• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2023 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 11:50

Detail zákazky Z2023346

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2023 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    26.01.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.01.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.01.2023 11:50

Základné údaje

Z2023346

OF-267720

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7435867

Objednávateľ

35804092

Technické služby Starého Mesta, a.s.

Žilinská 1, Bratislava, 81105, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravovanie zamestnancov, elektronické karty

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných poukážok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravnej poukážky/stravnej jednotky eur 5,10
počet elektronických stravných kariet ks 150
počet elektronických stravných poukážok/jednotiek ks 13570
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
elektronická stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
elektronická stravovacia karta obsahuje číslo karty, dobu platnosti,
elektronická stravovacia karta platnosť minimálne 3 roky
elektronická stravovacia karta dobijanie online cez Zákaznícku zónu dodávateľa
elektronická stravovacia karta bezkontaktná platba priložením karty k POS terminálu
elektronická stravovacia karta ochranné technické prvky proti falšovaniu
elektronická stravovacia karta meno a priezvisko držiteľa karty
elektronická stravovacia karta neobmedzený objem transakcie v rámci kreditu
elektronická stravovacia karta možnosť zablokovania
elektronická stravovacia karta online aplikácia na kontrolu zostatku na karte
elektronická stravovacia karta možnosť dočerpať kredit minimálne do 3 mesiacov po poslednom dobití karty
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena celkom - je cena za všetky stravné poukážky, dodané do sídla objednávateľa , vrátane všetkých ostatných nákladov dodávateľa, t. j. cena, ktorú zaplatí objednávateľ za splnenie celého objemu zákazky.
Cena celkom - musí obsahovať aj cenu za dopravu na miesto plnenia.
Poplatok za poskytnutie služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie stravovania prostredníctvom elektronických stravných poukážok, zahŕňa  výrobu a dodanie elektronických stravných kariet, províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady.
Výška poplatku za stravné poukážky sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvy.
Výška poplatku v percentách, zaokrúhlená na 5 desatinných miest, bude objednávateľovi predložená dodávateľom úspešnej cenovej ponuky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Nedodanie požadovaných údajov podľa bodu 5. v lehote 5 pracovných dní je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Zmluvné stravovacie zariadenia akceptujúce stravné poukážky dodávateľa musia poskytovať obedové menu celoročne.
Dodávateľ sa zaväzuje počas účinnosti zmluvy na základe písomných objednávok, dodávať do sídla objednávateľa stravné poukážky vždy jedenkrát mesačne v lehote dvoch pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky.
Objednávku môže objednávateľ zadať elektronicky (e-mailom). Objednávka bude obsahovať nominálnu hodnotu stravných poukážok, požadovaný počet stravných poukážok, miesto dodania.
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla objednávateľa a odovzdať predmet dodávky zamestnancovi oprávnenému v mene objednávateľa dodávku prevziať.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu za stravné poukážky do 30 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne bezhotovostne prevodným príkazom na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje deň pripísania príslušnej sumy na účet dodávateľa.
Kontaktnú osobu objednávateľa určí objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
V prípade, že dodávka nebude spĺňať požiadavky vyplývajúce zo zmluvy a z objednávky a objednávateľ uvedenú skutočnosť zistí až po prevzatí dodávky, je oprávnený celú dodávku vrátiť dodávateľovi.
Objednávateľ tak musí spraviť bez zbytočného odkladu, po tom ako túto skutočnosť zistí. Dodávateľ je povinný bezplatne doručiť novú dodávku najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa vrátenia vadnej dodávky.
V prípade zmeny legislatívy je objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je jeden mesiac od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Platnosť a účinnosť zmluvy končí uplynutím doby na ktorú bola uzatvorená alebo vyčerpaním zazmluvneného finančného limitu.
Názov Upresnenie
Elektronické stravovacie karty Objednávateľ požaduje dodanie elektronických stravovacích kariet do miesta plnenia do 5 pracovných dní od zadania objednávky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 komplet

70 729,55

69 899,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.01.2023 11:19

26.01.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.01.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2023 12:47 - Vstupná ponuka 70 729,54 € Cena bez DPH
23.01.2023 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 70 728,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS