• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2023 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2023 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    27.01.2023 10:03

Detail zákazky Z2023345

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.01.2023 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2023 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    27.01.2023 10:03

Základné údaje

Z2023345

OF-267602

zrušená

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístrojové vybavenie pre ORL

prístrojové vybavenie pre ORL, videoreťazec s kamerou, fibroskop, stroboskopický zdroj svetlvetlovodný kábel, mikrofón, nožným pedál, rigidný lupen laryngoskop

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Videoreťazec s kamerou na nahrávanie a prehrávanie záznamu počas vyšetrenia
Funkcia
Prístrojové vybavenie pre ORL.
Videoreťazec s kamerou na nahrávanie a prehrávanie záznamu počas vyšetrenia + príslušenstvo a softwarové vybavenie.
Systém pozostáva z kompaktnej jednotky, kamerovej hlavy, nožného pedálu, monitora, počítača, originálneho softvéru pre archiváciu a editovanie fotiek a videí.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo komplet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kamera s rozlíšením FullHD + s globálnym shutterom (clonou) kamera musí poskytnúť vynikajúci obraz; musí obsahovať min. 1 ks globálny čip 1/1,8"; natívne rozlíšenie kamery min. 2048 × 1536 pixelov; počet snímok za sekundu min. v rozsahu - 25-90
2.  Objektív k video reťazcu (UHD Zoom Coupler) - zoomová spojka úzky PSF, minimálne 2x zoom, ideálne pre všetky ORL, Uro a Gyne zákroky
3. Displej 27“ dotykový IPS LED displej - rozmer displeja minimálne 27"; rozlíšenie 1920x1080 (2.1megapixel Full HD); DisplayPort; pomer strán 16:9; jas min. 500 cd/m²; čas reakcie max. 5 ms
4. Micro PC (kombinácia AIO alebo PC + displej) Procesor passmark: min. 21700 bodov; GPU passmark: min. 2280 bodov; Operačná pamäť RAM: min. 8 GB; SSD kapacita: min. 512 GB
5. Lekársky spínač na nohu pre ovládanie systému nohou, spínač má 3 oddelené pedále, použitie bez rúk - možnosť zadať príkaz aplikácii na uloženie snímky/videa, pripájenie spínača k počítaču USB káblom
6. Stojan alebo držiak na stenu na pripevnenie kamerového reťazca na stenu, slúži na vhodné umiestenie v ambulanciách, aby mal lekár videoreťazec k dispozícii
7. Držiak na kameru držiak na kameru slúži na uloženie kamery po vyšetrení, aby nedochádzalo k poškodeniu videokamery a ničeniu kabeláže
8. Softvéry s možnosťami ukladať snímky, videá; zvýšiť modrý kontrast; doostriť obraz; odstrániť šum; korigovať fibroskopickú mriežku; porovnávať snímky a videá vedľa seba
V záujme optimálnej funkčnosti požadujeme kompletný systém (hardvér, softvér) navzájom kompatibilný bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
 2. Fibroskop
Funkcia
Prístrojové vybavenie pre ORL.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
priemer mm 3,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fibroskop pre prenosnú endoskopiu - vyhotovenie flexibilný, s odnímateľným optickým káblom alebo prenosným svetelným zdrojom
 3. Stroboskopický zdroj svetla so svetlovodným káblom, mikrofónom a nožným pedálom
Funkcia
Prístrojové vybavenie pre ORL.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
svetelný výkon LED k 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stroboskopický zdroj svetla - vyhotovenie zdroj stroboskopického svetla ovládateľný nožným pedálom; stroboskopický svetelný zdroj; frekvenčný rozsah min. 70-1200 Hz;  pevná frekvencia spomaleného pohybu - 0,7 Hz a 1,5 Hz
mikrofón - vyhotovenie vzdušný /štruktúrny mikrofón, spínač na ovládanie mikrofónu; filtračné prechody 0 až maximálne 20 ms; indikátor frekvencie/zvuku dB; svetelný displej; dátový výstup živého zvuku, Hz, dB cez USB
 4. Rigidný lupen laryngoskop
Funkcia
Prístrojové vybavenie pre ORL.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
optika ° 90
priemer mm 10
dĺžka cm 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rigidný lupen laryngoskop - vyhotovenie min. 4x zaostrenie integrované
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, inštaláciu, zabezpečenie záručného servisu, zaškolenie obsluhy v rozsahu potrebnom pre prevádzku zariadenia a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s príp. lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
2. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje alebo od kúpnej zmluvy odstupuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPEPu.
3. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, inštaláciu, zabezpečenie záručného servisu, zaškolenie obsluhy v rozsahu potrebnom pre prevádzku zariadenia a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
3. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
3. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
4. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou balenia bol priložený manuál v slovenskom, respektíve českom jazyku.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. SNP 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

30.01.2023 08:00 — 24.03.2023 14:00

1,00 súbor

24 094,30

20 078,58

Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, tj. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.01.2023 11:01

27.01.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.01.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 476
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS