• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2023 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2023 11:20

Detail zákazky Z2023309

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2023 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    31.01.2023 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.01.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.01.2023 11:20

Základné údaje

Z2023309

OF-267406

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7456930

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

45851166

FINAGRI s.r.o.

Nádražná 1790/90A, Leopoldov, 92041, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mulčovač za traktor.

mulčovač, traktor

  • 16100000-6 - Poľnohospodárske a lesnícke mechanizmy na prípravu alebo kultiváciu pôdy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mulčovač za traktor
Funkcia
Mulčovač za traktor, nový nepoužívaný  výrobok, rok výroby 2022 alebo 2023
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výrobok s montážou na traktor  Zetor Fortera 11441 ks 1
Pracovná šírka cm 175
Hydraulický bočný výsuv minimálne mm 800
Hydraulické naklápanie nad terén stupeň 90
Hydraulické naklápanie pod terén stupeň 50
Počet kladív ks 17
Hmotnosť kg 690
Rok výroby nového nepoužívaného výrobku rok 2022 2023
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uchytenie 3-bodovým závesom kat. I. a II. áno
Pevné uloženie rotora na min. 8 skrutiek na ľavej a pravej strane áno
Vymeniteľné pracovné nástroje, voľné kladivá áno
Prevedenie kladív - tzv. lopatkové kladivá áno
Náhon motora minimálne 4 klinovými remeňmi áno
Výškovo nastaviteľný oporný valec áno
Zaistenie proti sklopeniu v prepravnej polohe áno
Kardan s dvojitým homokinenetickým kĺbom áno
Prevodovka s voľnobežkou áno
Vymeniteľné protiostria na skrini mulčovača áno
Návod na obsluhu v slovenskom jazyku áno
Katalóg náhradných dielov áno
Technické osvedčenie pracovného stroja áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ pri stanovení ceny zahrnie všetky súvisiace náklady vrátane dopravných nákladov a nákladov na nakládku a vykládku tovaru.
Dodávateľ dodá predmet zmluvy s požadovanými technickými parametrami v požadovanej výbave a dokumentáciou, ktoré sa viažu k riadnemu odovzdaniu predmetu zmluvy k jeho užívaniu. Miesto plnenia - sídlo dodávateľa Dolný Kubín
Parametre uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Dodávateľ  zašle do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy  podrobný opis predmetu zmluvy a dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu vrátane technickej špecifikácie tovaru a rozpisu ceny.
Objednávateľ posúdi všetky doklady a predložené dodávateľom v zmysle predchádzajúceho bodu do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia a oznámi dodávateľovi :    a) predložené doklady preukazujú splnenie požadovaných technických špecifikácií a dodávateľ môže tovar dodať     alebo         b) predložené doklady  nepreukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu a stanovenú lehotu podľa predchádzajúceho bodu , objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Po odsúhlasení dodávky tovaru objednávateľ doručí dodávateľovi e-mail s presným určením kontaktných osôb a miesta na odovzdanie tovaru.
Montáž predmetu zmluvy na traktor  dodávateľ uskutoční v sídle objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od pristavenia traktora.
Predmetom zmluvy a súčasťou dodávky je aj  montáž, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti stroja a  zaškolenie min. 2 pracovníkov obsluhy na mieste plnenia.
O dodaní predmetu zmluvy bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom.
Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Poverenie zástupcu dodávateľa bude vyhotovené formou písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa.
Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytovanie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať.
Dodávateľ pri stanovení ceny  predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ zašle faktúru na adresu objednávateľa. Faktúra musí obsahovať celkovú cenu bez DPH, DPH a cenu s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí predmetu zmluvy.
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť  si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z celkovej ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
Objednávateľ na predmet zákazky požaduje záručnú dobu v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu aj bezplatných servisných prehliadok počas trvania záručnej doby v sídle objednávateľa, resp. v servisných strediskách na území Žilinského kraja.   Objednávateľ požaduje nástup na záručný a pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Parametre uvedené v Technických vlastnostiach predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie týchto parametrov sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na okamžité odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kubínska 8, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

07.02.2023 11:00 — 10.02.2023 12:00

1,00 súbor

12 975,60

12 975,60

V zmysle špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.01.2023 09:16

31.01.2023 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.01.2023 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 156
 61
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2023 07:28 - Vstupná ponuka 12 975,60 € Cena bez DPH
30.01.2023 13:51 - Najvýhodnejšia ponuka 12 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS