• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.01.2023 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2023 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2023 12:00

Detail zákazky Z2023237

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.01.2023 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2023 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2023 12:00

Základné údaje

Z2023237

OF-267597

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7424734

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne sklo pre projekt

fľaša, kolónka, striekačka, vialka, filter

  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne sklo pre projekt
Funkcia
Laboratórne sklo potrebné pre experimenty v oblasti mikrobiológie, molekulárnej biológie, proteomiky a genomiky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. 250 ul automatizovaná striekačka na dávkovanie polyméru ks 5
2. 5 ml automatizovaná striekačka na dávkovanie polyméru ks 2
3. Filter zo sklenených vlákien ks 2000
4. Reagenčná fľaša guľatá GL45 objem 1000 ml ks 6
5. Reagenčná fľaša guľatá GL45 objem 250 ml ks 6
6. Reagenčná fľaša guľatá GL45 objem 500 ml ks 6
7. Vialka sklenená objem 1,5 ml ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Striekačka automatizovaná na dávkovanie polyméru pre sekvenátor ABI PRISM 3100 AVANT Genetic Analyzer (objem 250 ul) z borosilikátového skla. 1. 250 ul automatizovaná striekačka na dávkovanie polyméru
Striekačka automatizovaná na dávkovanie polyméru pre sekvenátor ABI PRISM 3100 AVANT Genetic Analyzer (objem 5 ml) z borosilikátového skla. 2. 5 ml automatizovaná striekačka na dávkovanie polyméru
Filter zo sklenených vlákien. Má byť účinný pri čírení roztokov bielkovín, filtrácii kvapalín pred HPLC. Má mať vysokú nosnosť a širokú tepelnú toleranciu. Váha 75g/m², Hrúbka: 0,45mm, zadržiavanie častíc o veľkosti 0,7µm, rýchlosť filtrácie 310 s, pevnosť za sucha: 5psi, stupeň 698, veľkosť 47 mm 3. Filter zo sklenených vlákien -  ( Glass microfibres filter)
Reagenčná fľaša guľatá GL45 objem 1000 ml, modrý uzáver, kvalita výrobku - Retrace Code, 2070/M, plne autoklavovateľné, musí spĺňať normu pre odmerné laboratórne sklo 4. Reagenčná fľaša guľatá GL45 objem 1000 ml
Reagenčná fľaša guľatá GL45 objem 250 ml, modrý uzáver, kvalita výrobku - Retrace Code, 2070/M, plne autoklavovateľné, musí spĺňať normu pre odmerné laboratórne sklo 5. Reagenčná fľaša guľatá GL45 objem 250 ml
Reagenčná fľaša guľatá GL45 objem 500 ml, modrý uzáver, kvalita výrobku - Retrace Code, 2070/M, plne autoklavovateľné musí spĺňať normu pre odmerné laboratórne sklo 6. Reagenčná fľaša guľatá GL45 objem 500 ml
Vialka sklenená 1,5ml, hnedá s popisnou plochou, ND9 - uzáver s otvorom 9 mm, septum biely silikón, červené PTFE hrúbky 1 mm 7. Vialka sklenená objem 1,5 ml
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 , Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronickej platformy, od Zmluvy odstúpiť.
2. Objednávateľ vystaví objednávku až po schválenej kontrole procesu VO vykonanej poskytovateľom NFP po uzavretí tejto zmluvy. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis cien jednotlivých položiek s uvedením presných názvov (obchodných značiek) v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodať tovar v originálnom balení.
6. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
7. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenia neuspokojivého celkového hodnotenia.
10. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi.
11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
12. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty.
13. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18. OPEP z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi neuspokojivé hodnotenie v EKS.
14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
15. Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo nedodá tovar riadne, včas alebo v požadovanej kvalite, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť neuspokojivé hodnotenie.
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
20. Požaduje sa prehlásenie dodávateľa, ktorý predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu s DPH.
21. Zmluva nadobudne účinnosť, vzhľadom na zdroj financovania, dňom schválenia zákazky v rámci kontroly VO zo strany Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu RO. Objednávateľ oznámi úspešnému uchádzačovi účinnosť zmluvy do 5 dní kedy došlo k právoplatnému schváleniu verejného obstarávania v rámci jeho administratívnej kontroly vykonanej Riadiacim orgánom/Sprostredkovateľským orgánom RO.
22. Zmluvná strana má právo odstúpiť od zmluvy aj v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou poskytovateľ neschváli predmetné verejné obstarávanie.
23. Dodávateľ, ako úspešný uchádzač, berie na vedomie, že má povinnosť strpieť výkon kontroly a auditu overovania súvisiaceho s procesom obstarávania a dodávaným tovarom počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

21.02.2023 08:00 — 31.05.2023 14:00

1,00 podľa opisu - súbor

10 513,00

8 760,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.01.2023 13:20

24.01.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 304
 47
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2023 11:23 - Vstupná ponuka 10 512,96 € Cena s DPH
23.01.2023 12:01 - Najvýhodnejšia ponuka 10 512,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS