• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2023 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2023 10:05

Detail zákazky Z2023167

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2023 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    19.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.01.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.01.2023 10:05

Základné údaje

Z2023167

OF-263646

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7408089

Objednávateľ

00320439

Mesto Zvolen

Námestie slobody 22, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač

Osobný počítač, kancelársky, softvérový, balík

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač
Funkcia
PC zostava na spracovávanie a uchovávanie dát
PC zostava je zložená zo samotného PC s operačným systémom Windows so softvérovým balíkom MS Office.
Záruka na PC zostavu overiteľná na webovej stránke výrobcu po zadaní sériového resp. výrobného čísla.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač HP Pro SFF 400 G9 (6U3L2EA#BCM) ks 1
Softvérový balík Microsoft Office Home and Business 2021  (T5D-03548) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows 10 Pro 64-bit (dostupný na základě nároku na downgrade ze systému Windows 11 Pro 64)
Procesor Intel® Core™ i5-12500
Pamäť 8 GB DDR4 3200 MHz
Pevný disk 256 GB M.2 SSD PCIe NVMe
Grafická karta Intel® UHD 770
Sieťové rozhranie LAN 10/100/1000
Klávesnica Klávesnica USB od výrobcu počítača
Optická myš Optická myš pre rozhranie USB od výrobcu počítača
Vyhotovenie Small Form Factor
Záruka PC 3 roky On-Site NBD
Typ licencie Office fyzický produkt (krabicová verzia)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nie Renew/Remarketed...
Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovný deň v čase od 08:00 hod. do 15.00 hod. (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky) po vzájomnom dohovore.
Požaduje sa:
- bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru,
- nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi,
- odstrániť vady/poruchy najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu,
- odstrániť vady/poruchy najneskôr do 48 hodín pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky,
- ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu,
- dodávateľ znáša všetky náklady (napr. doprava) spojené s odstránením vady/poruchy techniky počas celej záručnej doby.
Zmluvná cena podľa Kúpnej zmluvy bude dodávateľovi uhradená na základe vyúčtovania formou faktúry, ktorá musí obsahovať náležitosti daňového dokladu. Faktúra bude objednávateľovi doručená v dvoch vyhotoveniach a bude splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodanie tovaru ktorý nebude nový nepoužitý, dodanie tovaru ktorého technické vlastnosti nebudú zhodné s údajmi uvedenými v Kúpnej zmluve, ako aj omeškanie s dodaním predmetu zmluvy o viac ako 5 pracovných dní oproti lehote plnenia uvedenej v Kúpnej zmluve, bude objednávateľ považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom s následným odstúpením objednávateľa od Kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

23.01.2023 09:00 — 31.01.2023 14:00

12,00 zostava (PC+OSWindows+MSOffice+myš+klávesnica)

14 400,00

14 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.01.2023 08:23

19.01.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.01.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 582
 65
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.01.2023 08:40 - Vstupná ponuka 14 400,00 € Cena s DPH
16.01.2023 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka 13 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS