• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2023 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2023 12:20

Detail zákazky Z2023203

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2023 12:48
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2023 12:20

Základné údaje

Z2023203

OF-267534

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7413049

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36530506

Food Factory Slovakia s.r.o.

Cabajská 10, Nitra, 95022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky a vajcia

Mlieko, mliečne výrobky, vajcia, jogurty

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15871273-8 - Majonéza
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15540000-5 - Syrárske výrobky
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne výrobky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bryndza plnotučná, tuk v sušine min. 48% kg 15
Maslo čerstvé 250g, množstvo tuku min. 82% ks 30
Maslo hyg. balenie do 20g, množstvo tuku min. 82% kg 5
Smotana na šľahanie 33% obsah tuku, 1L ks 50
Smotana na varenie 10% obsah tuku, 1L ks 300
Smotana kyslá pochúťková s obsahom  tuku 16%, 250ml ks 20
Tvaroh hrudkovitý 250g, obsah tuku 2,5% ks 100
Mlieko (pasterizované, trvanlivé) polotučné 1,5% obsah tuku, 1L ks 1000
Mlieko (pasterizované, trvanlivé) plnotučné 3,5% obsah tuku, 1L ks 100
Syr tvrdý 45% obsah tuku v sušine (napr. Eidam, Inovecká tehla alebo ekvivalent) kg 120
Acidofilné mlieko, probiotická kultúra,  250ml ks 150
Syr s bielou plesňou 120g (napr. Hermelín, Encián, Plesnivec alebo ekvivalent) ks 300
Syr tavený  45% trojuholníky, 140g ks 50
Majonéza balenie 4 kg ks 10
Tatarská omáčka, bal.  30g ks 2000
Syr tavený, 45% obsah tuku, 1kg ks 50
Vajcia slepačie L ks 5000
Jogurt smotanový čokoládový  145g, tuk min., 10,0%  (napr. Zvolenský alebo ekvivalentt ) ks 300
Jogurt smotanový jahodový 145g, tuk min., 10,0%   (napr. Zvolenský alebo ekvivalent) ks 300
Jogurt smotanový čučoriedkový 145g, tuk min., 10,0% (napr. Zvolenský alebo ekvivalent) ks 300
Smotanovo-tvarohový krém, vanilkový, 125 g ks 200
Smotanovo-tvarohový krém, kakaový, 125 g ks 200
Syr tavený 45 % tuku v sušine, črievko 100g (napr. Bambino alebo ekvivalent) ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov potravín slúžia pre potreby súťaže. dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od dátumu nadobudnutia účinnosti do 30.6.2023, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej  zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Dodávky tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ.
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť potravín. V deň dodania tovaru nesmie uplynúť viac ako 1/3 doby spotreby alebo minimálnej doby trvanlivosti od dátumu výroby vyznačenom na obale tovaru a dodacom liste.
Výrobky musia spĺňať požiadavky potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Požaduje sa predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dodávateľ. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľne napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky a to v pracovných dňoch od 6.00 do 13.00hod.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.
Osobitné požiadavky objednávateľa je nutné chápať ako celý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú objednávateľom zadané.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

25.01.2023 06:00 — 30.06.2023 13:00

1,00 súbor položiek

7 397,00

6 323,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.01.2023 12:48

20.01.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.01.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 134
 118
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.01.2023 15:57 - Vstupná ponuka 7 397,00 € Cena s DPH
20.01.2023 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka 7 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS