• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2023 09:19
  •    Zrušenie zákazky
    09.02.2023 09:21

Detail zákazky Z2023367

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.01.2023 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    09.02.2023 09:19
  •    Zrušenie zákazky
    09.02.2023 09:21

Základné údaje

Z2023367

OF-267683

zrušená

Objednávateľ

00228672

Štátny komorný orchester Žilina

Dolný Val 47, Žilina, 01128, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie elektrickej energie

elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka a distribúcia elektrickej energie k 6. odberným miestam vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenia distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010 ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 317/2007 Z.z.)
Predmetom plnenia je dodávka a distribúcia elektrickej energie pre všetky odberné miesta od 01.04.2023 od 00:00 h do 31.03.2024 do 23:59:59 h
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. odberné miesto: J. Vuruma 6/25, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS7118544000X kWh 11000
2. odberné miesto:J. Vuruma 6/1, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS7118540000G kWh 1900
3. odberné miesto: J. Vuruma 6, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS7216254000H kWh 20
4. odberné miesto: Jezuitská 1, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS721754300AG kWh 17000
5. odberné miesto:. Dolný Val 47, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS72163190009 kWh 19000
6. odberné miesto: Jezuitská 1, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS72175420004 kWh 6000
Spolu za všetky odberné miesta kWh 54920
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. odberné miesto: J. Vuruma 6/25, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS7118544000X napäťová úroveň NN, istič 3 x 25(A), typ merania 2T
2. odberné miesto:J. Vuruma 6/1, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS7118540000G napäťová úroveň NN, istič 3 x 25(A), typ merania 1T
3. odberné miesto: J. Vuruma 6, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS7216254000H napäťová úroveň NN, istič 3 x 25(A), typ merania 1T
4. odberné miesto: Jezuitská 1, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS721754300AG napäťová úroveň NN, istič 3 x 160(A), typ merania 1T
5. odberné miesto:. Dolný Val 47, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS72163190009 napäťová úroveň NN, istič 3 x 160(A), typ merania 2T
6. odberné miesto: Jezuitská 1, 01001 Žilina, EIC kód 24ZSS72175420004 napäťová úroveň NN, istič 3 x 50(A), typ merania 1T
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ bude dodávať elektrickú energiu nepretržite do všetkých odberných miest objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, Obchodných podmienok ET (OPET), pričom sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu elektriny a služby spojené s dodávkou elektriny.
Cena za plnenie je stanovená ako celková cena za dodávku elektriny vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas zmluvného obdobia. Cena za plnenie zahŕňa: cenu za dodávku elektriny vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku dodávateľa a ceny za odvod do Národného jadrového fondu, cenu za distribučné služby / prenos elektriny, jalovú elektrinu, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky/, daň z pridanej hodnoty a spotrebnú daň z plnenia.
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS, platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
Cena nebude zvyšovaná, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO, DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zúžiť alebo rozšíriť počet odberných miest. V prípade pridania nového odberného miesta sa bude účtovať cena podľa tejto zmluvy (tj. bude sa účtovať rovnaká cena ako pri rovnakom type odberného miesta podľa kalkulácie predloženej dodávateľom.).
Dodávateľ je oprávnený požadovať od objednávateľa za opakovanú dodávku plnenia mesačné preddavkové platby, za každé odberné miesto samostatne, a to vo výške alikvotnej časti predpokladaného množstva plnenia pripadajúceho na 1 kalendárny mesiac; podkladom na zaplatenie preddavkovej platby bude písomné oznámenie dodávateľa o výške preddavkovej platby.
Objednávateľ je povinný uhradiť preddavkovú platbu najneskôr do 25. dňa mesiaca obdobia, za ktorý sa preddavková platba platí. Vyúčtovanie dodaného plnenia a zaplatených preddavkových platieb za dodané plnenie bude uskutočnené formou vyúčtovacej faktúry vystavenej do 15 dní po dni zdaniteľného plnenia na základe odpočtu skutočne nameraného množstva odobratej elektriny v odbernom mieste za štvrťrok.
Dňom zdaniteľného plnenia pre vyúčtovanie dodávok je v prípade štvrťročného odpočtu posledný kalendárny deň štvrťroka, za ktorý sa vyúčtovanie vykonáva. Vo vyúčtovacích faktúrach budú odpočítané preddavkové platby.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry alebo jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry dodávateľa , má dodávateľ právo uplatniť si u objednávateľa nárok na úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania objednávateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi: prístup do príslušnej distribučnej sústavy, distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči objednávateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. V prípade prekročenia objemu odberu elektrickej energie počas zmluvného obdobia, dodávateľ bude pri zvýšenom odbere účtovať cenu za jednotku tak, ako bude predložené v predloženej "Kalkulácií".
Objednávateľ ma právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Pri podstatnom porušení povinnosti zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OUEP.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude objednávateľ považovať aj: - odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie; - ak sa dodávateľ dostane do likvidácie, ak bolo voči dodávateľovi začaté konkurzné konanie alebo reštrukturalizačné konanie; - ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa na adresu objednávateľa do 7 dní od uzavretia tejto zmluvy predložiť na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov na riadne plnenie zákazky:
a) Platné povolenie na podnikanie v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
b) Čestné vyhlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenie zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odberným miestam odberateľa.
c) Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia.
d) Zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy (meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby a e-mail kontaktnej osoby).
e) Vyplnenú a dodávateľom podpísanú "Kalkuláciu celkovej ceny" v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie.
"Kalkulácia celkovej ceny" musí obsahovať najmä: a) cenu bez DPH za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre odberné miesta; b) cenu za poskytnutie distribučných a systémových služieb; c) náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby; d) odvod do Národného jadrového fondu určeným osobitným predpisom; e) spotrebná daň; f) DPH; g) celkovú cenu s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolný val 47, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.04.2023 08:21 — 31.03.2024 08:21

54 920,00 kWh

18 000,00

15 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.01.2023 08:23

09.02.2023 09:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.02.2023 09:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 172
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS