• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 15:50

Detail zákazky Z2023373

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 15:50

Základné údaje

Z2023373

OF-267730

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7435879

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK

Dodávateľ

47973871

LEONTECH s.r.o.

Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom kontajnerov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie odpadu

kontajner, odvoz, likvidácia, odpad

  • 63111000-0 - Manipulácia s kontajnermi
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom kontajnerov a odvoz - likvidácia odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. počet kontajnerov 11 m3 : ks 5
2. počet kontajnerov 30 m3 : ks 20
3. druh odpadu: zmiešaný odpad tona 60
4.  druh odpadu: drevo tona 10
5. druh odpadu: železo tona 10
6. druh odpadu : textil tona 5
7. biologický odpad tona 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- pristavenie kontajnerov, odvoz a ekologická likvidácia odpadu
- druh odpadu: textil, plast, drevo, kombinácia dreva a železa, zmiešaný odpad, biologický odpad (lístie, konáre a pod.)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V cene poskytovanej služby sú zahrnuté všetky náklady spojené s prenájmom kontajnerov, s ich pristavením, odvozom naložených kontajnerov a likvidáciou odpadu.
2. Objednávateľ požaduje pristavenie kontajnerov najneskôr do 3 (slovom: troch) pracovných dní od predloženia objednávky Dodávateľovi. Predpokladaná doba prenájmu kontajnera na cca 5 (slovom: päť) dní. Plynulé pristavovanie kontajnerov a ich odvoz v ucelenom časovom období podľa dohody Objednávateľa s Dodávateľom, v čase od cca 7:00 hod. do 16:00 hod.
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do troch (3) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody, s rozpisom ceny prenájmu jedného kontajnera pre každú z dvoch požadovaných kubatúr za deň, ako aj ceny za odvoz a likvidáciu odpadu, s uvedením ceny za dopravu a s uvedením ceny za prenájom bagra a auta s lyžicou.
4. Termín požadovaného pristavenia kontajnerov a nakládky bude spresnený v objednávke, vystavenej   na základe tejto Rámcovej dohody.
5. Dodávateľ vykoná obhliadku miesta plnenia po uzavretí Rámcovej dohody.
6. Dodávateľ musí mať oprávnenie na poskytovanie služby nakladania s odpadmi.
7. Dodávateľ vystaví faktúru po splnení predmetu na základe každej objednávky, vystavenej v súlade s touto Rámcovou dohodou. Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra bude obsahovať o.i. aj číslo Rámcovej dohody, číslo príslušnej objednávky a meno kontaktnej osoby Objednávateľa.
8. Prílohu k faktúre bude tvoriť vážny lístok za každý odvoz a likvidáciu odpadu.
9. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov.
10. Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu Rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody za obdobie kratšie ako 12 mesiacov, Rámcová dohoda bude ukončená.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mliekarenská 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

90,00 tona

18 876,00

15 730,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.01.2023 08:08

26.01.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 522
 65
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2023 09:32 - Vstupná ponuka 18 876,00 € Cena s DPH
26.01.2023 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka 17 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS