42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
45851166
FINAGRI s.r.o.
Nádražná 1790/90A, Leopoldov, 92041, SVK
Mulčovač za traktor.
mulčovač, traktor
Tovar, Služba
1. Mulčovač za traktor
|
|
---|---|
Funkcia |
Mulčovač za traktor, nový nepoužívaný výrobok, rok výroby 2022 alebo 2023 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výrobok s montážou na traktor Zetor Fortera 11441 | ks | 1 | ||
Pracovná šírka | cm | 175 | ||
Hydraulický bočný výsuv minimálne | mm | 800 | ||
Hydraulické naklápanie nad terén | stupeň | 90 | ||
Hydraulické naklápanie pod terén | stupeň | 50 | ||
Počet kladív | ks | 17 | ||
Hmotnosť | kg | 690 | ||
Rok výroby nového nepoužívaného výrobku | rok | 2022 | 2023 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uchytenie 3-bodovým závesom kat. I. a II. | áno |
Pevné uloženie rotora na min. 8 skrutiek na ľavej a pravej strane | áno |
Vymeniteľné pracovné nástroje, voľné kladivá | áno |
Prevedenie kladív - tzv. lopatkové kladivá | áno |
Náhon motora minimálne 4 klinovými remeňmi | áno |
Výškovo nastaviteľný oporný valec | áno |
Zaistenie proti sklopeniu v prepravnej polohe | áno |
Kardan s dvojitým homokinenetickým kĺbom | áno |
Prevodovka s voľnobežkou | áno |
Vymeniteľné protiostria na skrini mulčovača | áno |
Návod na obsluhu v slovenskom jazyku | áno |
Katalóg náhradných dielov | áno |
Technické osvedčenie pracovného stroja | áno |
Názov |
Dodávateľ pri stanovení ceny zahrnie všetky súvisiace náklady vrátane dopravných nákladov a nákladov na nakládku a vykládku tovaru. |
Dodávateľ dodá predmet zmluvy s požadovanými technickými parametrami v požadovanej výbave a dokumentáciou, ktoré sa viažu k riadnemu odovzdaniu predmetu zmluvy k jeho užívaniu. Miesto plnenia - sídlo dodávateľa Dolný Kubín |
Parametre uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky. |
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom. |
Dodávateľ zašle do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný opis predmetu zmluvy a dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu vrátane technickej špecifikácie tovaru a rozpisu ceny. |
Objednávateľ posúdi všetky doklady a predložené dodávateľom v zmysle predchádzajúceho bodu do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia a oznámi dodávateľovi : a) predložené doklady preukazujú splnenie požadovaných technických špecifikácií a dodávateľ môže tovar dodať alebo b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu a stanovenú lehotu podľa predchádzajúceho bodu , objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Po odsúhlasení dodávky tovaru objednávateľ doručí dodávateľovi e-mail s presným určením kontaktných osôb a miesta na odovzdanie tovaru. |
Montáž predmetu zmluvy na traktor dodávateľ uskutoční v sídle objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od pristavenia traktora. |
Predmetom zmluvy a súčasťou dodávky je aj montáž, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti stroja a zaškolenie min. 2 pracovníkov obsluhy na mieste plnenia. |
O dodaní predmetu zmluvy bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom. |
Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, potvrdeného zodpovednými poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Poverenie zástupcu dodávateľa bude vyhotovené formou písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa. |
Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená. |
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytovanie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať. |
Dodávateľ pri stanovení ceny predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ zašle faktúru na adresu objednávateľa. Faktúra musí obsahovať celkovú cenu bez DPH, DPH a cenu s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí predmetu zmluvy. |
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z celkovej ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania. |
Objednávateľ na predmet zákazky požaduje záručnú dobu v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu aj bezplatných servisných prehliadok počas trvania záručnej doby v sídle objednávateľa, resp. v servisných strediskách na území Žilinského kraja. Objednávateľ požaduje nástup na záručný a pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Parametre uvedené v Technických vlastnostiach predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie týchto parametrov sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na okamžité odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Kubínska 8, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika
07.02.2023 11:00 — 10.02.2023 12:00
1,00 súbor
12 975,60
12 975,60
V zmysle špecifikácie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.01.2023 09:16
31.01.2023 09:30
31.01.2023 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.01.2023 07:28 - Vstupná ponuka | 12 975,60 | € | Cena bez DPH |
30.01.2023 13:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: