• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2023 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2023 12:20

Detail zákazky Z2023307

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2023 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2023 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2023 12:20

Základné údaje

Z2023307

OF-267670

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7441946

Objednávateľ

00159557

Stredná odborná škola agrotechnických a gastronomických služieb

J. Majlátha 2, Pribeník, 07651, SVK

Dodávateľ

43885624

AMIGO PRIMA, s.r.o.

Prof. Hlaváča 1890/34, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie, zelenina a zemiaky na I. polrok 2023

Čerstvé ovocie, zelenina a zemiaky

  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé ovocie, zelenina a zemiaky
Funkcia
Čerstvé ovocie, zelenina a zemiaky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 50
Broskyne kg 5
Nektariny kg 3
Jablká kg 50
Hrušky kg 5
Pomaranče kg 20
Mandarinky kg 25
Citróny kg 18
Hrozno stolové biele, červené kg 10
Kiwi kg 8
Ananás ks 2
Mrkva kg 130
Kaleráb mladý ks 120
Petržlen kg 90
Cesnak kg 8
Cibuľa kg 70
Kapusta hlávková biela zimná kg 60
Kapusta hlávková biela kg 130
Kapusta hlávková červená kg 18
Kapusta kvasená kg 50
Reďkovka biela dlhá kg 30
Paprika zelená kg 30
Paradajky kg 70
Hlávkový šalát ks 25
Uhorky šalátové kg 90
Karfiol čerstvý hlava ks 40
Zemiaky - obdobie I-IV kg 400
Zemiaky - obdobie V-VI kg 160
Zemiaky nové kg 170
Ľadový šalát ks 60
Zeler kg 60
Cvikla kg 80
Činska kapusta kg 30
Kaleráb gigant kg 25
Zemiaky - Batáty kg 50
Pór kg 5
Cibuľa červená kg 10
Šampiňóny čerstvé kg 5
Tekvica hokaido kg 25
Cherry paradajky kg 5
Melón červený vodový kg 10
Melón žltý kg 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dni od uzavretia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotlivými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Predmet zákazky musí spĺňať všetky zákonom stanovené normy pre daný predmet zákazky, musí byť prvej akostnej triedy a musí spĺňať všetky požiadavky na zdravotne nezávadný tovar.
Minimálne požiadavky na predmet zákazky: Kvalita ovocia a zeleniny s výnimkou povolených odchýlok sú výrobky: • neporušené, zdravé (vylúčené sú výrobky napadnuté hnilobou, alebo inak poškodené, tak, že nie sú vhodné na spotrebu), • čisté (bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok), • bez škodcov alebo poškodení spôsobenými škodcami, ktoré ovplyvnia dužinu, • bez nadmernej povrchovej vlhkosti, • bez cudzieho pachu a chuti, • tovar musí znášať prepravu a manipuláciu a byť doručený na miesto dodania vo vyhovujúcom stave,
Zrelosť -  plody musia dokazovať uspokojivú zrelosť a nesmú byť prezreté.
Označovanie pôvodu produktov: • V prípade tovaru pochádzajúceho z členského štátu sa názov uvedie v jazyku krajiny pôvodu alebo v akomkoľvek inom jazyku, ktorý je zrozumiteľný pre spotrebiteľov v krajine určenia.
Verejný obstarávateľ preferuje produkty mierneho pásma, resp. pri sezónnom ovocí a zelenine preferuje regionálny sortiment. Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti kúpnej zmluvy podľa aktuálnych potrieb.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania kúpnej zmluvy.
Verejný obstarávateľ pri realizácii dodávok uchádzačom bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa parameter čerstvosti (overením, aký čas zostáva do dátumu spotreby, resp. minimálnej trvanlivosti). Tovar bude preberať na základe senzorickej analýzy (na základe zmyslového posúdenia farby, vône tovaru). Ak uchádzač poruší zásadu čerstvosti a kvality dodávaného tovaru, verejný obstarávateľ tento nepreberie a bude to považovať za hrubé porušenie dohody.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Kupujúci sa zaväzuje predávajúcemu zvýšiť jednotkové ceny počas trvania zmluvy len v prípade, ak Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR na Pôdohospodárskej platobnej agentúry www.apa.sk v časti Agrárne trhové informácie Slovenska (ATIS) dva krát po sebe zverejní zvýšenie ceny danej potraviny. Kupujúci bude porovnávať zvýšenie ceny predávajúceho na konkrétny druh potraviny s priemernou cenou potraviny, ktorá je zverejnená na www.apa.sk .
Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti kúpnej zmluvy podľa aktuálnych potrieb.
V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany Dodávateľa a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá Dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom Objednávateľa kontrolným orgánom
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania . Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od od uplatnenia písomnej alebo telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 8.00 hod - do 14.00 hod.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú, vyznačenú na tovare.
Tovar bude prevzatý na základe priloženého dodacieho listu alebo faktúry. Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti prepísaného tlačiva ( čitateľne) , napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum dodania, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedaného pracovníka.
Cena tovaru je stanovená vrátane dopravy na určené miesto.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Faktúra je splatná do 14 dni odo dňa jej vystavenia.
Kúpna zmluva platí od 01.02.2023 - 30.06.2023
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotlivých jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celé predpokladané množstvo tovaru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J. Majlátha 2, Pribeník, Trebišov, Košický, Slovenská republika

01.02.2023 08:34 — 30.06.2023 08:34

1,00 je uvedené v prílohe č. 1

2 950,00

2 551,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.01.2023 08:36

27.01.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.01.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.01.2023 16:54 - Vstupná ponuka 2 911,05 € Cena s DPH
27.01.2023 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka 2 910,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS