• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.01.2023 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2023 10:50

Detail zákazky Z2023119

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.01.2023 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    27.01.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.01.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.01.2023 10:50

Základné údaje

Z2023119

OF-264428

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7441930

Objednávateľ

00306525

Mesto Komárno

Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

31441751

AGROSERVIS spol. s r.o.

Hadovská cesta 6, Komárno, 94501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kompostáreň - strojové vybavenie - časť 2.

Kompostáreň, strojové vybavenie, nesený prekopávač, štiepkovač drevnej hmoty

  • 16000000-5 - Poľnohospodárske stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nesený prekopávač
Funkcia
Nesený prekopávač v kvalite EVEROPROJEKT NPK 250
Ak sa vo výzve na predkladanie cenovej ponuky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značky, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením, prípadne lepších kvalitatívnych parametrov.
Pod pojmom EKVIVALENT sa rozumie iná značka! Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadovaný výrobok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná šírka m 2,5
Pracovná výška m 1,4
Výkon HP 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miešací rotor s vymeniteľnými nožmi áno
Pohon od vývodového hriadeľa traktora áno
Oporné koleso áno
Istenie rotora áno
 2. Štiepkovač drevnej hmoty
Funkcia
Štiepkovač drevnej hmoty v kvalite Junkkari HJ252G
Ak sa vo výzve na predkladanie cenovej ponuky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značky, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením, prípadne lepších kvalitatívnych parametrov.
Pod pojmom EKVIVALENT sa rozumie iná značka! Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadovaný výrobok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemer drveného materiálu mm 250
Rozmery vstupného otvoru mm 260x260
Priemer rezacieho disku mm 940
Horizontálne podávacie valce ks 2
Počet nožov ks 2
Výkon HP 60
Hodinový výkon m3/hod 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pripojenie do zadného trojbodu traktora áno
Výfukový komín s klapkou, otočný áno
Nastavenie veľkosti štiepky áno
Pohon od vývodového hriadeľa traktora áno
Elektronická poistka proti preťaženiu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Predmet zmluvy
Predmetom tejto zmluvy je predaj a kúpa strojov a zariadení vrátane manuálu, technickej dokumentácie, dopravy, poistenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky a zaškolenia obsluhy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Všetky tovary, ktoré sú predmetom zmluvy, sú špecifikované v bode č. 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Ku všetkým zariadeniam je potrebné dodať katalóg v elektronickej forme.
Predmet zmluvy bude odovzdaný jeho úplným dodaním, inštaláciou, odskúšaním, inštruktážou obsluhy a prebratím kupujúcim.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť záručný aj pozáručný servis a náhradné diely počas životnosti stroja.
Súčasťou dodávky musia byť aj návody na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku a ďalšie doklady potrebné pre prevádzku jednotlivých zariadení podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a noriem.
Predávajúci berie na vedomie, že predmet tejto zmluvy bude financovaný Kupujúcim z Operačného programu zo štruktúrovaných fondov EU, ITMS: NFP 310010BFK4 ako aj z vlastných zdrojov Kupujúceho
Vzhľadom na charakter financovania realizácie tejto zmluvy zmluvné strany vyhlasujú, že budú spoločne koordinovať postup a poskytovať si požadovanú súčinnosť pri realizácii dodávky
II. Dodacie podmienky
Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v súlade s dohodnutými technickými a funkčnými charakteristikami, platnými záväznými predpismi, technickými normami a podmienkami tejto zmluvy.
Doručenie predmetu zmluvy bude dokladované podpisom oprávnenej osoby Kupujúceho na príslušnom dodacom liste.
Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu upozorniť Predávajúceho na zjavné porušenie balenia (obalov) pri preprave a na vady zrejmé už pri doručení tovaru, spísať o tom zápis a odovzdať ho Predávajúcemu.
Deň protokolárneho a fyzického odovzdania predmetu zmluvy oznámi Predávajúci Kupujúcemu najneskôr 3 pracovné dni vopred. Kupujúci sa zaväzuje prevziať predmet zmluvy v oznámenom termíne.
O prevzatí predmetu zmluvy Predávajúci vyhotoví preberací protokol. Kupujúci po prevzatí predmetu zmluvy preberací protokol písomne potvrdí.
Po protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy Kupujúci môže riadne predmet zmluvy užívať a Predávajúci sa mu zaväzuje toto užívanie dňom protokolárnom prevzatia umožniť.
III. Kúpna cena a platobné podmienky
Kúpna cena za predmet zmluvy je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov dohodou ako cena pevná.
Ponúknutá cena je konečná a sú v nej zahrnuté všetky náklady za dodanie predmetu zmluvy a to najmä doprava, montáž, inštalácia a zaškolenie zamestnancov Kupujúceho vrátane nákladov na prípadné preclenie predmetu zmluvy a jeho doručenie Kupujúcemu.
Kupujúci neposkytne Predávajúcemu preddavok ani zálohu na predmet zmluvy.
Zmluvné strany si dohodli možnosť dodania predmetu zmluvy po jednotlivých položkách predmetu zmluvy.
Neoddeliteľnou súčasťou faktúr bude dodací list a preberací protokol potvrdený Kupujúcim, inak Kupujúci je oprávnený ju vrátiť Predávajúcemu.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti, stanovené v § 71 ods. 2 zákona č.222/2004 Zb. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, vrátane označenia čísla zmluvy podľa evidencie Predávajúceho. Ak Predávajúci neuvedie vo faktúre ktorýkoľvek požadovaný údaj je to dôvod na vrátenie faktúry bez jej uhradenia a bez následkov z omeškania.
Faktúra musí ďalej obsahovať presný názov projektu a kód ITMS.
Faktúra za dodávku bude uhradená do 7 kalendárnych dní od uvoľnenia prostriedkov na jej úhradu Poskytovateľom NFP, najneskôr do 60 dní odo dňa jej doručenia Kupujúcemu bezhotovostným prevodom na účet Predávajúceho.
IV. Záručná doba, servis a zodpovednosť za vady
Predávajúci počas záručnej doby preberá záväzok na poskytovanie servisných služieb predmetu zmluvy, a to na technické prehliadky, údržbu a opravy.
Predávajúci bude realizovať servisné služby podľa aktuálnych platných smerníc o servisných službách a podľa podmienok upravujúcich zodpovednosť za vady.
Predávajúci sa zaväzuje v prípade vady jednotlivých častí predmetu zmluvy nastúpiť na ich opravu v priebehu 3 pracovných dní odo dňa ich písomného oznámenia Kupujúcim. V prípade nemožnosti odstrániť vadu do 10 pracovných dní odo dňa prevzatia oznámenia, Predávajúci sa zaväzuje na dobu opravy poskytnúť Kupujúcemu náhradu za opravovaný predmet zmluvy.
Predávajúci sa preukáže uzatvorenou poistnou zmluvou pre prípad vzniku škody kupujúcemu na poistnú sumu minimálne vo výške navrhovanej zmluvnej ceny za predmet zákazky v € a to počas trvania platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP.
Predávajúci ručí za vady zo záruky predmetu zmluvy po dobu 24 mesiacov od prebratia predmetu zmluvy Kupujúcim. Záručná doba sa predlžuje o dobu poruchy a jej opravy, počas ktorej Kupujúci nevedel používať predmet zmluvy riadnym dohodnutým spôsobom.
V prípade vady zo záruky predmetu zmluvy počas záručnej doby má Kupujúci právo na bezplatné odstránenie vád a Predávajúci povinnosť vady odstrániť na svoje náklady. Predávajúci nezodpovedá za vady, ktoré vznikli poškodením predmetu zmluvy Kupujúcim, jeho konaním v rozpore s inštrukciami ohľadne používania predmetu zmluvy, neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou, používaním v rozpore s návodom na použitie, alebo neobvyklým spôsobom užívania predmetu zmluvy.
Kupujúci za zaväzuje, že reklamáciu vady zo záruky predmetu plnenia uplatní bez zbytočného odkladu po jej zistení, písomnou formou, oprávnenému zástupcovi Predávajúceho.
Kupujúci je oprávnený v prípade vadného plnenia uplatniť tieto nároky: a) odstránenie chýb tovaru, ak sú opraviteľné, b) dodanie chýbajúceho množstva alebo časti, c) výmenu vadného tovaru za tovar bez vád.
Právo voľby uplatneného nároku - a), b), c) musí Kupujúci uviesť v písomne uplatnenej reklamácii.  V opačnom prípade má právo voľby Predávajúci.
Postup pri reklamácii predmetu zmluvy sa ďalej riadi záručnými podmienkami a príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a ďalších všeobecne  záväzných predpisov.
V. Ostatné dojednania
Predávajúci prehlasuje, že tovar nie je zaťažený právami tretích osôb.
Predávajúci je povinný: a) dodať predmet zmluvy Kupujúcemu v dohodnutom množstve, rozsahu, kvalite, v požadovaných technických parametroch, v bezchybnom stave a dohodnutom termíne,
b) pred odovzdaním strojov a zariadení tvoriacich predmet zmluvy zabezpečiť vykonanie predpredajného servisu, zabezpečiť ich inštaláciu, inštruktáž obsluhy a predviesť funkčnosť,
c) strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiacich s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy oprávnenými osobami zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku v súlade so zmluvou kupujúceho o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Kupujúci je povinný: a) prebrať bezchybný tovar tvoriaci predmet zmluvy v deň určený Predávajúcim v oznámení podľa tejto Zmluvy
b) riadne a včas zaplatiť kúpnu cenu dohodnutú v zmysle tejto Zmluvy.
Vzhľadom na skutočnosť, že dodanie tovaru/služby/diela podľa tejto zmluvy je financované aj z prostriedkov Európskej únie, ktoré sú Kupujúcemu poskytnuté podľa Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku („Zmluva o NFP“), zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a to kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP na to oprávnenými osobami a záväzok poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť.
Porušenie tejto povinnosti Predávajúceho je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje Kupujúceho od zmluvy odstúpiť.
V prípade, že dôsledku takto vykonanej kontroly/auditu/overenia príslušným oprávneným orgánom, bude zistený nedostatok spôsobený konaním / nekonaním Predávajúceho alebo akokoľvek inak Predávajúcim, v dôsledku čoho vznikne škoda Kupujúcemu, Predávajúci bude povinný ju nahradiť Kupujúcemu v celom rozsahu.
8. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií SR a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad SR, e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g) Najvyšší kontrolný úrad SR, h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie vadného tovaru alebo jeho nedodanie v termíne dohodnutom čase je podstatným porušením zmluvy a zakladá právo Kupujúceho na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy aj v prípade, že tovar v dobe záruky vykazuje závažné vady, opakujúce sa vady alebo neodstrániteľné funkčné nedostatky.
Predávajúci má právo odstúpiť od zmluvy, ak riadne dodaný tovar nebol zaplatený do 90 dní odo dňa poskytnutia NFP príslušným orgánom Kupujúcemu.
Právne účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú dňom doručenia jeho písomného vyhotovenia druhej zmluvnej strane.
VI. Sankcie
Pre prípad nedodržania podmienok tejto zmluvy dohodli zmluvné strany nasledovné možné sankcie:
a) za omeškanie Predávajúceho s dodaním predmetu zmluvy úrok z omeškania vo výške 0,01 % z hodnoty nedodanej časti predmetu zmluvy za každý deň omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok Kupujúceho na prípadnú náhradu škody;
b) za porušenie ktorejkoľvek povinnosti Predávajúcim uvedenej v tejto zmluve Predávajúci uhradí Kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 100,-EUR za každý deň omeškania a to za každý prípad porušenia jednotlivo a to aj opakovane;
c) za omeškanie Kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny možný úrok z omeškania vo výške 0,01 % z nezaplatenej ceny za každý deň omeškania. Na úrok z omeškania nevzniká právny nárok, ak bol spôsobený z dôvodu neskorého uvoľnenia peňažných prostriedkov na úhradu faktúr Poskytovateľom NFP.
Nárok na zmluvné sankcie a úrok z omeškania nevzniká vtedy, ak sa preukáže že: a) omeškanie je spôsobené účinkom vyššej moci, alebo b) omeškanie je spôsobené druhou zmluvnou stranou.
V prípade, že predmet zmluvy nemôže byť Predávajúcim expedovaný v dohodnutom termíne z dôvodov zavinených Kupujúcim, je Predávajúci oprávnený vyžadovať náhradu preukázanej škody podľa Obchodného zákonníka počínajúc piatym týždňom oneskorenia.
VII. Subdodávateľská doložka
V prípade poskytovania predmetu zmluvy prostredníctvom tretích osôb (subdodávateľov) zodpovedá Predávajúci Kupujúcemu za splnenie záväzku riadne dodať tovar akoby ho poskytoval sám.
Na základe dohody zmluvných strán Predávajúci je oprávnený dodávať tovar len subdodávateľmi spĺňajúcimi podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, a u ktorých neexistovali a neexistujú dôvody na vylúčenie podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. a) až h) a § 40 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Predávajúci zostaví zoznam všetkých subdodávateľov podieľajúcich sa na dodaní tovaru, pričom tento musí obsahovať:
a) ich obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, identifikačné číslo (IČO), označenie registra, v ktorom je subdodávateľ zapísaný, číslo zápisu, údaje osoby oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu,
b) čestné vyhlásenie Predávajúceho, že každý zo subdodávateľov spĺňa alebo najneskôr v čase začatia ním vykonávanej dodávky tovaru bude spĺňať podmienky stanovené všeobecne záväznými predpismi na úseku verejného obstarávania, najmä podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, a že u subdodávateľa neexistovali a neexistujú dôvody na vylúčenie podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. a) až h) a § 40 ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Kupujúci si vyhradzuje právo v odôvodnených prípadoch odmietnuť kedykoľvek akéhokoľvek subdodávateľa Predávajúceho bez toho, že by mal Predávajúci nárok na kompenzáciu. V takomto prípade je Predávajúci povinný bez zbytočného odkladu právne relevantným spôsobom ukončiť zmluvu so subdodávateľom a uplatňovať voči nemu všetky svoje práva vyplývajúce zo zaniknutého zmluvného vzťahu.
Ak dôjde k zmene subdodávateľov zo strany Predávajúceho je Predávajúci povinný písomne oznámiť Kupujúcemu vopred minimálne 5 pracovných dní pred zmenou údaje týkajúce sa nového subdodávateľa.
V prípade porušenia ktorejkoľvek povinnosti týkajúcej sa subdodávateľov alebo ich zmeny, Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy a má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 5 % z celkovej zmluvnej ceny predmetu zmluvy, za každé porušenie ktorejkoľvek uvedených povinností, a to aj opakovane. Nárokom na zmluvnú pokutu nie je dotknutý prípadný nárok Kupujúceho na náhradu škody.
VIII. Spoločenské a záverečné ustanovenia
Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi.  postup pri určení finančných opráv za VO.
Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľaMetodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje  postup pri určení finančných opráv za VO.
Predmetná skutočnosť sa preukáže uzatvorením písomnej zmluvy o poskytnutí podpory formou dotácie, ktorá bude uzatvorená medzi Kupujúcim (Mesto Komárno ako príjemca dotácie) a Ministerstvom životného prostredia Slovenskej republiky. V prípade, ak odkladacia podmienka nebude splnená, má sa za to, že k uzatvoreniu tejto zmluvy nedošlo a pre zmluvné strany z nej nevyplývajú žiadne práva a povinnosti.
Zmluvné strany berú na vedomie, že táto zmluva je povinne zverejňovanou zmluvou v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobodnom prístupe k informáciám) v platnom znení. Zmluvné strany berú na vedomie a súhlasia, že táto Zmluva, vrátane všetkých jej príloh bude zverejnená na webovom sídle Kupujúceho.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť prípadné spory, vyplývajúce z tejto zmluvy, prednostne formou zmieru priamym rokovaním, resp. rokovaním prostredníctvom svojich poverených zástupcov. V prípade, že spor sa nevyrieši zmierom, ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená predložiť spor na rozhodnutie príslušnému súdu.
Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú v potrebnom rozsahu poskytovať súčinnosť, urobia všetky potrebné úkony a budú postupovať tak, aby neboli porušené alebo ohrozené práva druhého účastníka tejto zmluvy.
Obsah tejto zmluvy je možné meniť a dopĺňať iba písomnými vzájomne odsúhlasenými dodatkami podpísanými zástupcami obidvoch zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. gen. Klapku 1, 945 01 Komárno, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

03.04.2023 13:29 — 31.08.2023 13:28

1,00 cely predmet zákazky

35 482,50

35 482,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Verejný obstarávateľ požaduje predložiť technické parametre ponúknutého tovaru, katalógové listy, fotodokumentáciu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.01.2023 13:39

27.01.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.01.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2023 10:40 - Vstupná ponuka 35 472,00 € Cena s DPH
23.01.2023 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka 35 472,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS