35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
PC zostava s monitorom
PC zostava, monitor
Tovar
1. PC zostava
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka tovarov súvisiacich s informačno-komunikačnými technológiami najmä počítačových zariadení a príslušenstva v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | s výkonom min. 13500 bodov v benchmarku Passmark CPUbenchmark, min. 4 jadrá, 12MB cache, posledná generácia ponúkaného CPU |
Pamäť | 8 GB, DDR5 4800, rozšíriteľná na 128 GB, 4 pamäťové sloty, 3 voľné |
Pevný disk | 512 GB SSD NVMe PCIe s predinštalovaným operačným systémom s možnosťou osadenia druhého interného disku súčasne |
Optická mechanika | zariadenie môže byť byť bez optickej mechaniky |
Grafický adaptér | integrovaný so zdieľanou pamäťou s výstupmi 2x DP 1.4 + HDMI, bez redukcií, integrované, podpora zobrazovania na viacerých plnohodnotných samostatných monitoroch súčasne |
Zvukový adaptér | integrovaný s osadeným reproduktorom, audio vstup a výstup resp. kombo port na prednom aj zadnom paneli |
Sieťový adaptér | integrovaný s rýchlosťami 10/100/1000 Mbps, RJ-45, možnosť rozšírenia o WLAN |
Vstupno-výstupné porty | min 11 x USB, z toho min. 4x USB-A na prednom paneli, min. 4x USB-A 10Gb/s, min. 1x USB-C 20Gb/s, integrovaný sériový port |
Rozširujúce sloty | 1x PCIe x16, 1x PCIe x4, 2x PCIe x1, 3x M.2 |
Bezpečnosť | slot pre bezpečnostný zámok proti odcudzeniu, TPM čip v.2.0, možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu, možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty |
Zdroj | min. 260 W s min. 90% účinnosťou, aktívne PFC |
Prevedenie | SFF desktop s možnosťou položiť ako tower, kovová skrinka, max. výška 10cm |
Klávesnica | USB Klávesnica so slovenskými klávesmi od výrobcu PC, integrovaná smart card čítačka s podporou čítania elektronických preukazov zdravotníckeho pracovníka a občianských preukazov s čipom |
Myš | USB Optická s kolieskom, od výrobcu PC |
Operačný systém | Windows 10 Pro SK 64 s možnosťou licencovaného prechodu na Windows 11 Pro SK, predinštalovaný na pevnom disku, s platnou licenciou |
Ovládače | stiahnuteľné zdarma z domovskej stránky výrobcu zariadenia |
Záručná doba | 3 roky v mieste inštalácie, garantovaná výrobcom PC, overiteľná na stránke výrobcu |
Vyhlásenie o zhode | vyžaduje sa, potvrdené výrobcom |
2. Monitor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obrazovka | palec | 23,8 | ||
Jas | cd/m2 | 250 | ||
Odozva | ms | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obrazovka | LED podsvietenie, 16:9 |
Kontrast | 1000:1 staticky |
Rozlíšenie obrazovky | 1920x1080/60 Hz |
Úprava povrchu obrazovky | matná |
I/O | DP, HDMI, 4x USB 3.2 |
Stojan | možnosť nastavenia náklonu -5 až +23°, výškové nastavenie min. 150mm, pivot, VESA |
Záručná doba | 3 roky, garantovaná výrobcom monitora, overiteľná na stránke výrobcu |
Príslušenstvo | DP kábel, HDMI kábel, USB kábel, napájací kábel |
Pozorovacie uhly | 178°H, 178°V |
Funkcie | ochrana očí pred modrým svetlom, ochrana pred blikaním obrazovky |
Názov |
Dodané tovary musia byť nové, originálne od výrobcu dodávanej obchodnej značky, nepoužívané, nepoškodené, nerozbalené, vrátane návodu na používanie tovarov v slovenskom alebo českom jazyku. |
Tovar nesmie byť repasovaný, renovovaný, otvorený, zapínaný, opätovne zabalený. |
Súčasťou predmetu zákazky je dodanie predinštalovaného, alebo nainštalovaného softvéru, ktorý je výrobcom nainštalovaný na jednotlivých tovaroch. |
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti výrobkov v predmete Zmluvy. |
Miesto dodania a plnenia predmetu zákazky : Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. |
Preukázania splnenia predmetu zákazky - Vlastný návrh plnenia: Požaduje sa v lehote najneskôr do 1 pracovného dňa od uzatvorenia Zmluvy predložiť (elektronicky) objednávateľovi podrobný rozpočet na celkové plnenie predmetu Zmluvy v položkovitej špecifikácii, presný technický a funkčný popis predmetu zmluvy/zákazky, na základe ktorého bude predmet jasne identifikovateľný. Predložená ponuka musí obsahovať obchodný názov (značka/typ /model) pri všetkých položkách predmetu zmluvy, vyhlásenie o zhode , technický list, prospekt a certifikát (ak je relevantné). |
Požadované dokumenty sú: 1. oficiálne technické listy výrobcu a vyhlásenie o zhode na všetky ponúkané zariadenia uvedených v tejto Zmluve v súlade s požadovanými technickými parametrami; 2. certifikát podľa normy STN ISO 9001 zameraný na systém riadenia kvality, predloženie certifikátu podľa normy STN ISO 14001 zameraný na systém manažérstva environmentu. |
Objednávateľ požaduje predloženie uvedených dokumentov v elektronickej forme, napr. aj ako skenovaný dokument na emailovú adresu zaslanú a uvedenú systémom EKS. |
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (akceptačnom) protokole. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 36 mesiacov, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. |
Zo štruktúrovaného rozpočtu ceny predmetu zákazky musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
Vyhodnotenie vlastného návrhu plnenia zákazky: Objednávateľ vyhodnotí dodávateľov vlastný návrh plnenia z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky. Splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa. Objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov. |
Oznámenie o výsledku vyhodnotenia vlastného návrhu plnenia a splnenia podmienok účasti: ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi, že akceptuje jeho vlastný návrh plnenia predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou. |
Ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky v zmysle OF, oznámi dodávateľovi, že neakceptuje jeho vlastný návrh plnenia a odstúpi od zmluvy v zmysle OPEP. |
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v dvoch splátkach - 50% z fakturovanej hodnoty do 60 dní odo dňa poskytnutia zdaniteľného plnenia predmetu Zmluvy a 50% z fakturovanej hodnoty do 120 dní odo dňa poskytnutia zdaniteľného plnenia predmetu Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do 5. (piateho) pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Platba: Bezhotovostným platobným stykom. |
Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
Požaduje sa aby uchádzač bol zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z uzatvorenej rámcovej zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
Pokiaľ sa zmluvné strany s poukazom na vyššiu moc dohodnú v priebehu platnosti zmluvy na jej zmene, dohoda musí mať formu písomného Dodatku k tejto zmluve s uvedením právne významného dôvodu. Dodatok musí byť opatrený dátumom, číslom a podpismi osôb oprávnených k tomuto právnemu úkonu za príslušnú zmluvnú stranu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
08.02.2023 09:00 — 10.04.2023 15:00
50,00 celá zostava (PC zostava+monitor)
63 725,00
63 725,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.01.2023 09:52
30.01.2023 10:00
30.01.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2023 11:41 - Vstupná ponuka | 63 725,00 | € | Cena bez DPH |
24.01.2023 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 63 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: