00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
30998263
ECOTEST spol. s r. o.
Sládkovičova 21, Topoľčany, 95501, SVK
Laboratórny digestor (odsávacia skriňa)
skriňa, digestor, odsávanie
Tovar, Služba
1. Laboratórny digestor (odsávacia skriňa)
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Laboratórny digestor (odsávacia skriňa) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne požiadavky: | digestor s odsávaním do exteriéru, |
Minimálne požiadavky: | vrátane vzduchotechnického napojenia a materiálu, |
Minimálne požiadavky: | dvojrýchlostný ventilátor s tepelnou poistkou a automatickým reštartom, |
Minimálne požiadavky: | regulátor otáčok ventilátora, |
Minimálne požiadavky: | minimálne vonkajšie rozmery (š x h x v): 1320 x 720 x 1430 mm, |
Minimálne požiadavky: | vertikálne posuvné bezpečnostné dvere s manipuláciou a otvorením celej šírky digestora, |
Minimálne požiadavky: | maximálna výška pri maximálnom zdvihu okna 2750 mm, |
Minimálne požiadavky: | pozostávajúci zo spevnenej kovovej podnože a pevne ukotvenej digestorovej nadstavby, |
Minimálne požiadavky: | pracovná doska vo výške 900 mm s predným zvýšeným okrajom z chemicky odolného laminátu, |
Minimálne požiadavky: | vnútro digestora vyložené chemicky odolným vysokotlakovým laminátom hrúbky min. 4 mm, |
Minimálne požiadavky: | bezpečnostné sklo v ráme digestora, |
Minimálne požiadavky: | elektrická zástrčka minimálne 2x, |
Minimálne požiadavky: | LED osvetlenie, |
Minimálne požiadavky: | vypínač pre osvetlenie a ventilátor, |
Minimálne požiadavky: | gravitačná fasádna žalúzia, |
Minimálne požiadavky: | bez skrinkovej výbavy pod digestorom. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia do určeného priestoru, inštalácie/zostavenia produktu, zaškolenia. |
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení. |
3. Záruka a servis v trvaní 24 mesiacov od dátumu odovzdania. |
4. Ak sa vo Funkčnej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentného tovaru spĺňajúceho všetky požiadavky Funkčnej špecifikácie predmetu zákazky. |
5. V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná špecifikácia predmetu zákazky. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požiadaviek funkčnej špecifikácie odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným produktom spĺňajúcim minimálne požiadavky funkčnej špecifikácie, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa funkčnú/technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či je ponúkaný tovar v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom. |
8. Predložená funkčná/technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je tovar, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa. |
9. Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Zmluvy a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby zodpovednej za realizáciu Zmluvy zo strany Dodávateľa. |
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
11. Pri zámene tovaru, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie; náklady na vrátenie hradí Dodávateľ. |
12. V prípade zistenia závady na dodanom produkte do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa. |
13. Návody v slovenskom alebo českom jazyku. |
14. Celková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
15. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
16. Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu a množstva dodaného tovaru so zmluvou, uvedenia do prevádzky na mieste plnenia, odskúšaní funkčnosti tovaru, po zaškolení obsluhy Objednávateľa, potvrdením dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa. |
17. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
18. Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z EŠIF, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Služieb, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných tovarov/služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov; |
zákona č. 292/2014 Z.z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť; |
Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. O uvedenej skutočnosti prijímateľ upovedomí úspešného uchádzača bezodkladne a to písomne, formou e-mailovej správy. |
20. Zmluvné a platobné podmienky: Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH.V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH.Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta.Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi.Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa); |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku.Preddavok sa neposkytuje.Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu.Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy.Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania a zaškolenia. |
21. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie; |
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi; |
politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa. |
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. |
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
26.01.2023 08:00 — 17.03.2023 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
4 215,63
4 215,63
Vlastný návrh plnenia predložený Dodávateľom musí obsahovať uvedenie názvu a typu tovaru tvoriaceho ponuku v súlade s Funkčnou a Technickou špecifikáciou.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.01.2023 12:08
20.01.2023 10:15
20.01.2023 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2023 08:41 - Vstupná ponuka | 4 215,60 | € | Cena bez DPH |
19.01.2023 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 210,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: