• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 13:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 14:50

Detail zákazky Z2023401

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 13:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 14:50

Základné údaje

Z2023401

OF-267787

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7435913

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44240104

BOHUŠ ŠESTÁK s.r.o.

Priemyselná 830/8, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny

trvanlivé potraviny, cestoviny, múky, oleje, strukoviny

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15851100-9 - Surové cestoviny
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15612130-1 - Hladká múka
  • 15612110-5 - Hrubá múka
  • 03212200-2 - Suché strukoviny a strukoviny
  • 15623000-1 - Škroby
  • 15625000-5 - Krupica
  • 15626000-2 - Pudingový prášok
  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 15831200-4 - Biely cukor
  • 15872400-5 - Soľ
  • 15871100-5 - Ocot a jeho náhrady
  • 15851250-5 - Kuskus
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny
Funkcia
Zabezpečenie dodávky trvanlivých potravín pre kuchyňu v kvalite podľa platných noriem a podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestoviny abeceda kg 25
Cestoviny farebné vretená kg 80
Cestoviny špecle kg 15
Cestoviny kolienka, vaječné semolínové kg 300
Cestoviny farfalle semolinové kg 80
Cestoviny niťovky vaječné kg 50
Cestoviny široké rezance semolinové kg 60
Cestoviny tagliatelle semolínové 500g kg 50
Cestoviny špagety semolínové kg 150
Tarhoňa kg 300
Cestoviny penne semolinové kg 150
Slovenská ryža kg 300
Fliačky vaječné, semolínové kg 150
Slnečnicový olej 1l l 1000
Olej fritovací Fritol l 500
Olej olivový Virgin l 50
Olej Rama 0,9 L  Coulinesse ks 50
Cukor biely kryštálový kg 1200
Cukor múčka kg 300
Soľ kuchynská kg 1200
Hrubá múka kg 800
Polohrubá múka výberová kg 1000
Hladká múka 00 kg 1000
Krúpy jačmenné kg 30
Múka krupica kg 50
Škrob Solamyl kg 5
Pudingový prášok (rôzne druhy) 40g kg 5
Ryža guľatozrnná I. trieda kg 1200
Šošovica veľkozrnná kg 80
Šošovica lúpaná červená kg 40
Fazuľa biela veľká kg 80
Fazuľa farebná veľká kg 80
Hrach žltý lúpaný, polený kg 80
Cícer 400g kg 50
Hŕstka - zmes 400g kg 50
Ocot 1l l 100
Kuskus kg 60
Bulgur kg 60
Krúpy jačmenné celé kg 30
Cestovina mrvenička 200g kg 50
Voda minerálna Rajec 0,7l ks 600
Džús multi Relax 100%, 1l l 600
Záloha flaša ks 600
Džús multi Capri sone 0,25l l 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných alebo telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Množstvá tovarov sú orientačné a môžu sa meniť v závislosti od potrieb objednávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľné, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 hod. do 12:00 hod.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy do 30.06.2023, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný a aby doba trvanlivosti bola v prvej tretine jeho záručnej doby.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.01.2023 08:00 — 30.06.2023 18:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

24 129,70

20 244,60

Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH a sadzbu DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.01.2023 13:55

26.01.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.01.2023 10:03 - Vstupná ponuka 16 183,86 € Cena s DPH
25.01.2023 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 16 183,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS