30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51801671
PAM fruit s.r.o.
M. Rázusa 684/24, Topoľčany, 95501, SVK
Ovocie a zelenina
ovocie, zelenina
Tovar, Služba
|
1. Ovocie a zelenina
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kapusta hlávková biela | kg | 500 | ||
| Kapusta hlávková červená | kg | 100 | ||
| Kapusta kvasená | kg | 200 | ||
| Uhorky šalátové | kg | 70 | ||
| Cibuľa žltá | kg | 200 | ||
| Mrkva praná | kg | 200 | ||
| Karfiol | ks | 50 | ||
| Kel | kg | 30 | ||
| Brokolica | ks | 30 | ||
| Paprika zelená PCR | kg | 20 | ||
| Paradajky | kg | 100 | ||
| Jablká červené | kg | 300 | ||
| Jablká zelené | kg | 300 | ||
| Pomaranče | kg | 300 | ||
| Banány | kg | 300 | ||
| Kapusta pekinská | kg | 10 | ||
| Mandarínky | kg | 100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné |
| Množstvá jednotlivých druhov potravín slúžia pre potreby súťaže. | dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok. |
| Názov |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od dátumu nadobudnutia účinnosti do 30.6.2023, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
| Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
| Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. |
| Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
| Dodávky tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ. |
| Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste. |
| Výrobky musia spĺňať požiadavky potravinového kódexu SR na predmetné výrobky. |
| Požaduje sa predložiť ponuku na celý predmet zákazky. |
| Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dodávateľ. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou. |
| Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
| Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľne napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod. |
| Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky a to v pracovných dňoch od 6.00 do 13.00hod. |
| Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
| Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
| Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
| Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
| Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z. |
| Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
| Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
| V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom |
| Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
| Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
| Osobitné požiadavky objednávateľa je nutné chápať ako celý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú objednávateľom zadané. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
25.01.2023 06:00 — 30.06.2023 13:00
1,00 súbor položiek
3 630,00
3 184,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2023 12:00
20.01.2023 13:00
20.01.2023 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.01.2023 14:20 - Vstupná ponuka | 3 629,50 | € | Cena s DPH |
| 19.01.2023 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 629,50 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: