• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2023 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2023 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2023 10:30

Detail zákazky Z2023326

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2023 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2023 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2023 10:30

Základné údaje

Z2023326

OF-267581

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7424801

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36008338

CHRIEN, spol. s r.o.

Lieskovská cesta 13, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená hydina, zelenina a ryby

Mrazená zelenina, filé, kuracie stehná, kačacie stehná , kuracia pečeň, koreňová zelenina mrazená, čínska zelenina mrazená,

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15112000-6 - Hydina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená hydina a zelenina
Funkcia
Dodávka mrazenej hydiny, rýb a zeleniny do kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filé z tresky, plátky lisované 150g kg 100
Zemiakové knedle s údeným mäsom kg 40
Špenátový pretlak kg 20
Karfiol ružičky kg 50
Kel  krájaný kg 50
Hrášok zelený kg 30
Kukurica lahôdková kg 20
Brokolica ružičky kg 50
Koreňová zelenina zmes kg 30
Polievková zeleninová zmes kg 50
Zeleninová zmes pod sviečkovú, kocky kg 100
Mochovská zelenina kg 60
Šampiňóny krájané kg 20
Kuracie stehná s kosťou a kožou, kalib. 260g, IQF kg 200
Kuracie stehenné štvrte s kosťou a kožou kg 300
Kurča celé bez drobkov, kalib. 1500g kg 400
Kuracie prsia bez kosti a kože, kalib. 150g, IQF kg 150
Kuracia polievková zmes kg 15
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalib. 250g – 300g kg 150
Kuracie pečienky mrazené 500g balenie kg 20
Hubová lesná zmes kg 30
Čučoriedky kg 10
Maliny kg 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú  záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže verejný obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov potravín sú orientačné. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od dátumu nadobudnutia účinnosti do 30.6.2023, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávky tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ.
Preprava tovarov musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu mrazených potravín.
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste.
Požaduje sa predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od dátumu nadobudnutia účinnosti do 31.12.2023.
V prípade uzatvorenia rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania táto zmluva bude ukončená na základe písomného dodatku s 1 mesačnou výpovednou lehotou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci.
Každá zo strán môže od zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu s výpovednou dobou 30 dní od dňa jej doručenia druhej strane. Výpoveď zmluvy musí byť doručená písomne.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

30.01.2023 06:00 — 30.06.2023 13:00

1,00 súbor jednotiek

10 258,00

8 549,00

Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.01.2023 13:39

24.01.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 101
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2023 13:13 - Vstupná ponuka 10 257,85 € Cena s DPH
23.01.2023 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka 10 257,85 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS