37801279
Katolícka univerzita v Ružomberku
Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Tlač časopisu - Zdravotnícke štúdie 02/2022
tlačiarenské služby
Služba
1. Tlač časopisu - Zdravotnícke štúdie 02/2022
|
|
---|---|
Funkcia |
časopis VŠ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlač časopisu - Zdravotnícke štúdie 02/2022 | ks | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A4 |
Väzba | V1 |
Náklad | 150 ks |
Počet strán celkom | 68 |
- z toho farebných | 17 |
čísla farebných strán v pdf. | 1,5,14-17,47-49, 54, 55, 58 ,59, 63-66 |
čísla strán obrázky - odtiene šedej pdf. | x |
Papier vnútro | 115 g NM |
Farebnosť obálka | 4 + 1 |
Papier obálka | obálka 250 g NL_LL, |
Povrchová úprava | lesklé lamino |
Potrebná grafická úprava | nie |
Dodané podklady | pdf, export z InDesign |
Termín dodania | 10 pracovných dní od dodania podkladov |
Balenie | do priesvitnej fólie po 10 ks |
Iné úpravy | Obálku tlačiť z Corel Draw, prípadne z exportu do pdf. Na rub obálky čb vytlačiť obsah článkov. Strany 22, 42 a 62 prosím previesť z CMYK-u do ČB. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. (balenie, naloženie, dovoz). |
Zmluvná cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: a) rozpis jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH a cien s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
Dodávateľ za zaväzuje zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
FAKTURÁCIA |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný p o l e h o t e p l n e n i a, považuje sa to za p o d s t a t n é porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a nesplnenie podmienok uvedených v opisnom/objednávkovom formulári, vrátane n e d o d a n i a predmetu zákazky v čase/lehote plnenia zmluvy , je p o d s t a t n ý m porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Námestie A. Hlinku 60, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
24.01.2023 08:00 — 31.01.2023 14:00
1,00 súbor definovaných služieb
487,50
487,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.01.2023 10:14
19.01.2023 12:00
19.01.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.01.2023 10:51 - Vstupná ponuka | 487,50 | € | Cena bez DPH |
16.01.2023 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 487,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: