30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
50909142
POZANA MEAT s.r.o
Pribinova 176, Zvolen, 96001, SVK
Mäso a mäsové výrobky
Bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky
Tovar, Služba
1. mäso a mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania - dodaj bravčového mäsa, hovädzieho mäsa a mäsových výrobkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hovädzie zadné bez kosti (kuch. úprava) - býk | kg | 1000 | ||
Hovädzia roštenka bez kosti - býk | kg | 500 | ||
Bravčové stehno (kuch. úprava) | kg | 1000 | ||
Bravčové karé vykostené | kg | 1000 | ||
Bravčová krkovička vykostená | kg | 800 | ||
Bravčové plece bez kosti | kg | 1000 | ||
Údená krkovička bez kosti | kg | 100 | ||
Dusená šunka bravčová | kg | 50 | ||
Mäkký mäsový výrobok, napr. Bratislavské párky | kg | 50 | ||
Klobása domáca | kg | 280 | ||
Údená slanina Oravská | kg | 25 | ||
Údená slanina bez kože | kg | 25 | ||
Domáce jaternice | kg | 180 | ||
Hovädzie držky predvarené mrazené | kg | 150 | ||
Hovädzia falošná sviečková (býk) | kg | 250 | ||
Mäkký mäsový výrobok : kabanos, špekáčiky, ... | kg | 40 | ||
Bravčová masť | kg | 50 | ||
Bravčová panenka | kg | 150 | ||
Bravčový bôčik | kg | 90 | ||
Bravčová pečeň | kg | 90 | ||
Saláma suchá napr. Nitran, Malokarpatská, ... | kg | 30 | ||
Bratislavská klobása | kg | 30 | ||
Šunková saláma | kg | 30 | ||
Pečeňový syr | kg | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hovädzie mäso čerstvé z býka | mäso z býka, bez kosti, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, zbavená orezu, tvrdých šliach, chrupaviek, krvných podliatín, prebytočného tuku |
Bravčové mäso čerstvé | bravčové mäso bez kože , bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, zbavená chrupaviek a prebytočného tuku, bez krvných podliatin |
Mäsové výrobky, produkty a výrobky vysokej kvality so zatriedením a rozlišovaním podľa podmienok I. triedy kvality | v zmysle Potravinového kódexu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. |
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH, vrátane sadzby DPH. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom plnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a jej súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom tovare - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci. |
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky v pracovných dňoch od 6:30 hod. do 12:00 hod. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň aj v dodacom liste. |
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektíve lepším zložením. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľne, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru, číslo zmluvy a pod. |
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé nedostatky na tovare, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a chybný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. |
Dodávateľ je povinný do 24 hod. na vlastné náklady odstrániť zrejmé nedostatky na tovare, resp. ho vymeniť. |
Objednávateľ požaduje tovar prvotriednej kvality. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail). |
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou. |
Dodávateľ musí spĺňať spôsobilosti na správne skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy. |
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách, Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín v zmysle platných zákonov, takým spôsobom, aby sa zachovala ich zdravotná bezchybnosť. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). |
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy do 30. 06. 2023 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zmluvy. |
Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
29.01.2023 08:00 — 30.06.2023 18:00
1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie
48 982,16
44 009,50
Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH a sadzbu DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.01.2023 13:38
26.01.2023 14:00
26.01.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.01.2023 13:06 - Vstupná ponuka | 48 696,47 | € | Cena s DPH |
24.01.2023 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 696,47 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: