• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.01.2023 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2023 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2023 10:10

Detail zákazky Z2023235

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.01.2023 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2023 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2023 10:10

Základné údaje

Z2023235

OF-267630

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7419044

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

51447878

HygArt s.r.o.

Nábrežná 861/15, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby k existujúcim dávkovačom a zásobníkom TORK a ILLE

papierové utierky, toaletný papier, tekuté mydlo, mikroténové hygienické sáčky do dámskych toaliet

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33741000-6 - Výrobky na starostlivosť o ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby k existujúcim dávkovačom a zásobníkom TORK a ILLE
Funkcia
zabezpečenie hygienických potrieb pre zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TORK Reflex papierová utierka na kotúči, katal. č. 473242, systém M4, priemer kotúča 19,5 cm, vnútorný priemer jadra 5,9 cm, počet útržkov 857, návin kotúča 300 m, jednovrstvové, šírka kotúča 19,8 cm, dĺžka útržku 35 cm, farba biela, 6 ks v balení alebo náhrada WEPA SATINO 317040, priemer kotúča 19,5 cm, vnútorný priemer jadra 5,9 cm, počet útržkov 857, návin kotúča 300 m balenie 137
TORK SmartOne toaletný papier v kotúči so stredovým odvíjaním, katal. č. 472242, dvojvrstvový, návin 207 m, dĺžka útržku 18 cm, počet útržkov 1150, farba biela, 6 ks v balení balenie 150
TORK sprejové mydlo 1 balenie, katal. č. 620501, 3000 dávok mydla ks 204
Mikroténové hygienické sáčky na dámske toalety do zásobníkov ILLE, rozmery 8,4 x 24,8 cm, 30 ks v balení, farba biela balenie 80
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy v EKS doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.
V prípade zistenia nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Tovar bude dodaný v dvoch častiach, a to prvá polovica do 15 dní od uzatvorenia zmluvy a druhá polovica do 30.6.2023.
Ak sa v špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných  produktov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

07.02.2023 12:00 — 30.06.2023 12:00

2 006,00 ks

15 281,17

12 734,31

Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy v EP doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.01.2023 13:08

23.01.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.01.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 37
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.01.2023 21:11 - Vstupná ponuka 15 280,80 € Cena s DPH
19.01.2023 18:01 - Najvýhodnejšia ponuka 8 788,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS