• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    30.01.2023 14:03

Detail zákazky Z2023344

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.01.2023 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    30.01.2023 14:03

Základné údaje

Z2023344

OF-267721

zrušená

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie licencie na firewall Sophos SG450 na 24 mesiacov

firewall, podpora

  • 48421000-5 - Softvérový balík na správu zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Firewall Sophos SG450
Funkcia
Predmetom zákazky je predĺženie licencie na firewall Sophos SG450 na 24 mesiacov (Sophos FullGuard Plus Bundle RENEWAL). Súčasná licencia exspiruje 31.01.2023
Serial number 1: S410091B7CD6DAF
Serial number 2: S4100917A6801A4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Podpora Site-to-Site VPN (IPSec), SSL VPN, portalVPN - vzdialený prístup bez nainštalovaného VPN klienta, len prostredníctvom webového prehliadača
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že uchádzač (dodávateľ) je autorizovaným partnerom spoločnosti Veeam pre územie Slovenskej republiky.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Možnosť nastavenia IPv6 na fyzický port aj na VLAN interface
Žiadne licenčné obmedzenia spojené s počtom užívateľov a prenesenými dátami
Centrálna správa všetkých funkcií z jedného webového rozhrania
Ukladanie údajov z reportov na lokálne zabudované zariadenie (napr. HDD, SSD) minimálne po dobu 6 mesiacov
Užívateľský portál - užívateľ môže manažovať svoje maily v karanténe (SMTP karanténa, senderwhitelist, senderblacklist), inštalácia a prístup ku VPN klientom, zmena hesla pre VPN prístup
Súčasťou dodania sú inštalačné a konfiguračné práce na mieste plnenia: migrácia konfigurácie z existujúceho firewallu, prenos sieťových nastavení, firewall pravidiel a IDS pravidiel, import VPN účtov
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude oznámená úspešnému dodávateľovi.
Pokiaľ bude možné odstránenie poruchy na diaľku prostredníctvom „vzdialenej správy“ , uskutočnení ju dodávateľ v pracovných dňoch do 2 hodín od nahlásenia poruchy , v prípade poruchy v dobe pracovného voľna alebo pracovného pokoja do 8 hodín
V prípade opravy, ktorá bude vyžadovať výmenu náhradného dielu (resp. celého zariadenia), sa dodávateľ zaväzuje vykonať opravu zariadenia v termíne do 24 hodín po dodaní náhradného dielu (resp. zariadenia) od výrobcu.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveňzaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle § 25, ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty , t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

02.02.2023 00:00 — 31.01.2025 23:59

2,00 licencia

26 731,00

26 731,00

1) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že uchádzač (dodávateľ) je autorizovaným partnerom spoločnosti Veeam pre územie Slovenskej republiky. 2) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. 3) Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.01.2023 15:20

30.01.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 405
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS