• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2023 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2023 14:50

Detail zákazky Z2023286

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.01.2023 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2023 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2023 14:50

Základné údaje

Z2023286

OF-267236

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7424793

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitory

Monitory, výpočtová technika

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitory
Funkcia
Bežné PC monitory rovnakého modelu pre bežnú kancelársku prácu a prácu v nemocničnom informačnom systéme.
Predmetom zákazky je dodanie 65 ks nových počítačových monitorov rovnakého modelu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitory ks 65
Uhlopriečka palec 23,8" 24"
Odozva ms 1 5
Obnovovacia frekvencia Hz 60 120
Farebná hĺbka bit 8 10
Jas cd/m2 300 400
Kontrast pomer 1000:1 3500:1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ rozlíšenia min. Full HD s pomerom strán 16:10, max. Quad HD s pomerom strán 16:9
Rozlíšenie min. 1920 x 1200 px, max. 2560 x 1440
Displej IPS
Typ pripojenia DisplayPort a VGA
Povrch displeja matný
Konštrukcia displeja rovná
Filter modrého svetla áno
Nastaviteľná výška áno
Káble v balení DisplayPort
Pivot áno
Napájanie C14 IEC konektor (nie cez adaptér)
Tovar nový
Záruka 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa Dodávateľ zaväzuje dodať Objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality do 7 kalendárnych dní od doručenia reklamácie.
Od úspešného dodávateľa požadujeme do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek.
Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent. Ekvivalentom sa na účely predmetnej zákazky chápe zariadenie, ktoré spĺňa všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú minimálne požadované v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo lepšie.
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- Objednávateľa. Rovnakým spôsobom Dodávateľ pohľadávku voči Objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom Dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe.
Písomný súhlas Objednávateľa  s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči Objednávateľovi.
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO, ak:
Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke.
Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa.
Názov Upresnenie
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

27.01.2023 09:00 — 27.02.2023 13:00

65,00 ks

12 350,00

12 350,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

v súlade s opisom predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.01.2023 11:12

24.01.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 11
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.01.2023 16:36 - Vstupná ponuka 12 350,00 € Cena bez DPH
23.01.2023 12:41 - Najvýhodnejšia ponuka 10 291,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS