30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mlieko a mliečne výrobky
mlieko, maslo, smotana, jogurt, syr
Tovar, Služba
1. Mlieko a mliečne výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
dodávka mlieka a mliečnych výrobkov pre kuchyňu spoločného stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Maslo (balené 125g) | kg | 2,5 | ||
Maslo (balené 250g) | kg | 7,5 | ||
Bryndza (bal. 150g) | kg | 2,5 | ||
Smotana na šľahanie 30-33% (bal. 250ml) | L | 5 | ||
Smotana na varenie 10% (bal. 250ml) | L | 5 | ||
Smotana pochúťková kyslá 14% (bal. 250g) | kg | 5 | ||
Tvaroch (bal. 250g) | kg | 5 | ||
Mlieko plnotučné trvanlivé (bal. 1L) | L | 100 | ||
Mlieko polotučné trvanlivé (bal 1L) | L | 100 | ||
Acidofilné zakysané mlieko, plnotučné (bal. 250g) | kg | 5 | ||
Jogurt biely smotanový (bal. 150g) | kg | 7,5 | ||
Jogurt ochutený (bal. 125g) | kg | 12,5 | ||
Syr tvrdý 45%, údený (napr. eidam alebo ekvivalent) (bal. 200g) | kg | 5 | ||
Syr tvrdý 45% neúdený (eidam alebo ekvivalent) (bal. 200g) | kg | 10 | ||
Syr s modrou plesňou (napr. Niva) (bal. 120g) | kg | 7,5 | ||
Syr tavený (v črievku alebo trojuholníky) ( bal. 140g) | kg | 7,5 | ||
Syr s bielou plesňou (napr. Encián alebo ekvivalent) (bal. 110g) | kg | 2,5 | ||
Syr plátkový polotvrdý, údený alebo neúdený (bal. 100g) | kg | 5 | ||
Mäkký polotučný nezrejúci syr (napr. Feta) (bal. 200g) | kg | 1,5 | ||
Mozzarella (bal. 125g) | kg | 1,5 | ||
Syr tofu biely (bal. 200g) | kg | 1,5 | ||
Syr tofu údený (bal. 200g) | kg | 1,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmet zákazky musí spľňať | výnos číslo 62 Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR číslo 2143/2006-100, ktorým sa vydáva hlava potravinového kódexu SR upravujúca mlieko a výrobky z mlieka. |
Akceptovaná veľkosť balenia dodávateľa | -50% / +100% veľkosti požadovaného (špecifikovaného) balenia. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v čase medzi 07:00 až 15:00 hod. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od nadobudnutia platnosti zmluvy do 30.6.2023. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Na účely tejto zmluvy sa zmluvný rámec pokladá celková maximálna cena plnenia podľa rámcovej dohody vrátane DPH. Za zmluvný rámec sa nepokladajú presné množstvá v časti "funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy:" (respektíve položky opisného formulára). tieto presné množstvá jednotlivých druhov tovarov sú predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo množstvá jednotlivých zazmluvnených druhov tovarov objednávať podľa skutočnej potreby (väčšie ako aj menšie). |
Pri Rámcovej dohode - čiastkové objednávky nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 4 pracovných dní. Prípadne podľa osobitnej dohody. |
V prípade nedodania tovaru v stanovenej (dohodnutej) dobe, je objednávateľ oprávnený objednaný tovar zakúpiť u iného dodávateľa |
Ak dodávateľ 2 krát nedodá objednaný tovar alebo jeho časť v stanovenej (dohodnutej) dobe, považuje sa to za za podstatné porušenie podmienok rámcovej dohody. |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že dodaný tovar v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem a potravinového kódexu SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný objednávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len "záručná doba") na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Objednávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. prekročil rvú tretinu doby spotreby (resp. doby minimálnej trvanlivosti). |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru spôsobilé na prepravu dodávaného tovaru podľa zákona. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody. |
Pri dodaní tovaru prebehne fyzická kontrola (počet, sortiment) na základe ktorej bude podpísané prevzatie tovaru oprávnenou osobou objednávateľa. Zoznam oprávnených osôb objednávateľa zašle objednávateľ dodávateľovi po doručení podrobného rozpočtu. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru a preberacie protokoly potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán. |
Lehota splatnosti faktúry je: |
- 30 dní od dodania potraviny, za predpokladu, že faktúra za potraviny je odberateľovi doručená do centrály v meste Zvolen do 10 dní odo dňa dodania potraviny. |
- 20 dní odo dňa doručenia faktúry odberateľovi, ak je faktúra za potravinu doručená odberateľovi do centrály v meste Zvolen po desiatich dňoch odo dňa dodania potraviny. |
- 15 dní odo dňa doručenia správne vyhotovenej faktúry do centrály dodávateľa v meste Zvolen, za dodanie vybranej potraviny (zákon č. 91/2019) respektíve v súlade s platnou legislatívou. |
Dodávateľovi sa umožňuje faktúru ponechať aj v mieste dodania tovaru (miesto dodania tovaru je iné ako centrála dodávateľa). V tomto prípade objednávateľ zabezpečí jej doručenie do svojej centrály na vlastné náklady najviac do 5 dní od ponechania faktúry v mieste dodania tovaru. za deň doručenia faktúry sa však považuje deň doručenia faktúry do centrály dodávateľa v meste Zvolen. |
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Sankcie za nedodržanie podmienok tejto Rámcovej dohody sú stanovené obchodnými podmienkami el. trhoviska v čase vyhlásenia obstarávania. |
Každá zo strán môže od zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu s výpovednou dobou 30 dní odo dňa jej doručenia druhej strane. Výpoveď zmluvy musí byť doručená písomne. v prípade neprevzatia poštovej zásielky výpoveď začína plynúť 14 dní odo dňa jej neprevzatia. Objednávateľ požadovanie garantovanie dohodnutej ceny za potraviny na dobu najviac 45 dní odo dňa doručenia výpovede druhej strane. |
Veľká Ida, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
6
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
984,52
984,52
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.01.2023 16:10
19.01.2023 08:30
19.01.2023 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2023 14:13 - Vstupná ponuka | 984,52 | € | Cena bez DPH |
17.01.2023 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 984,52 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: