• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 11:50

Detail zákazky Z2023372

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 11:50

Základné údaje

Z2023372

OF-266493

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7435877

Objednávateľ

00606715

Detská fakultná nemocnica Košice

Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Dodávateľ

34113924

MED - ART, spol. s r.o.

Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Normálny ľudský imunoglobulín 5%

imunopreparáty, imunoglobulíny, normálny ľudský imunoglobulín

  • 33651520-9 - Imunoglobulíny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Normálny ľudský imunoglobulín 5%
Funkcia
liečba pacientov v situáciách, keď ich imunitný systém dostatočne nepracuje
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Normálny ľudský imunoglobulín 5% g/ml 0,5/10
1. množstvo liekovka 150
2. Normálny ľudský imunoglobulín 5% g/ml 2,5/50
2. množstvo liekovka 150
3. Normálny ľudský imunoglobulín 5% g/ml 5/100
3. množstvo liekovka 500
4. Normálny ľudský imunoglobulín 5% g/ml 10/200
4. množstvo liekovka 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina J06BA02
názov účinnej látky normálny ľudský imunoglobulín 50 mg/ml
cesta podania intravenózne
lieková forma sol inf
merná jednotka liekovka sklenená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Na humánne použitie.
Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok.
V prípade, ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať žiadne množstvo tovaru.
Súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list.
Tovar musí byť po nahlásení objednávky dodaný najneskôr v najbližší pracovný deň. Ak dodávateľ z akéhokoľvek dôvodu tento termín nedodrží, zaväzuje sa objednávateľovi okamžite písomne (e-mailom, faxom, poštou) oznámiť dôvod tejto skutočnosti. Nesplnenie tejto požiadavky a povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke: minimálne 6 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením, oznámiť ŠUKL kód k danému predmetu zákazky, z dôvodu identifikácie lieku s požadovanou účinnou látkou.
Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení písomne (e-mailom, faxom, poštou ) ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa/kupujúceho nepostúpi dodávateľ/predávajúci svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. Súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
„V prípade, ak objednávateľ v čase výdaja lieku pacientovi, pri overovaní UI zoskenovaním 2D kódu, alebo manuálnym zadaním kódu produktu (PC, SN, EXP, Lot) do systému a overovaní celistvosti ATD pri liekoch s povinnosťou niesť bezpečnostný prvok zistí, že balenie nie je pravé alebo zistí iné nezrovnalosti, vráti balenie dodávateľovi, ktorý je povinný mu toto balenie nahradiť novým, prípadne vrátiť kúpnu cenu. Spôsob náhrady určí objednávateľ.“
Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP č.1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1 000,00 liekovka

231 921,25

210 837,50

Nepožadujeme, aby dodávateľ predkladal vlastný návrh plnenia zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.01.2023 08:01

26.01.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 274
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2023 10:53 - Vstupná ponuka 231 921,25 € Cena s DPH
26.01.2023 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka 231 921,25 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS