30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44240104
BOHUŠ ŠESTÁK s.r.o.
Priemyselná 830/8, Galanta, 92401, SVK
Trvanlivé potraviny
trvanlivé potraviny, cestoviny, múky, oleje, strukoviny
Tovar, Služba
1. Trvanlivé potraviny
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávky trvanlivých potravín pre kuchyňu v kvalite podľa platných noriem a podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cestoviny abeceda | kg | 25 | ||
Cestoviny farebné vretená | kg | 80 | ||
Cestoviny špecle | kg | 15 | ||
Cestoviny kolienka, vaječné semolínové | kg | 300 | ||
Cestoviny farfalle semolinové | kg | 80 | ||
Cestoviny niťovky vaječné | kg | 50 | ||
Cestoviny široké rezance semolinové | kg | 60 | ||
Cestoviny tagliatelle semolínové 500g | kg | 50 | ||
Cestoviny špagety semolínové | kg | 150 | ||
Tarhoňa | kg | 300 | ||
Cestoviny penne semolinové | kg | 150 | ||
Slovenská ryža | kg | 300 | ||
Fliačky vaječné, semolínové | kg | 150 | ||
Slnečnicový olej 1l | l | 1000 | ||
Olej fritovací Fritol | l | 500 | ||
Olej olivový Virgin | l | 50 | ||
Olej Rama 0,9 L Coulinesse | ks | 50 | ||
Cukor biely kryštálový | kg | 1200 | ||
Cukor múčka | kg | 300 | ||
Soľ kuchynská | kg | 1200 | ||
Hrubá múka | kg | 800 | ||
Polohrubá múka výberová | kg | 1000 | ||
Hladká múka 00 | kg | 1000 | ||
Krúpy jačmenné | kg | 30 | ||
Múka krupica | kg | 50 | ||
Škrob Solamyl | kg | 5 | ||
Pudingový prášok (rôzne druhy) 40g | kg | 5 | ||
Ryža guľatozrnná I. trieda | kg | 1200 | ||
Šošovica veľkozrnná | kg | 80 | ||
Šošovica lúpaná červená | kg | 40 | ||
Fazuľa biela veľká | kg | 80 | ||
Fazuľa farebná veľká | kg | 80 | ||
Hrach žltý lúpaný, polený | kg | 80 | ||
Cícer 400g | kg | 50 | ||
Hŕstka - zmes 400g | kg | 50 | ||
Ocot 1l | l | 100 | ||
Kuskus | kg | 60 | ||
Bulgur | kg | 60 | ||
Krúpy jačmenné celé | kg | 30 | ||
Cestovina mrvenička 200g | kg | 50 | ||
Voda minerálna Rajec 0,7l | ks | 600 | ||
Džús multi Relax 100%, 1l | l | 600 | ||
Záloha flaša | ks | 600 | ||
Džús multi Capri sone 0,25l | l | 100 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky. |
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných alebo telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. |
Množstvá tovarov sú orientačné a môžu sa meniť v závislosti od potrieb objednávateľa. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľné, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod. |
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 hod. do 12:00 hod. |
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy do 30.06.2023, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný a aby doba trvanlivosti bola v prvej tretine jeho záručnej doby. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou. |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
29.01.2023 08:00 — 30.06.2023 18:00
1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie
24 129,70
20 244,60
Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH a sadzbu DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.01.2023 13:55
26.01.2023 14:00
26.01.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.01.2023 10:03 - Vstupná ponuka | 16 183,86 | € | Cena s DPH |
25.01.2023 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 183,86 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: