• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2023 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2023 10:50

Detail zákazky Z2023266

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.01.2023 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2023 10:50

Základné údaje

Z2023266

OF-267638

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7424741

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36033987

GAMO a.s.

Kyjevské námestie 6, Banská Bystrica, 97404, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zaobstaranie licencií pre správu informácií a udalostí

Softvér, licencia, informácie, udalosti, podpora

  • 48517000-5 - Softvérový balík pre informačné technológie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zaobstaranie licencií pre správu informácií a udalostí
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Software inštalačná licencia pre správu informácií a udalostí vrátane 12 mesačnej podpory ks 1
Software Node inštalačná licencia pre správu informácií a udalostí vrátane 12 mesačnej podpory ks 1
Event Capacity licencia pre správu informácií a udalostí minimálne na 500 EPS (Events Per Second) vrátane 12 mesačnej podpory ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto dodania predmetu Zmluvy (ďalej aj ako „tovar“) bude upresnené Dodávateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy.
I.2 Vrátane dopravy na miesto dodania.
I.3 Predmet Zmluvy (ďalej aj ako „riešenie“) musí spĺňať nasledovné technické vlastnosti:
a) Riešenie musí licenčne a výkonovo podporovať spracovanie minimálne 500 EPS (Events per second) s možnosťou ďalšieho rozšírenia.
b) Riešenie musí mať schopnosť uchovať interne (tzv. Online) minimálne 70 TB dát bez toho, aby riešenie vyžadovalo použitie externých pamäťových zariadení alebo médií.
c) Podpora a údržba musí zahŕňať upgrade a aktuálne opravné balíky (fixies, patch) a musí byť realizovaná onsite v režime 24x7 s reakčnou dobou pri kritických problémoch 2 (dve) hodiny (best effort).
d) Riešenie musí licenčne podporovať analýzu sieťových údajov v reálnom čase, aby bolo možné odhaľovať stopy a skryté bezpečnostné hrozby v mnohých scenároch predtým, ako môžu poškodiť organizáciu, vrátane phishingových e-mailov, malvéru, exfiltrácie údajov, zneužívania DNS a iných aplikácií atď.
I.4 Predmet Zmluvy musí spĺňať nasledovné požiadavky na riešenie:
a) Riešenie musí poskytovať centrálnu webovú konzolu, z ktorej je možné spravovať celé riešenie.
b) Ponúkané riešenie musí poskytovať webové užívateľské rozhranie a toto rozhranie by nemalo obsahovať pluginy alebo byť založené na technológiách Java, Flash alebo na báze tučného klienta.
c) Riešenie musí podporovať prácu s internými prekrývajúcimi sa rozsahmi adries spolu so sieťovými tokmi, udalosťami a zariadeniami v sieti. Toto umožňuje spravovať v jednom riešení aj podriadené organizácie.
d) Riešenie musí umožňovať definíciu užívateľských oprávnení pre možnosť oddelenia prístupu jednotlivých administrátorov k jednotlivým zariadeniam, ich skupinám či sieťovým segmentom.
e) Riešenie nesmie byť licenčne obmedzované počtom zdrojov udalostí (logov).
f) Riešenie musí umožňovať zber udalostí (logov) bez nutnosti inštalovať agenta na cieľový systém.
g) Riešenie musí v prípade potreby umožňovať inštalovať agenta na cieľový systém pre zber udalostí z Microsoft Windows prostredia.
h) Riešenie musí obsahovať vstavaný mechanizmus na klasifikáciu systémov podľa typu do kategórií (identifikáciu zdrojov logov).
i) Riešenie musí umožňovať použitie šifrovanej komunikácie medzi zdrojmi udalostí a riešením.
j) Riešenie musí podporovať agregáciu udalostí z udalostí i podľa položiek, ktoré nie sú zahrnuté v riešení priamo od výrobcu. Teda je možné agregovať pomocou vlastných pridaných položiek.
k) Riešenie musí podporovať zber udalostí z rôznych prostredí ako sú Windows, Linux / Unix / AIX prostredia, bezpečnostných a sieťových systémov, databáz a súborov.
l) Riešenie musí pre zber udalostí podporovať protokoly: Syslog, Windows Events Collection (WinRE / RPC), FTP, SCP, SNMP, ODBC / JDBC, CP-LEA, SDEE, log file.
m) Riešenie musí umožňovať rozšírenie výberov o užívateľské položky z obsahu logov.
n) Riešenie nesmie byť licenčne obmedzené počtom používaných korelačných pravidiel, pretože nemožno vopred určiť finálny počet týchto pravidiel.
o) Riešenie musí už out-of-box obsahovať analytické a korelačné pravidlá, ktoré možno začať používať ihneď po inštalácii.
p) Riešenie musí vykonávať tzv. Near-real-time analýzu udalostí, teda v momente príchodu udalosti do riešenia bude udalosť testovaná korelačnými pravidlami.
q) Riešenie musí umožňovať vykonávať analýzu dlhodobých trendov, ktoré vychádza z prichádzajúcich udalostí. Jedná sa o Network Behavior Anomaly Detection funkcionalitu.
r) Riešenie musí podporovať schopnosť monitorovať históriu útokov (typov udalostí) na kritické komponenty.
s) Riešenie musí v prípade využitia monitoringu sieťových tokov podporovať schopnosť korelovať udalosti DHCP, VPN a Active Directory a sledovať priebeh užívateľskej relácie v rámci celej organizácie.
t) Riešenie musí podporovať schopnosť korelovať dáta o udalostiach so statickými a dynamickými zoznamami pre možnosť vytvárať napríklad zoznamy povolených zariadení a naopak.
u) Riešenie musí obsahovať funkcionalitu behaviorálnej analýzy užívateľov pre možnosti skúmania správania užívateľov. Táto funkcionalita musí využívať algoritmy strojového učenia a musí byť úzko previazaná so zvyškom systému a spravovať sa z jednotného rozhrania správcovskej konzoly systému. Systém musí obsahovať aj základné out-of-the-box pravidlá pre funkcionalitu behaviorálnej analýzy používateľov.
v) Riešenie musí ponúkať zobrazenie upozornenia vo webovej konzole riešenia a zasielanie upozornení (email, syslog, atď.) administrátorom.
w) Riešenie musí obsahovať zasielanie upozornení na základe detegovanej hrozby, anomálie, porušenie bezpečnostnej politiky a prekročení nastaveného prahu. Tiež musí riešenie zasielať upozornenia a informovať (mať možnosť zaslať upozornenie) pri výpadku zberu udalostí zo zariadenia.
x) Riešenie musí podporovať nastavenie konkrétnej akcie (napr. zaslať e-mail, notifikáciu alebo spustiť vopred definovaný skript), ktorá bude vykonaná v závislosti na prijaté udalosti či výsledku korelačného pravidlá.
y) Riešenie musí zreťaziť udalosti do jedného záznamu o incidente, takže ak korelačné testy označí viac činností súvisia s jedným útokom, vygeneruje riešenie iba jeden incident, aby nedošlo k preťaženiu bezpečnostného operačného tímu.
z) Riešenie musí v centrálnej webovej konzole umožňovať vykonávať kombinované hľadanie v aj v indexovaných audítorských dátach s použitím regulárnych výrazov a fulltextového vyhľadávania v neštruktúrovanom texte súčasne.
aa) Riešenie musí poskytovať pokročilé detailné vyhľadávania tzv. Drill-down s možnosťou filtrácie až na úroveň IP adresy, typu udalosti, protokolu, portu atď.
bb) Riešenie musí podporovať zrozumiteľný spôsob vyhľadávania s podporou zadaní dotazu s použitím Booleovej logiky alebo pomocou regulárneho výrazu.
cc) Riešenie nesmie byť licenčne obmedzené počtom existujúcich reportov alebo počtom reportov ktoré je možné vytvoriť.
dd) Riešenie musí už out-of-box obsahovať predpripravené reporty, ktoré možno začať používať ihneď po inštalácii.
ee) Riešenie musí umožňovať vytvárať vlastné reporty pomocou grafického rozhrania, kde možno vytvárať nové zostavy bez nutnosti zostavovať SQL dotazy.
ff) Riešenie musí podporovať nezmenenú funkcionalitu reportingu aj pri zmene alebo náhrade niektoré technológie ako napr. Firewallu alebo IDS.
gg) Riešenie musí byť vysoko hodnotené trhom.
hh) Riešenie musí byť dodané v preferovanej forme objednávateľa v možnej kombinácii Virtual a/alebo Cloud.
I.5 Dodaný predmet Zmluvy musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve, najmä požiadavky uvedené v bode I.3 a I.4.
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve, najmä požiadavky uvedené v bode I.3 a I.4. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný tovar spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy...
...Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 (troch) pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť v zmysle platných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“).
I.7 Dodávateľ predloží do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail.
b) doklad o tom, že Dodávateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu riešenia.
c) vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny (ďalej aj „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 - Návrh na plnenie kritéria (ďalej aj „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu Zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohyč. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru...
...Objednávateľ požaduje predložiť prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny a prílohu č.2 - Návrh na plnenie kritéria, vo formáte xls/*xlsx a zároveň scan vo formáte PDF, ktorý musí obsahovať pečiatku a podpis Poskytovateľa.
d) doklady deklarujúce, resp. preukazujúce splnenie požiadaviek uvedených v predmete zákazky, resp. Zmluve, najmä požiadavky uvedené v bode I.3 a I.4.
I.8 Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia v zmysle požiadaviek Objednávateľa do 20 (dvadsať) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy a potvrdenia splnenia požiadaviek uvedených v predmete zákazky, resp. Zmluve, najmä požiadavky uvedené v bode I.3 a I.4.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu Zmluvy, ako aj primeraného zisku.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaných tovarov, resp. poskytnutých služieb.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena je daná súčtom súčinov jednotkových cien a požadovaného množstva. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet Zmluvy. Ceny predloží v elektronickej forme.
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta dodania predmetu Zmluvy. Miesto dodania predmetu Zmluvy nemá vplyv na jednotkové ceny.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Dodávateľ vystaví faktúru za dodaný Predmet zmluvy do 15 (pätnásť) dní odo dňa ich preukázateľného odovzdania. Za deň dodania sa považuje deň ich preukázateľného odovzdania Objednávateľovi.
III.2 Podkladom pre zaplatenie ceny za tovar podľa tejto Zmluvy bude faktúra vystavená Dodávateľom.
III.3 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ako aj číslo Zmluvy.
III.4 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry na adresu sídla Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, Objednávateľ má právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doporučeného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry na adresu sídla Objednávateľova.
III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný tovar.
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za dodaný tovar prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
III.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
IV. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v Zmluve, najmä požiadavky uvedené v bode I.3 a I.4, sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, na základe ktorého má Objednávateľ možnosť okamžite jednostranne odstúpiť od Zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny predmetu Zmluvy denne.
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. Zmluve, inak ide o podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v Elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“) ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, resp. služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Zmluve, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. Zmluve.
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria.
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

27.01.2023 10:00 — 23.02.2023 14:30

3,00 ks

46 101,75

46 101,75

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.01.2023 09:09

24.01.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.01.2023 10:53 - Vstupná ponuka 46 000,00 € Cena bez DPH
24.01.2023 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 45 640,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS