30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36008338
CHRIEN, spol. s r.o.
Lieskovská cesta 13, Zvolen, 96001, SVK
Mrazená hydina, zelenina a ryby
Mrazená zelenina, filé, kuracie stehná, kačacie stehná , kuracia pečeň, koreňová zelenina mrazená, čínska zelenina mrazená,
Tovar, Služba
1. Mrazená hydina a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mrazenej hydiny, rýb a zeleniny do kuchyne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Filé z tresky, plátky lisované 150g | kg | 100 | ||
Zemiakové knedle s údeným mäsom | kg | 40 | ||
Špenátový pretlak | kg | 20 | ||
Karfiol ružičky | kg | 50 | ||
Kel krájaný | kg | 50 | ||
Hrášok zelený | kg | 30 | ||
Kukurica lahôdková | kg | 20 | ||
Brokolica ružičky | kg | 50 | ||
Koreňová zelenina zmes | kg | 30 | ||
Polievková zeleninová zmes | kg | 50 | ||
Zeleninová zmes pod sviečkovú, kocky | kg | 100 | ||
Mochovská zelenina | kg | 60 | ||
Šampiňóny krájané | kg | 20 | ||
Kuracie stehná s kosťou a kožou, kalib. 260g, IQF | kg | 200 | ||
Kuracie stehenné štvrte s kosťou a kožou | kg | 300 | ||
Kurča celé bez drobkov, kalib. 1500g | kg | 400 | ||
Kuracie prsia bez kosti a kože, kalib. 150g, IQF | kg | 150 | ||
Kuracia polievková zmes | kg | 15 | ||
Kačacie stehná s kosťou a kožou, kalib. 250g – 300g | kg | 150 | ||
Kuracie pečienky mrazené 500g balenie | kg | 20 | ||
Hubová lesná zmes | kg | 30 | ||
Čučoriedky | kg | 10 | ||
Maliny | kg | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže verejný obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné |
Množstvá jednotlivých druhov potravín sú orientačné. | Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok. |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od dátumu nadobudnutia účinnosti do 30.6.2023, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávky tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ. |
Preprava tovarov musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu mrazených potravín. |
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste. |
Požaduje sa predložiť ponuku na celý predmet zákazky. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od dátumu nadobudnutia účinnosti do 31.12.2023. |
V prípade uzatvorenia rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania táto zmluva bude ukončená na základe písomného dodatku s 1 mesačnou výpovednou lehotou. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. |
Každá zo strán môže od zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu s výpovednou dobou 30 dní od dňa jej doručenia druhej strane. Výpoveď zmluvy musí byť doručená písomne. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
30.01.2023 06:00 — 30.06.2023 13:00
1,00 súbor jednotiek
10 258,00
8 549,00
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.01.2023 13:39
24.01.2023 09:00
24.01.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2023 13:13 - Vstupná ponuka | 10 257,85 | € | Cena s DPH |
23.01.2023 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 257,85 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: