté 20g ks 60
Korenie Kari 20g ks 50
Korenie na zemiaky (americké) 30g ks 80
Korenie na steak 30g ks 80
Korenie grilovacie 35g ks 80
Korenie na kura 30g ks 60
Korenie - muškátový kvet 20g ks 20
Rasca drvená 20g ks 100
Rasca celá 20g ks 100
Majoránka 5g ks 250
Bobkový list 5g ks 50
Paprika mletá pálivá 25g ks 30
Horčica plnotučná 950g ks 50
Sójová omáčka (L) liter 50
Worchestrová omáčka (L) liter 50
Polievkové korenie tekuté (L) liter 80
Vegeta (Podravka) 250g ks 70
Kyselina citrónová potravinárska 1 kg ks 50
Sušienka Mäta ks 300
Sušienka LINA (rôzne príchute) ks 300
Sušienka Mila 50g ks 300
Horalka 50g ks 300
Perník ks 300
Čokoláda Milka 300g ks 300
Škorica 25g ks 20
Vanilkový cukor 20g ks 200
Sirup ovocný (rôzne príchute) liter 250
Oregáno 20g ks 50
Bazalka 20 g ks 50
Kypriaci prášok 20g ks 50
Perníkové korenie 20 g ks 50
Kakao ks 30
Korenie Gyros 25g ks 40
Tymián 25g ks 50
Rozmarín 20g ks 50
Vínny ocot liter 30
Balzamikový ocot 250 ml ks 50
Sušené droždie ks 1500
Sušené slivky ks 30
Orechy vlašské 0,2 kg ks 30
Med ks 20
Balzamikový ocot (krém) ks 20
Paštéta Hamé bôčiková 0,75g ks 100
Paštéta Hamé Matej 0,75g ks 100
Paštéta Hamé Pali 0,75g ks 100
Paštéta Hamé Majka 0,75g ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 2x týždenne počas platnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom plnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a jej súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom tovare - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci.
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky v pracovných dňoch od 6:30 hod. do 12:00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň aj v dodacom liste.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektívne lepším zložením.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľne, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail).
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou.
Dodávateľ musí spĺňať spôsobilosti na správne skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy.
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách, Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín v zmysle platných zákonov, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy do 30. 06. 2023 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.01.2023 08:00 — 30.06.2023 18:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

9 512,55

7 941,45

Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH a sadzbu DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.01.2023 14:06

26.01.2023 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2023 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 154
 67
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.01.2023 10:37 - Vstupná ponuka 7 361,04 € Cena s DPH
25.01.2023 14:04 - Najvýhodnejšia ponuka 7 359,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS