30793629
Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky
Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Elektronické stravovacie karty.
elektronická stravovacia karta, dodanie elektronických stravovacích kariet.
Tovar, Služba
1. Elektronické stravovacie karty.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa (objednávateľa) prostredníctvom stravovacích kariet v zmluvných prevádzkach/predajniach dodávateľa na území Slovenskej republiky, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2011 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet stravovacích kariet: | KUS | 3 | ||
Nominálna hodnota stravovacej jednotky: | EUR | 5,10 | ||
Predpokladaný počet stravovacích jednotiek (od 01.02.2023 do 31.12.2023): | KUS | 678 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Čipová stravovacia karta: | Áno, s možnosťou mesačného dobíjania kreditu v ľubovoľnej výške. |
Použitie stravovacej karty: | Minimálne 1000 prevádzok/predajní na území Slovenskej republiky. |
PIN stravovacej karty: | Áno. Požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje 50,00 Eur. |
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu: | Áno. |
Vystavenie novej stravovacej karty: | Áno, do 4 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti zmluvy. |
Platnosť stravovacej karty: | Minimálne 4 roky. |
Možnosť zablokovania stravovacej karty: | Áno. |
Správa elektronických stravovacích kariet: | Áno. |
Telefonická zákaznícka linka: | Áno. |
Mobilná aplikácia: | Áno, kompatibilná s OS Android a IOS. |
Online aplikácia: | Áno. |
Možnosť prezerať zostatok na stravovacej karte: | Áno, v mobilnej aj v online aplikácii. |
Online objednanie stravovacích kariet a kreditu: | Áno. |
Ďalšie možnosti využitia stravovacej karty: | Áno, benefitný systém, rekreačný poukaz, identifikačná karta. |
Možnosť kontaktnej a aj bezkontaktnej platby: | Áno. |
Bezpečnostný čip na stravovacej karte: | Áno. |
Možnosť individuálneho navýšenia kreditu na stravovacej karte: | Áno. |
Možnosť vystavenia stravovacej karty na meno zamestnanca: | Áno. |
Nabitie kreditu na stravovaciu kartu: | Do jednej hodiny (1) od záväzného objednania. |
Možnosť zablokovania stravovacej karty v prípade straty: | Áno. |
Stravovacia karta musí obsahovať: | Názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, meno a priezvisko držiteľa karty.. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Lehota plnenia od 01.02.2023 do 31.12.2023. |
V zmluvnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravovacích kariet objednávateľovi. Provízia dodávateľa musí pokrývať všetky náklady týkajúce sa vydania, revydania, aktivácie, blokácie, personalizácie, transakčných a prípadne iných nákladov, a náklady týkajúce sa dodania stravovacích kariet na miesto plnenia, ktorým je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa. Výška provízie je nemenná počas celej doby platnosti zmluvy. Dodávateľ nesmie účtovať žiadne iné poplatky ako sú uvedené v zmluve. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej jednotky počas platnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej jednotky musia byť započítané do provízie dodávateľa. |
Vrátane zaškolenia zamestnanca objednávateľa so systémovou a užívateľskou podporou. |
Dobíjanie stravovacích kariet bude prebiehať prostredníctvom bezplatného portálu. |
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať po dobu minimálne nasledujúcich 3 mesiacov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet zmluvnej ceny v Eur bez DPH, DPH, v Eur s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy vrátane vyčíslenia výšky provízie. |
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby, ktorá bude zodpovedať na strane dodávateľa za plnenie zmluvy. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať za riadne a včasne poskytnuté plnenie v zmysle zmluvy. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu dodávateľovi za plnenie predmetu zmluvy najneskôr do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia každej jednotlivej faktúry objednávateľovi. |
Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2023 00:00 — 31.12.2023 00:00
1,00 Množstvo podľa funkčnej a technickej špecifikácie.
3 499,29
3 492,38
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.01.2023 08:36
24.01.2023 16:00
25.01.2023 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.01.2023 12:44 - Vstupná ponuka | 3 499,20 | € | Cena s DPH |
23.01.2023 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 457,79 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: