• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2023 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    17.01.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.01.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.01.2023 15:50

Detail zákazky Z2023107

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2023 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    17.01.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.01.2023 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.01.2023 15:50

Základné údaje

Z2023107

OF-267489

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7397016

Objednávateľ

31313680

Teresa Benedicta

Námestie Jána Pavla II. 6073/7, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cestoviny

Cestoviny, slovenská ryža, niťovky, kolienka, fliačky, vrútky, tarhoňa, rezance

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cestoviny
Funkcia
Dodávka cestovín na prípravu stravy v zariadení sociálnych služieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestoviny mušle veľké viacvaječné, balenie min. 400g - max. 5 kg kg 50
Cestoviny abeceda viacvaječné, balenie min. 400g - max. 5 kg kg 25
Cestoviny slovenská ryža viacvaječné, balenie min. 400g - max. 5 kg kg 70
Cestoviny fliačky stredné viacvaječné, balenie min. 400g - max. 5 kg kg 30
Cestoviny fliačky veľké viacvaječné, balenie min. 400g - max. 5 kg kg 70
Cestoviny vrútky viacvaječné, balenie min. 400g - max. 5 kg kg 50
Cestoviny tarhoňa viacvaječné, balenie min. 400g - max. 5 kg kg 50
Cestoviny kolienka viacvaječné, balenie min. 400g - max. 5 kg kg 50
Cestoviny niťovky viacvaječné, balenie min. 400g - max. 5 kg kg 50
Cestoviny rezance široké viacvaječné, balenie min. 400g - max. 5 kg kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky na cestoviny viacvaječné, I. trieda, trvanlivosť min. 3 mesiace od dodania tovaru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do 28.02.2023 alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorý skutok nastane skôr.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky, spravidla 1xtýždenne na 2 odberné miesta), ktorá bude potvrdená najneskôr do 24 hod. .Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa,
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Úhrada bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z. z., a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. Jána Pavla II. 6073/7, ul. Paričovská 116, 07501 Trebišov, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

20.01.2023 14:40 — 28.02.2023 14:40

1,00 bal

1 650,00

1 370,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.01.2023 14:41

17.01.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.01.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.01.2023 12:15 - Vstupná ponuka 1 650,00 € Cena s DPH
16.01.2023 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 1 650,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS