• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2023 12:50

Detail zákazky Z2023182

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2023 12:50

Základné údaje

Z2023182

OF-267547

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7408103

Objednávateľ

37801279

Katolícka univerzita v Ružomberku

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač časopisu - Zdravotnícke štúdie 02/2022

tlačiarenské služby

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač časopisu -  Zdravotnícke štúdie 02/2022
Funkcia
časopis VŠ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlač časopisu -  Zdravotnícke štúdie 02/2022 ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Väzba V1
Náklad 150 ks
Počet strán celkom 68
- z toho farebných 17
čísla farebných strán v pdf. 1,5,14-17,47-49, 54, 55, 58 ,59, 63-66
čísla strán obrázky - odtiene  šedej pdf. x
Papier vnútro 115 g NM
Farebnosť obálka 4 + 1
Papier obálka obálka 250 g NL_LL,
Povrchová úprava lesklé lamino
Potrebná grafická úprava nie
Dodané podklady pdf, export z InDesign
Termín dodania 10 pracovných dní od dodania podkladov
Balenie do priesvitnej fólie po 10 ks
Iné úpravy Obálku tlačiť z Corel Draw, prípadne z exportu do pdf. Na rub obálky čb vytlačiť obsah článkov. Strany 22, 42 a 62 prosím previesť z CMYK-u do ČB.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. (balenie, naloženie, dovoz).
Zmluvná cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:         a) rozpis jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH a cien s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.
Dodávateľ za zaväzuje zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia,
FAKTURÁCIA
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný p o  l e h o t e  p l n e n i a, považuje sa to za p o d s t a t n é  porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy  a nesplnenie podmienok uvedených v opisnom/objednávkovom formulári, vrátane  n e d o d a n i a  predmetu zákazky v čase/lehote plnenia zmluvy ,  je  p o d s t a t n ý m porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie A. Hlinku 60, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

24.01.2023 08:00 — 31.01.2023 14:00

1,00 súbor definovaných služieb

487,50

487,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.01.2023 10:14

19.01.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.01.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.01.2023 10:51 - Vstupná ponuka 487,50 € Cena bez DPH
16.01.2023 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka 487,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS