00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK
47973871
LEONTECH s.r.o.
Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK
Prenájom kontajnerov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie odpadu
kontajner, odvoz, likvidácia, odpad
Služba
1. Prenájom kontajnerov a odvoz - likvidácia odpadu.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. počet kontajnerov 11 m3 : | ks | 5 | ||
2. počet kontajnerov 30 m3 : | ks | 20 | ||
3. druh odpadu: zmiešaný odpad | tona | 60 | ||
4. druh odpadu: drevo | tona | 10 | ||
5. druh odpadu: železo | tona | 10 | ||
6. druh odpadu : textil | tona | 5 | ||
7. biologický odpad | tona | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- pristavenie kontajnerov, odvoz a ekologická likvidácia odpadu | |
- druh odpadu: textil, plast, drevo, kombinácia dreva a železa, zmiešaný odpad, biologický odpad (lístie, konáre a pod.) |
Názov |
1. V cene poskytovanej služby sú zahrnuté všetky náklady spojené s prenájmom kontajnerov, s ich pristavením, odvozom naložených kontajnerov a likvidáciou odpadu. |
2. Objednávateľ požaduje pristavenie kontajnerov najneskôr do 3 (slovom: troch) pracovných dní od predloženia objednávky Dodávateľovi. Predpokladaná doba prenájmu kontajnera na cca 5 (slovom: päť) dní. Plynulé pristavovanie kontajnerov a ich odvoz v ucelenom časovom období podľa dohody Objednávateľa s Dodávateľom, v čase od cca 7:00 hod. do 16:00 hod. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do troch (3) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody, s rozpisom ceny prenájmu jedného kontajnera pre každú z dvoch požadovaných kubatúr za deň, ako aj ceny za odvoz a likvidáciu odpadu, s uvedením ceny za dopravu a s uvedením ceny za prenájom bagra a auta s lyžicou. |
4. Termín požadovaného pristavenia kontajnerov a nakládky bude spresnený v objednávke, vystavenej na základe tejto Rámcovej dohody. |
5. Dodávateľ vykoná obhliadku miesta plnenia po uzavretí Rámcovej dohody. |
6. Dodávateľ musí mať oprávnenie na poskytovanie služby nakladania s odpadmi. |
7. Dodávateľ vystaví faktúru po splnení predmetu na základe každej objednávky, vystavenej v súlade s touto Rámcovou dohodou. Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra bude obsahovať o.i. aj číslo Rámcovej dohody, číslo príslušnej objednávky a meno kontaktnej osoby Objednávateľa. |
8. Prílohu k faktúre bude tvoriť vážny lístok za každý odvoz a likvidáciu odpadu. |
9. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov. |
10. Objednávateľ nie je viazaný vyčerpaním finančného limitu Rámcovej dohody. V prípade vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody za obdobie kratšie ako 12 mesiacov, Rámcová dohoda bude ukončená. |
Mliekarenská 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
90,00 tona
18 876,00
15 730,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.01.2023 08:08
26.01.2023 14:00
26.01.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2023 09:32 - Vstupná ponuka | 18 876,00 | € | Cena s DPH |
26.01.2023 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: