• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2023 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2023 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2023 11:05

Detail zákazky Z2023280

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2023 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    30.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.01.2023 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.01.2023 11:05

Základné údaje

Z2023280

OF-267239

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7449358

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

36519901

KLIMA TREND, spol. s r.o.

Štúrova 165 165, Nitra, 949 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis, čistenie a dezinfekcia vzduchotechnických zariadení

servis, údržba, čistenie, dezinfekcia, vzduchotechnika, filtre

  • 50730000-1 - Opravy a údržba chladiacich zostáv
  • 90921000-9 - Dezinfekčné a hubiace služby
  • 42514310-8 - Vzduchové filtre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis, čistenie a dezinfekcia vzduchotechnických zariadení
Funkcia
Servis vzduchotechniky, klimatizácie a chladenia v objektoch a zariadeniach verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Jarný servis klimatizačných jednotiek (zoznam položiek na nacenenie pre jarný servis a zoznam jednotlivých serivisných prác je uvedený v prílohách) Súbor 1
2. Jesenný servis klimatizačných jednotiek  (zoznam položiek na nacenenie pre jesenný servis a zoznam jednotlivých serivisných prác je uvedený v prílohách) Súbor 1
3. Filtre  (zoznam filtrov na nacenenie je uvedený v prílohách) Súbor 1
4. Mimozáručný servis (zoznam položiek na nacenenie pre mimozáručný servis je uvedený v prílohách) Súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. jarný servis: v priebehu mesiacov marec - apríl
2. jesenný servis: v priebehu mesiacov október - november (prechod na vykurovacie obdobie)
4. Mimozáručný servis:
- výkon nepravidelných mimozáručných servisných činností - počas pracovných dní
- výkon nepravidelných mimozáručných servisných činností - v dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja
- pohotovostný servis (zoznam klimatizačných zariadení a vzduchotechniky pre pohotovostný servis je uvedený v prílohách) - odstránenie porúch alebo havárií, pri ktorých sa vyžaduje nástup
- na opravu poruchy alebo havárie do 12 hodín od času elektronického nahlásenia poruchy. V prípade, ak je charakter poruchy alebo havárie závažný a samotné odstránenie nebude
- možné uskutočniť na mieste ihneď po nástupe, v takom prípade je požadované zabezpečenie dočasného riešenia do 24 hodín od elektronického nahlásenia poruchy alebo havárie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dopravu na miesto plnenia, servisné práce, režijné náklady ( filtre, čistiace, dezinfekčné prostriedky ), likvidáciu, výmenu filtrov a dezinfekciu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet (priložený v prílohe) do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ po vykonaní prác vystaví protokol, technickú správu o priebehu servisných prác a stave zariadení.
V protokole budú uvedené najmä údaje – časový údaj o trvaní servisného zásahu, rozsah činností (nastavenie, čistenie, a pod.), rozsah opravy, súpis súčiastok a materiálu, ktoré boli vymenené alebo opravené. Súčasťou protokolu musí byť jednoznačné vyhlásenie servisného technika o prevádzkyschopnosti zariadenia po oprave a informácia o potrebe ďalších nevyhnutných alebo odporúčaných opráv alebo iných servisných zásahov. Protokol musí byť podpísaný obidvomi zmluvnými stranami a musí byť z neho zrejmý stav zariadenia v čase jeho prevzatia objednávateľom.
Realizácia servisných prác bude prebiehať za plnej prevádzky s rešpektovaním skutočnosti, že ide o zdravotnícke zariadenie a s tým súvisiacich obmedzení a súčasných opatrení. Práce možno vykonávať denne, vrátane víkendov s ohľadom na chod jednotlivých oddelení zdravotníckeho zariadenia. Objednávateľ poskytne dodávateľovi v tomto smere maximálnu možnú súčinnosť.
Konkrétny záväzný termín na zabezpečenie kontrolnej servisnej činnosti ako jarnej tak jesennej si dohodne Dodávateľ minimálne tri dni vopred, pričom pri určení termínu zmluvné strany zohľadnia predovšetkým vonkajšie klimatické podmienky, prevádzkovú dobu Objednávateľa a aktuálne kapacitné možnosti Poskytovateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť aj odstránenie / opravu havarijnej poruchy zariadení špecifikovaných na základe objednávky (pričom telefonická objednávka musí byť potvrdená aj emailom), v prípade požiadavky Objednávateľa aj mimo pracovnej doby Dodávateľa.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s uskutočnením predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov. V cene musí byť zahrnuté aj vypracovanie ročného hlásenia o úniku fluórovaných skleníkových plynov.
Dodávateľ  je povinný najneskôr ku dňu podpisu zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi – Doklad o oprávnenosti na likvidáciu nebezpečného odpadu (demontované nefunkčné časti zariadení predmetu zákazky), resp. že ho zlikviduje v súlade s platnou legislatívou, t. j. predložením uzavretej zmluvy o likvidácii odpadov podľa Zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov so spoločnosťou, ktorá je oprávnená na likvidáciu takéhoto odpadu.
Objednávateľ požaduje, aby odstraňovanie porúch zistených pri zabezpečovaní servisu bolo zrealizované až po odsúhlasení kontaktnou osobou Objednávateľa . Pokiaľ by náklady na opravu poruchy alebo havárie prevýšili hodnotu nového zariadenia, Objednávateľ rozhodne o ďalšom postupe z hľadiska efektívneho vynakladania finančných prostriedkov.
Dodávateľ je povinný oznamovať objednávateľovi najneskôr do 31.12. kalendárneho roka všetky údaje, potrebné k podaniu Oznámenia prevádzkovateľa zariadení obsahujúcich fluorované skleníkové plyny v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 314/2009 Z. z.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, a na základe skutočného použitého množstva súvisiaceho materiálu ( náhradné diely )
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v kvalite požadovanej obstarávateľom.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostatných Zmluv. špecifikácií
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % Ceny Plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Satinského I.7770/1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor v zmysle technickej špecifikácie

151 526,75

126 272,29

Uchádzač predloží vo vlastnom návrhu, že počas celej doby platnosti zmluvy bude mať platné oprávnenie pre: • min. 3 pracovníkov poskytovateľa oprávnenie na kontrolu, servis a opravy na požiarne klapky (Systemair) podľa §13 Vyhlášky č.121/2002 Ministerstva vnútra o požiarnej prevencii. • min. 3 pracovníkov poskytovateľa oprávnenie na kontrolu fluórovaných skleníkových plynov podľa Zákona č. 286/2009 Z. z. o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a Zákon 348/2015, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 286/2009 Z. z. o fuórovaných skleníkových plynoch. • min. 3 pracovníkov poskytovateľa oprávnenie na oznamovaciu povinnosť na Úrad životného prostredia za uplynulý rok podľa vyhlášky 314/2009 Z. z. podľa §3 Vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR, ktorou sa vykonáva zákon o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. • min. 3 pracovníkov poskytovateľa oprávnenie na kontrolu, servis a opravy VTZ plynového podľa Vyhlášky 508/2009 Z. z. Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. • min. 3 pracovníkov poskytovateľa oprávnenie na kontrolu, servis a opravu technických zariadení tlakových podľa Vyhlášky 508/2009 Z. z. Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. • min. 3 pracovníkov poskytovateľa oprávnenie na kontrolu, servis a opravu na VZT zariadenie (Remak) podľa §21 až §23 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia , ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov (odborná spôsobilosť elektrotechnikov). • min. 3 pracovníkov poskytovateľa oprávnenie na kontrolu, servis a opravu expanznej nádoby (Reflex) podľa §14 ods.1 písm. c) zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci vydané Technickou inšpekciou pre fyzickú osobu vykonávajúcu skúšky, odborné prehliadky a odborné skúšky, opravy vyhradených plynových zariadení. • min. 3 pracovníkov poskytovateľa oprávnenie na kontrolu, servis a opravu na chladiace zariadenie (Carrier, Daikin, Mitsubishi) podľa zákona 286/2009 Z. z. a vyhlášky 314/2009 Z. z. Ministerstva životného prostredia SR, ktorou sa vykonáva zákon o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov • min. 3 pracovníkov poskytovateľa osvedčenie / certifikát o odborných znalostiach a zručnostiach podľa zákonov č. 321/2012 Z. z. §5 ods. 1, písm. a, c, d, e, Zákona č 286/2009 Z. z., Zákona č. 210/2019 §6 ods.3 a nariadenia Komisie EÚ č. 303/2008 kategórie I pre všetky činnosti na zariadení s halogénovaným chladivom. • min. 1 pracovníka poskytovateľa platné osvedčenie podľa §7 ods.3 písm. d) prvý bod zákona č. 125/2006 Z. z. o inšpekcii práce a §15 ods.1 vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v nadväznosti na §16 ods.1 písm. a) prvý bod zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na činnosť RT – revízny technik vyhradeného technického zariadenia plynového skupiny A a B.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.01.2023 13:17

30.01.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.01.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 722
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.01.2023 09:14 - Vstupná ponuka 151 500,00 € Cena s DPH
30.01.2023 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 151 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS