Z2023344
OF-267721
zrušená
36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
Zabezpečenie licencie na firewall Sophos SG450 na 24 mesiacov
firewall, podpora
Tovar, Služba
|
1. Firewall Sophos SG450
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je predĺženie licencie na firewall Sophos SG450 na 24 mesiacov (Sophos FullGuard Plus Bundle RENEWAL). Súčasná licencia exspiruje 31.01.2023 |
| Serial number 1: S410091B7CD6DAF |
| Serial number 2: S4100917A6801A4 |
| Názov |
| Podpora Site-to-Site VPN (IPSec), SSL VPN, portalVPN - vzdialený prístup bez nainštalovaného VPN klienta, len prostredníctvom webového prehliadača |
| Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že uchádzač (dodávateľ) je autorizovaným partnerom spoločnosti Veeam pre územie Slovenskej republiky. |
| Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
| Možnosť nastavenia IPv6 na fyzický port aj na VLAN interface |
| Žiadne licenčné obmedzenia spojené s počtom užívateľov a prenesenými dátami |
| Centrálna správa všetkých funkcií z jedného webového rozhrania |
| Ukladanie údajov z reportov na lokálne zabudované zariadenie (napr. HDD, SSD) minimálne po dobu 6 mesiacov |
| Užívateľský portál - užívateľ môže manažovať svoje maily v karanténe (SMTP karanténa, senderwhitelist, senderblacklist), inštalácia a prístup ku VPN klientom, zmena hesla pre VPN prístup |
| Súčasťou dodania sú inštalačné a konfiguračné práce na mieste plnenia: migrácia konfigurácie z existujúceho firewallu, prenos sieťových nastavení, firewall pravidiel a IDS pravidiel, import VPN účtov |
| Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
| Adresa na dodanie elektronickej licencie bude oznámená úspešnému dodávateľovi. |
| Pokiaľ bude možné odstránenie poruchy na diaľku prostredníctvom „vzdialenej správy“ , uskutočnení ju dodávateľ v pracovných dňoch do 2 hodín od nahlásenia poruchy , v prípade poruchy v dobe pracovného voľna alebo pracovného pokoja do 8 hodín |
| V prípade opravy, ktorá bude vyžadovať výmenu náhradného dielu (resp. celého zariadenia), sa dodávateľ zaväzuje vykonať opravu zariadenia v termíne do 24 hodín po dodaní náhradného dielu (resp. zariadenia) od výrobcu. |
| Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveňzaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ... |
| .... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle § 25, ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty , t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
02.02.2023 00:00 — 31.01.2025 23:59
2,00 licencia
26 731,00
26 731,00
1) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že uchádzač (dodávateľ) je autorizovaným partnerom spoločnosti Veeam pre územie Slovenskej republiky. 2) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. 3) Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.01.2023 15:20
30.01.2023 14:00
30.01.2023 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: