• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 09:45
  •    Zrušenie zákazky
    26.01.2023 09:47

Detail zákazky Z2023378

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 09:45
  •    Zrušenie zákazky
    26.01.2023 09:47

Základné údaje

Z2023378

OF-267273

zrušená

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitálny mobilný RTG prístroj pre implantácie KS/ICD

RTG, RTG prístroj

  • 33111000-1 - Röntgenové prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitálny mobilný RTG prístroj pre implantácie KS/ICD
Funkcia
Digitálny mobilný RTG prístroj s C-ramenom a detektorom, určený na implantáciu KS/ICD
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. RTG prístroj s C-ramenom a detektorom ks 1
1.1 počet detektorov ks 1
1.2 rozmer aktívnej plochy dektora cm 20x20 22x22
1.3 rozlíšenie – počet bodov pixel 1300x1300
1.4 rozlíšenie – veľkosť bodu μm 155
1.5 rozlíšenie – rozsah šedi bit 16
1.6 výstupný výkon generátora kW 25
1.7 rozsah kV kV 40 125
1.8 rozsah prúdu pri pulznej skiaskopii mA 3 250
1.9 max.prúd pri digitálnej rádiografii (jednotlivá snímka) mA 250
1.10 veľkosť najväčšieho ohniska mm 0,6
1.11 röntgenka s rotačnou anódou ot/min 10000
1.12 tepelná kapacita RTG žiariča pri aktívnom chladení kvapalinou MHU 5
1.13 hĺbka C ramena cm 73
1.14 orbitálny pohyb C-ramena stupeň 140
1.15 angulačný pohyb C-ramena - rozsah stupeň 360
1.16 voľný priestor medzi žiaričom a detektorom cm 80
1.17 najväčšia rozlišovacia schopnosť zobrazenia meraná na monitore lp/mm 3,4
1.18 rozsah pulzného skiaskopického módu vo formáte 1K obr/sec 0,5 30
2.1 Pamäť RAM pre Windows GB 8
2.2 Pamäť RAM pre Linux GB 2
2.3 Svietivosť monitorov cd/m2 1000
3.1 Externý video výstup (single-link DVI-D) počet 2
3.2 Externý monitor min. 19 palcov s konzolou ks 2
3.3 Možnosť snímkovania v digitálnom kino móde s variabilnou frekvenciou obr/sec 0,5 30
3.4 Rozsah prúdu RTG žiariča pri digitálnom kino móde mA 3 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. univerzálne požiadavky mobilného RTG prístroja ----
1.1 typ detektora CMOS
1.2 vyberateľný raster na zredukovanie sekundárneho žiarenia áno
1.3 aktívne chladenie s kvapalinou áno
1.4 davkový parameter so zápisom k aktívnemu obrazu s automatickým prenosom do PACS-u áno
1.5 laserové zameriavanie zabudované v detektore áno
1.6 vyberateľný raster na zredukovanie radiačnej záťaži pacienta áno
1.7 vysoko obrátkový RTG žiarič s dvomi ohniskami áno
1.8 možnosť motorického a aj manuálnerho riadenia pohybu C ramena áno
1.9 DAP meter áno
1.10 automatická regulácia dávkového príkonu pri skiaskopii áno
1.11 nastaviteľné clony na vymedzenie veľkosti primárneho zväzku áno
2. Akvizičná stanica RTG prístroja: ---
2.1 Operačný systém Windows 10 alebo Linux
2.2 Zabudované CD/DVD alebo USB rozhranie áno
2.3 Interná pamäťová kapacita zariadenia v DICOM formáte áno
2.4 Min DICOM ver3, Dicom Worklist, Dicom Send, Dicom MPPS, Dicom Q/R, Dicom Storage áno
2.5 Prenos obrazových dát aj cez WLAN (WiFi) áno
2.6 Užívateľské rozhranie alebo manuál v slovenskom alebo českom jazyku áno
2.7 Vozík s TFT monitorom min. 23 palcov alebo 2 TFT monitormi min. 19 palcov áno
3. Doplnková výbava RTG prístroja: ---
3.1 Funkcia merania vzdialenosti a uhlov áno
3.2 SW pre zvýraznenie hrán objektu áno
3.3 SW pre redukciu pohybových artefaktov s aktívnou redukciou šumu áno
3.4 Rotácia obrazu áno
3.5 Inverzia obrazu áno
3.6 Zaznamenanie poslednej scény áno
3.7 Filtrácia obrazu áno
3.8 Digitálne zväčšenie obrazu áno
3.9 Optimalizácia denzity obrazu pre súčasné znázornenie nízkokontrastného a vysokokontrastného znázornenia bez straty obrazových informácií áno
3.10 Vloženie textov do obrazu áno
3.11 Integrovaný UPS na zálohovanie dát pri výpadku elektrickej energie áno
3.12 Možnosť archivácie jednotlivých snímok a z video záznamu áno
3.13 Ovládanie obrazového systému a C-ramena pomocou univerzálneho bezdrôtového nožného spínača a dotykového displeja áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu a odovzdanie užívateľského manuálu v slovenskom jazyku.
3. Aplikačné školenie v počte minimálne 8 hodín.
4. Minimálne 2 ročná záruka na kompletné vybavenie vrátane poskytnutia bezplatnej 2x servisnej preventívnej prehliadky.
5. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho protokolu.
6. Zariadenie má byť nové, nepoužívané a nerepasované.
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
9. Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
10. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
11. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
12. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
13. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
14. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
15. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
16. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
17. Požaduje sa, aby bol servis vykonávaný autorizovanými servisnými technikmi výrobcu, alebo výrobcom vyškolenými technikmi s autorizáciou na servisnú činnosť, pri komunikácia servisného technika v úradnom jazyku objednávateľa, prípadne v českom jazyku.
18. Dodávateľ je povinný zabezpečiť servisného technika na telefón v pracovných dňoch od 8,00 hod. do 17,00 hod. Komunikácia servisného technika je požadovaná v úradnom jazyku objednávateľa, prípadne v českom jazyku.
19. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
20. Požaduje sa dostupnosť technickej podpory prístroja deklarovanú výrobcom od dátumu predaja na obdobie minimálne 10 rokov.
21. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
22. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

30.01.2023 07:00 — 20.03.2023 15:00

1,00 celok

184 017,11

184 017,11

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.01.2023 09:42

26.01.2023 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2023 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 357
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS