30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
36552119
PolyStar, s.r.o.
Slovenská 13 A, Nové Zámky, 94001, SVK
Prevzatie, odvoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z pracovísk v Banskej Bystrici
odpad, zdravotnícky, nebezpečný odpad, likvidácia nemocničného odpadu
Služba
1. Prevzatie, odvoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z pracovísk v Banskej Bystrici
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je prevzatie, odvoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z 2 pracovísk Objednávateľa v Banskej Bystrici v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch") a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov a s tým súvisiace činnosti. |
Odvoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadov pre účely tohto verejného obstarávania pozostáva najmä z odobratia odpadov v špeciálnych zberných nádobách - klinik boxoch (špeciálne zberné nádoby nie sú predmetom zákazky) z kontajnerov a iných priestorov, resp. obalov; naloženia odpadov na prepravné prostriedky Dodávateľa a ich prepravy; váženia resp. merania množstva odpadov a vlastného zhodnotenia/zneškodnenia odpadov. |
Súvisiace činnosti pozostávajú okrem iného aj zo zabezpečenia skladovacích kontajnerov pre zabezpečenie ochrany odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiadúcich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch). |
Predmetom zákazky nie je dodanie klinik boxov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
18 01 03 (N) Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy; | kg / rok | 21010 | ||
18 01 08 (N) Cytotoxické a cytostatické liečivá; | kg / rok | 5 | ||
16 02 11 vyradené zariadenia obsahujúce chlórfluórované uhľovodíky, HCFC, HFC; | kg / rok | 5 | ||
16 02 13 vyradené zariadenia obsahujúce nebezpečné časti, iné ako uvedené v 16 02 09 až 16 02 12; | kg / rok | 5 | ||
20 01 21 žiarivky a iný odpad obsahujúci ortuť; | kg / rok | 5 | ||
20 01 23 vyradené zariadenia obsahujúce chlórfluórované uhľovodíky; | kg / rok | 5 | ||
20 01 35 vyradené elektrické a elektronické zariadenia iné ako uvedené v 20 01 21 a 20 01 23, obsahujúce nebezpečné časti; | kg / rok | 5 | ||
Frekvencia poskytovania služieb pre pracoviská v lokalite Banská Bystrica | týždenne | 1 až 2-krát do týždňa (v závislosti od potreby) |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druhy odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa: | |
18 01 03 (N) - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do klinik boxov, ostrý odpad sa ukladá do pevných, hrubostenných, uzatvárateľných nádob |
18 01 08 (N) - cytotoxické a cytostatické liečivá | zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá oddelene do do klinik boxov, ostrý odpad sa ukladá do pevných, hrubostenných, uzatvárateľných nádob |
Nepravidelne vznikajúce odpady 16 02 11, 16 02 13, 20 01 21, 20 01 23 a 20 01 35 | zhromažďovanie odpadu u pôvodcu: odpad sa ukladá v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve |
Prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti | z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa na dvoch samostatných prevádzkach a vystavenie Sprievodného listu nebezpečného odpadu Dodávateľom |
Nakládka odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti | na vlastné náklady Dodávateľa a vlastnými zamestnancami Dodávateľa |
Preprava odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti | z miest prevzatia u Objednávateľa do miesta zhodnotenia alebo zneškodňovania v súlade s platnou legislatívou |
Zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti | v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. |
2. Odvoz odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miest dočasného zhromažďovania (2 pracoviská) u Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľov alebo zneškodňovateľom odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti) uskutočňovať 1 až 2 x týždenne - v závislosti od potreby. Konkrétny deň v týždni, kedy sa bude odvoz realizovať, si dohodne Objednávateľ s Dodávateľom po uzatvorení rámcovej dohody. |
3. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať odvoz a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
pokračovanie 3.: V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu zo zdravotnej starostlivosti Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo likvidáciu takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu. |
4. Hmotnosť odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážiacom zariadení Dodávateľa. |
5. Nakládku odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami. |
6. Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou a protokolom o odovzdaní - prevzatí odpadu. |
7. Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR). |
8. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou. |
9. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie rámcovej dohody aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa. |
10. Do 5 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady viažuce sa k predmetu rámcovej dohody: Rozhodnutie príslušného orgánu verejnej správy o udelení súhlasu na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov a/alebo na zneškodňovanie odpadov (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom tejto rámcovej dohody) alebo zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia. |
pokračovanie 10.: V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie rámcovej dohody. Pre splnenie tejto podmienky predloží Dodávateľ svoju registráciu podľa § 98 zákona o odpadoch a zmluvu s dopravcom, ktorej predmetom je preprava nebezpečného odpadu. Nepredloženie uvedených dokumentov sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody. |
11. Do 5 dní od uzatvorenia rámcovej dohody, teda ešte pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien za prevzatie, prepravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu pre jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov.Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom rámcovej dohody počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto rámcovou dohodou. |
pokračovanie 11.: Štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením- jednotková cena za kg v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za kg v EUR s DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je Dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
12. Dodávateľ tovaru/poskytovateľ služby (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru/poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby. Súčasťou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu za dané obdobie. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo rámcovej dohody. |
pokračovanie 12. Potvrdený protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu je prílohou vystavenej faktúry. |
13. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
pokračovanie 14.: zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
15. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto rámcovej dohody tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto rámcovej dohody postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
16. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto rámcovej dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody je dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody Objednávateľom, V prípade, ak porušenie povinností Dodávateľa predstavuje podstatné porušenie zmluvných záväzkov, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody aj bez poskytnutia dodatočnej lehoty na nápravu. |
pokračovanie 16.: V prípade nepodstatného porušenia zmluvných povinností Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody, ak Dodávateľ nesplnil svoj záväzok alebo neodstránil následky jeho porušenia v dodatočnej primeranej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa. Podstatným porušením rámcovej dohody sa rozumie aj opakované porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto rámcovej dohody je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. |
18. Miestom plnenia Rámcovej dohody sú pracoviská Objednávateľa. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody miesta, adresy plnenia predmetu zákazky (Zoznam pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia). |
19. Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia rámcovej dohody nemá Dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov má takúto povinnosť, |
pokračovanie 19.: rámcová dohoda nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu konečných užívateľov výhod Dodávateľa do tohto registra. Ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody, Objednávateľ je oprávnený od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
Miestom plnenia Rámcovej dohody je pracovisko Objednávateľa v Banskej Bystrici., Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
52 645,00
52 645,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2023 16:49
27.01.2023 11:00
27.01.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.01.2023 14:20 - Vstupná ponuka | 52 645,00 | € | Cena bez DPH |
26.01.2023 19:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 52 644,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: